مورینیو: فکر نمی‌کردم بیل بتواند ۹۰ دقیقه بازی کند/ بابت اخراج لمپارد متأسف شدم

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از رویکرد شاگردانش در بازی با وایکوم واندررز و عملکرد بال ولزی‌اش تمجید کرد.

مورینیو: فکر نمی‌کردم بیل بتواند ۹۰ دقیقه بازی کند/ بابت اخراج لمپارد متأسف شدم

ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور چهارم جام حذفی انگلیس موفق شدند در خانه وایکوم واندررز دسته اولی به برتری 4 بر یک برسند و به جمع 16 تیم برتر این رقابت‌ها راه پیدا کنند، پس از این بازی گفت: ما عملکرد خوبی از بازیکنانی که در ترکیب اصلی بودند را دیدیم. وینکس البته بهترین بازیکن زمین بود که کاملاً شایسته کسب این عنوان هم بود چون فکر می‌کنم او به غیر از گلی که زد، در تمامی موارد دیگر هم عالی بود. خوشحالم چون رویکرد بازیکنان‌مان خیلی حرفه‌ای بود چون این بازی از آن دست بازی‌هایی بود که ممکن بود ما از فرصت‌های‌مان استفاده نکنیم و حریف هم در دقایق پایانی بازی گلزنی کند اما بازیکنان ما خیلی حرفه‌ای بودند.

وی همچنین در خصوص بال ولزی‌اش که در دوازدهمین بازی‌اش برای تاتنهام موفق شد سومین گل خود را به ثمر برساند، اظهار داشت: بیل بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و حرکات خوبی را از او دیدیم. او در کنار از پیش رو برداشتن بازیکنان حریف و خلق موقعیت، گلزنی نیز کرد. به غیر از این فکر نمی‌کردم که بیل بتواند 90 دقیقه کامل بازی کند اما با توجه به نوع بازی‌اش اصلاً به فکر تعویض او نبودم. وایکوم واندررز هم تیم سختکوش و خوبی است.

وی همچنین در خصوص اخراج شاگرد پیشین خود از سمت سرمربیگری چلسی خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم که فرانک بخواهد با من یا هر کس دیگری به غیر از خانواده و دوستان نزدیکش در این مورد صحبت کند اما همیشه از اخراج شدن همکارانم ناراحت می‌شوم و لمپارد برای من تنها یک همکار نیست. او انسان مهمی در دوران حرفه‌ای من است و بابت اخراج شدنش متأسف شدم. این اما بی‌رحمی فوتبال، به خصوص فوتبال مدرن است، از این‌رو وقتی مربی می‌شوید می‌دانید که دیر یا زود این اتفاق (اخراج شدن) برای‌تان خواهد افتاد.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها