جنگنده‌های ائتلاف سعودی ۲۸ بار یمن را بمباران کردند

منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند، جنگنده - بمب افکن‌های ائتلاف سعودی در ساعات گذشته ۲۸ بار مناطقی در یمن را بمباران کردند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی ۲۸ بار یمن را بمباران کردند

جنگنده - بمب افکن‌های ائتلاف سعودی ۱۸ بار شهرستان صرواح استان مأرب واقع در شمال شرق یمن را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای ائتلاف سعودی همچنین در هشت نوبت شهرستان‌های الدریهمی و التحیتا واقع در استان الحدیده در غرب یمن را هدف قرار دادند.

این گزارش می‌افزاید: جنگنده - بمب افکن‌های ائتلاف سعودی همچنین در ۲ نوبت شهرستان ناطع واقع در استان البیضاء را نیز بمباران کردند.

این حملات در حالی انجام گرفته است که هزاران نفر از مردم یمن روز دوشنبه علیه آمریکا و ائتلاف سعودی در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند.

صدها هزار نفر در صنعاء پایتخت یمن نیز روز دوشنبه با برگزاری تظاهراتی علیه اقدام آمریکا در تحریم جنبش انصارالله اعلام کردند: تروریسم واقعی اقدامات آمریکا علیه یمن است.

همچنین تظاهرات مشابهی در دیگر شهرهای یمن از جمله در عمران، ذمار، إب و صعده برگزار شد و مردم در این تجمع‌ها تحریم انصارالله را محکوم کردند.

عربستان سعودی از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. بر اثر این تجاوز تاکنون هزاران یمنی کشته شدند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها