باخت عجیب چند تیم پس از بلند شدن سر و صدای جادوگری در لیگ!

این روزها شایعات عجیبی درباره روی آوردن بعضی تیم‌های لیگ برتری به جادو و جنبل شنیده می‌شود.

باخت عجیب چند تیم پس از بلند شدن سر و صدای جادوگری در لیگ!

موضوع استفاده تیم‌های لیگ برتری از جادوگر برای نتیجه گرفتن یکی از قدیمی‌ترین بحث‌های فوتبال ایران که هرگز تایید یا تکذیب نشده ولی همواره شایعات مربوط به آن وجود داشته است.

در این فصل هم از گوشه و کنار خبرهایی مبنی بر استفاده دو تیم لیگ برتری از جادوگر و اتفاقات عجیب در رختکن این تیم ‌ها و کارهایی چون روشن کردن آتش به گوش می‌رسد. این تیم‌ها که فصل را خوب آغاز کرده بودند پس از آغاز حرف و حدیث‌ها درباره استفاده جادوگر نتایجشان افت کرده و این هفته هم نتیجه لازم را نگرفتند. یکی از عجیب‌ترین صحبت‌هایی که درباره یکی از این تیم‌ها شنیده می‌شد توئیتی از آرتا منهاجی مربی تیم مس رفسنجان بود که قبل یک بازی به او گفتند اگر با یکی از دستیاران سرمربی این تیم دست بدهند، طلسمش فعال می‌شود !

ادعایی خنده دار که البته به واقعیت پیوسته است.

معمولا تیم‌هایی که حرف و حدیث استفاده از جادوگر پشت سر آنهاست لیگ را خوب آغاز می‌کنند ولی در ادامه افت کرده و نمی‌توانند نتایج خوبی بگیرند.

چند سال قبل یکی از سرمربیان لیگ برتری که گفته می‌شد شدیدا به جادوگر اعتقاد دارد مقطعی نتایج خوبی گرفت اما اکنون دیگر خبری از او نیست و شرایط جسمی جالبی هم ندارد.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مورچه
    0

    لطفآ خرافات بخورد مردم ندهید چراواقعیت رانمی نویسید از فوتبال کثف این ورزش پربیننده سالهاست برای دستگاه شرط بندی کار می کند ومیلیونها دلار ازکشورخارج می شود ازدرگاه بانکها ایرانی ازپایه گندزده اید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها