ابراز نگرانی وزیر کشور از فضای سرد و ساکت انتخابات ۱۴۰۰

وزیر کشور با ابراز نگرانی از فضای سرد و ساکت انتخابات ۱۴۰۰، گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی باید فعال‌تر شوند تا انتخابات باشکوهی برگزار شود.

ابراز نگرانی وزیر کشور از فضای سرد و ساکت انتخابات ۱۴۰۰

عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه پس از نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: چهار مساله امنیت، انتخابات، معیشت و سلامت مردم در دستور کار این نشست قرار داشت.

وزیر کشور ادامه داد: به‌رغم فشارها و شرایط سخت اقتصادی و مشکلات ناشی از تحریم و مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا که در حوزه مشاغل و کسب و کار نقصانی بزرگ ایجاد کرده بود، امنیت کشور قابل قبول بود و نظارت‌ها، کنترل ها و مدیریت به موقع و مناسب انجام می‌شد و مسوولان هم به موقع پاسخگوی نیازهای مردم بودند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: تأکید شد نظارت دقیق‌تر و فعال‌تر در مرزهای غربی اعمال و از تمام امکانات برای تقویت مرزهای شرقی کشور استفاده شود. همچنین کنترل و چگونگی هزینه‌هایی که دولت در این منطقه داده است، مشخص شود.

رییس شورای امنیت کشور افزود: بحث امنیت انتخابات در نشست مطرح شد و اطلس امنیت انتخابات درحال تهیه شدن است و این اطلس هر ماه تغییر می‌کند و تاکنون مشکل خاصی در این حوزه نداشتیم.

ابراز نگرانی وزیر کشور از فضای سرد انتخابات

رحمانی فضلی انتخابات را مهمترین مساله سیاسی کشور توصیف و اظهار کرد: هنوز فضای سیاسی و اجتماعی جامعه و افکار عمومی نسبت به انتخابات حساسیت و بازتاب و انعکاس خاصی را نشان نداده است. وقتی این دوره از انتخابات را با ۴ سال گذشته مقایسه می‌کنیم برای ما کمی نگران کننده است.

وزیر کشور با بیان اینکه در دور قبلی انتخابات افرادی که اعلام آمادگی کرده بودند دو برابر آمار و ارقامی است که الان داریم، خاطرنشان کرد: این فضای سرد و ساکت در حوزه اجتماعی و سیاسی اقتضا می‌کند که فعالیت و کار بیشتری از منظر گروه‌های سیاسی و احزاب انجام شود تا بتوانیم مقدمات آن را فراهم کنیم و به استقبال یک انتخابات باشکوه برویم.

رحمانی فضلی تاکید کرد: برای داشتن یک دولت با اقتدار، کارآمدتر و با پشتوانه حمایت بیشتر از مردم لازم است انتخاباتی باشکوه داشته باشیم.

وی گفت: آموزش از منظر وزارت کشور یکی از مقدمات انتخابات است که آموزش به طور مستمر در حال انجام است. هیات های اجرایی در سراسر کشور فعالیت و حدود یک و نیم میلیون نفر در سراسر کشور به ستاد انتخابات کمک می‌کنند که بعضی از آنها بیرون از مجموعه وزارت کشور هستند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه چاپ تعرفه‌ها شروع شده است، گفت: امیدواریم در حوزه سیاسی بتوانیم انتخاباتی موثرتر و بهتر را پیش ببریم.

وزیر کشور، بحث تولید، رفع موانع تولید و کمک به تولیدکنندگان را از موضوعات مهم در حوزه اقتصادی عنوان و تصریح کرد: براساس گزارش استانداران، ستاد تسهیل و بازار در بحث ذخایر کالاها در ایام حاضر و عید و رمضان مشکل خاصی ندارد و از حیث رفع موانع، ستاد تسهیل اقتصادی فعالیت بسیار خوبی را شروع کرده است.

وی ادامه داد: این ستاد با همکاری وزارت صمت و وزارت کشور در همه استان‌ها راه‌اندازی شده است و ۲۴ ساعته فعالیت دارد. همه دستگاه‌های عضو کمک بسیار خوبی به این ستاد می‌کنند و روند پیش رو نشان از حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی و رفع موانع دارد. هرچند برخی از مسائل مانند مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای یا صدور به تحریم‌ها برمی‌گردد که لازم است در آن زمینه هم در حوزه سیاست خارجی اقداماتی انجام شود.

وزیر کشور با اشاره به مشکل مشاغل خرد در حوزه اقتصادی به ویژه مشاغل خدماتی خصوصاً در شهرهای زیارتی و سیاحتی، گفت: در استان‌های خراسان رضوی ، فارس، اصفهان ، قم و دیگر ‌مکان‌های سیاحتی و زیارتی خدمات فراوانی صرف مسافران و زائران می‌شد که کسبه‌ها و مشاغل این استان‌ها با کم شدن مسافران با شرایط سختی مواجه هستند و این مستلزم کمک بیشتر از طرف دولت است.

رحمانی‌فضلی اظهار کرد: اولویت‌های آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و حاشیه نشینی در نشست مطرح و گزارش مفصلی از پیشرفت کار در حاشیه نشینی ارائه شد. موضوع جدید مطرح شده، بحث و بررسی آسیب‌های اجتماعی و اهمیت آن در اثر کرونا است که سه جلسه تاکنون برگزار و آسیب‌های ناشی از کرونا و تاثیر آن بر ابعاد روانی و فردی بررسی شد. آمار و ارقام نشان از افزایش این آسیب‌ها است که به استانداران گفته شده چه کاری انجام دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برخی تصمیمات این نشست در وزارت کشور مصوب و برخی هم برای تصویب به هیات دولت ارجاع می‌شود. امیدواریم در ایام باقی‌مانده دولت یعنی تا مرداد ۱۴۰۰ مردم در امنیت و نشاط سیاسی و اجتماعی و شرایط مساعد باشند.

رحمانی فضلی گفت: همچنین در جلسه تاکید شد که استانداران در بحث وحدت انسجام و هماهنگی میان دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی تلاش خود را انجام دهند تا در یک همکاری، هماهنگی و همدلی روز افزون بتوانیم پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 71
  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا با این وضعیتی که برای مردم درست کرده اید توقع مشارکت حد اکثری دارید

    نظرات شما -
    • نع نع نتع نع نع نع
      0

      آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآااااااقای وزیر کشور . سردمداران این کشور از یک تلگرام و سیگنال و فیس بوک میترسن . همه چی رو فیلتر کردن . آخع چرا رای بدیم و قتیکه مملکت رو فیلتر کردین !؟ ما شماها رو نمیخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایـــــــــیم

  • ناشناس
    0

    تمامی این دلسردی ها فقط آمریکاست. مرگ برامریکا!!!

    نظرات شما -
    • بالگرد
      0

      خدا عقلت بده

    • آقامحمدخان
      0

      خیر از آمریکا پرست ها و غرب گدا هاست مرگ بر اونها

  • دغثیش
    0

    نگرانی نداره عزیز دلم . انتخابات مجلس که زیر 20 درصد شرکت کردن . برای 1400 رکورد زده میشه زیر 2 درصد شرکت میکنن . چی شد نماینده های مجلس که رفتن تو مجلس ؟! عصارش آقای عنابستانی هست دیگه . رییس جمهور جدید میخاد چیکار کنه مثلن !؟ دلار رو 3700 تومن میکنه ؟! حالا برای چی مردم بیان رای بدن پس !!!!!!!!!!!؟؟؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اولا"حیف آقا دوما عن نبستانی برادر سوما" به کدام کاندید رای بدیم که کمتر بدوزده

    • آقامحمدخان
      0

      چطور درازدهی عصاره نبود هفت تیر بدست زن کش عصاره نبود

  • کاربر ناشناس
    0

    دلت خوشه اقا مردم توفقرو فلاکت دست وپا میزنن اونوقت تو حرف از انتخابات میزنی اونم با کاندیداهای یکی از یکی درپیتی تر دیگه ان سبو بشکست و ان پیمانه ریخت و خیلی وقته که ریخته اقای وزیر

  • مورچه
    0

    وزیرکشور کارش فقط گرم کردن تنور انتخاباته یا باید پیگیر مشکلات دست وپاگیر مردم باشد؟

  • کیان
    0

    دقیقا زدی وسط سیبل اول از خود شما جلسه معیشت مردم گوشت رو کرده 140 چون برادران عراقی پولشون قشنگ تره تخم مرغ دونه ای 2000 تومان اختلاس هایی بی سرانجام که آقای سردار دهقان میاد میگه من ملکی گرفتم ولی اضافه تراکم را میدم پس مشت نمونه خربار است در بین دوستان و چون خط قرمز هست انور تر نمی‌رویم 65 میلیارد؟ بورس؟ خاوری؟ حقوق هایی نجومی؟ بیت المال را به یغما بردن هفت تپه؟ تصویبات مجلس انقلابی؟ گره زدن معیشت مردم را به آمدن بایدن؟ و در کل هر وقت کارمان داشتید میشوید خادم مردم! و وقتی خر از پل گذشت با سیلی و فحش از هم وطن پذیرای کردن سر چهار راه و می‌شویم خار و خاشاک اگر برات در دلمون رو بگیم و باز کنیم خودت هم راي نمیدی که هیچ!!! برای مردم کشورت زار زار گریه میکنی حالا بماند عراق و سوریه و یمن و........... غیره که واجب تر از خودمون هستن؟؟؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      تحلیل قشنگی بود

    • بی طرف
      0

      حرف دل بیشتر مردم همینه!

    • محمد
      0

      احسنت کیان

    • آقامحمدخان
      0

      چشم بی انصاف کور باد کاش مقداری هم از پیشرفت های نیروهای انقلابی بگید خیلی بده آدم بصورت دسچین شده و هرچی را خواست ببینه اینهمه پیشرفتهای موشکی هسته ای دارویی نانو و . . . فقط نباید اجازه بدهیم غرب گدا ها دوباره میدان پیدا کنند انقلابی جدید در راه است

    • به آقا محمد خان
      0

      یه چیزایی رو جا انداختی : این همه شکم های فربه و مفتخور! حقوقای نجومی! ریخت وپاش های .....! بازم بگم از دست آورد ها ! ماشینهای مفتی برا بعصی ها . املاک بی ارزش بالای شهر! فاصله طبقاتی! شکم های گرسنه ! شرمندگی پدر هایی که خجالت فرزندانشون رو میکشن! البته شما حتما سیری و حسابت سر برج پر میشه!!!

    • کیان
      0

      به محمد خان شما می‌گوید پیشرفت های درون کشور؟ من می‌گویم دست کارگر ساده را میبوسم که 8 ساعت کار میکنه و حقوق یک ماه! ای عزیز حقوق نجومی یک روزه مدیر نیست پیشرفت در هر زمینه که باعث افتخار است ولی مشکل رسیده به جایی که پدر خانواده در پهن کردن سفره شام خانواده مشکل داره بگم عکس موشک جلو بچه 6 ساله بزار و از پیشرفت نانو بگو؟؟ کارد به استخون رسیده محمد خان

    • سدنا
      0

      احسنت‌کیان

    • به کیان از طرف آقامحمدخان
      0

      اینها ثمره اقتصادیه که دست غربگدا ها بوده آدمهایی که به اسم اصلاح کردن فقط رانت ایجاد کردند به اسم آزادی فساد و فحشا درست کردند و به اسم مذاکره و زبان دنیا، فقط کلاه سرشون رفت و دست از پا درازتر برگشتند

    • به اقا محمد خان 2
      0

      چطوری ما موشک و نانو داریم ولی انسولین نداریم. بیخیال بابا !!! مغز شما استحاله شده!!! نیروهای انقلابی که همه جا هستندو بودند، پس چرا ماپیشرفت نمی بینیم!! انگار ما از مریخ اومدیم!!! تو هر بیزینس و صنعتی میری نیروهای انقلابی هستند!!! شما برو تحقیق کن ببین بنیاد مستضعفان چه کارخونه هایی رو تو ایران ورشکسته کرده!!! یا ستاد اجرایی فرمان امام چه رانت هایی ایجاد کرده ، سازمانی که تو اروپا و امریکا دفتر تجاری داره!!! شما خودت رو به خواب زدی و حالا حالاها بیدار نمیشی

  • ناشناس
    0

    مطمئنن بالای صددرصددرانتخابات شرکت میکنندچون همه چی خوبه وهمه خوشبخت هستند خیالت راحت

  • ناشناس
    0

    ملت خسته است از دعواهای سیاسی از اختلاس از بیکاری جوانان از بالا رفتن سن ازدواج ازامار طلاق از امار اعتیاد ازو عدهای دروغ از مشقت معیشت از اقتصاد به هم ریخته از تورم ۱۰۰۰./. و...........................................................................اگر دردم یکی بود ی دمی بود

  • ناشناس
    0

    رفسنجانی که اطرافیانش کاخ نشین شدند و خاتمی بچه ها و یه سری وزراش خارج کشور احمدی نژاد یه عده از اطرافیان در زندان و روحانی هنوز تمام نشده کابینه گرین کارتی و بچه ها هم خارج نشین خوب امید شرکت در اتخابات را بگو با این وضع تورم و گرانی

  • ....
    0

    برای انجام هر کاری ، انگیزه لازمه.

  • ناشناس
    0

    کبریت تنور انتخابات دست احمدی نژاد هست جناب وزیر اگر مشارکت حد اکثری را می خواهید

    نظرات شما -
    • آقامحمدخان
      0

      عقب ماندگی در امید بستن به آدم های تکراری است و ندیدن استعدادهای جدید

  • مو مو
    0

    عزيز دل اين مردمي كه من ميبينم بخاطر دوزار يارانه اي كه قولش رو دادين خودشونو ميكشن واسه راي دادن . الحق كه خيلي خوب راه سواري گرفتن رو بلديد .

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      دقیقا درست گفتی احسنت

    • haji
      0

      اینا هیچ راه سواری گرفتن هم بلد نیسن مردمو خوب شناختن

  • کاربر ناشناس
    0

    ما نه به آخوند رای میدیم نه به نظامی نه به سپاهی تمام اگر یکنفر کت وشلواری باشه انهم با مدرک تهسیلات خیلی خیلی بالا که اونم خیلی کمه اگر هم باشه شورای نگهبان رد خواهد کرد بنابراین دلتونو صابون نزنید که مردم میان رای میدن اصلا ازاین خبرا نیست دوزدی رانت بیکاری معیشت مسکن مرغ تخم مرغ دارو وهزاران مشکل که برای مردم درست کردین واقعا روتون میشه از انتخابات حرف بزنید

  • مجید
    0

    آقای وزیر مطمئن باشید سرد تر هم خواهد شد چه توقعی از ملتی دارید که نان خوردن ندارند واقعا که...

  • .
    0

    کمی نگران کننده است؟!!!!!.این که کاری ندارد.صندوق ها که چراغ جادو هستند.

  • به سخره گرفته شده
    0

    با وجود اینکه شما فقط به پاهای مردم شلیک میکردید بازم این قدر نشناسها پر شور شرکت نمیکنند تو انتخصابات

  • جگرخون
    0

    به چه امیدی وبه کی رای بدیم.کشورکه حراج شد.کیه میخادبیابقیشوحراج کنه میخام سربه تن دولتهای ایرانی و مسعولین نباشه.ماکه رای نمیدیم.چون.رای به دزد دادن گناهه.

  • بی طرف
    0

    معیشت و سلامت مردم!!!!°°°°°!!!!؟؟؟،؟؟؟؟؟ این مردم که گفتی کدوم مردمن!!!!!!!!

  • صادقی
    0

    سفره مردم ببینید سفره انتخاباتتون هم میبینید

    نظرات شما -
    • آقامحمدخان
      0

      چی بگیم از این اصلاحاتی ها به همه چی گند زدند رفت

  • ستم‌دیده
    0

    قیمت‌مسگن‌را‌بیار‌متری‌یک‌میلییون‌و‌پراید‌پنج‌میلیون ببین‌چه‌مسارکتی‌بکنیم‌بی‌مایه‌فتیره

    نظرات شما -
    • هه‌هه
      0

      از‌دلارهای‌که‌در‌خارج‌هاپولی‌کردید‌بریزد‌وسط‌هر‌نفر صد‌هزار‌دلار‌دیگه‌با‌چند‌شعار‌الکی‌گول‌نمیخوریم

  • علي
    0

    از انجايي كه سياست هاي كلان كشور كه تاثير مهمي بر روي اقتصاد ميگذارد و جايي ديگر برنامه ريزي ميشود و رييس جمهور ها نمي تواند به وعده هاي انتخاباتي به مردم جوابگو باشند ديگر انتخابات معني خاصي ندارند. بزار يه مثال بزنم قوي ترين تيم اقتصادي جهان را ببر كره شمالي تا سياست هاي كره شمالي همين باشه كه الان هست اون تيم هيچ كاري نمي تواند انجام دهد .مگر اينكه رهبر كره سياست هايش را تغيير دهد به دنيا تعامل كند نگراني هاي سازمان ملل ومرتفع و تحريم هاي بيان المللي حذف شود انگاه اون تيم اقتصادي مي تواند خودي نشان دهد.

  • سعید
    0

    انتخابات سال آینده سرد نیست یخ زده و منجمده!!!

    نظرات شما -
    • آقامحمدخان
      0

      خب یه اصلاحاتی بیاد تکرار کنید شما که بلدید چیه؟ مردم دروغ هایتان را فهمیده اند

    • ناشناس
      0

      آقا محمد خان پاچه خوار نخود همه آشی هستی.

    • آقا محمد خان
      0

      لعنت به همه اصول گراهای کمونیسم گدا مملکت را به کجا کشاندند بده در راه خدا چین عزیزم

  • ناشناس
    0

    با ارزانی کالا ها با ثبات قیمت ها با کاهش اجناس ازدلار گرفته مسکن و................رای دهین با کدام از انها خودتان رای می دادید گوشت ومرغ این قیمت خاضر بودید جواب بدید تگران مردم تیستند نگران انتخاباتشان هستند کدام وحدان

  • سینا
    0

    بیخود وقت مردم رو نگیرید یکی رو خودتون انتخاب کنید دیگه. تو کرونا مردم رو اسیر نکنید. هر چند تا اون موقع میگید کرونا تمام شده

  • خ
    0

    حصر کروبی میر حسین تقریبا تمام شده هر کی گفت معنیش چیه وچرا؟

  • حسین
    0

    با این وضعیت که درست کردید برا مملکت و این مردم بی نطیز تو دنیا،حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا انتخابات پرشوری خواهیم داشت.... البته آنچنان رووونق خواهند داد و با سود سرشاااااااااااااار.

  • وحید
    0

    عجبی این بار پرسی از مردم کردید؟ خوب تو صف روغن و خوراکی ها میکشونیدشون، پای صندوق نمیتونید بیارید؟ همین انبارهای روغنتون رو بدید تو بازار مردم میان پای صندوقا،این مردم خیلی بر شکمشون اهمیت قائل هستن تا دولتشون،چیزی هم برا مردم گذاشتید که الان یادشون میکنید؟کذاب های بی ریشه

  • علی
    0

    خوب انتخابات را به تاخیر بیاندازید تا هوا گرم شود.هرچە هوا گرمتر شود انتخابات هم گرمتر میشود

  • پارسی
    0

    دوباره زمان انتخابات شد یادتون افتاد مردمی هم هستند ؟!!!! چقدر رو دارید شماها؟!!! صد رحمت به سنگ پا

  • امت دردمند
    0

    سلام اقای رحمانی عزیز این مشکل فقط با اظهار نگرانی آنهم الان خیلی دیر وراهگشا نخواهد بکند. علت رو باید از عملکرد اقایان ....فرقی نمی کنه دولت و مجلس و قضاییه و. ....جستجو کرد

  • قاسمی
    0

    البته هرچی یخ تر و سردتر جناج بعضی ها (اصولگراها)پیروزتر مثل انتخابات مجلس

    نظرات شما -
    • آقامحمدخان
      0

      نه ترسید اصلاح طلب ها هم زهادی نیستند که راحت دست از قدرت بکشند برای رسیدن به قدرت، سابقه کاری که ندارند آنقدر هم وعده دروغ داده اند که طرفدارانشان هم باورشان ندارند ولی طرح ها و ترفند های رسانه ای زیادی دارند همین هجمه یخ بودن یخ بودن برای باج گرفتن و تایید نماینده هایی بی سابقه و نالایقشان است

  • دل سوزان
    0

    سلام استاد عزیز. چرا اینقدر بی خبری بزرگوار نگران مردم سواری دیگه فکر کنم خیلی وقت تموم شده آگه حضور ذهن داشته باشید آخرین انتخابات که همین انتخابات اخیر بود رو مکه گزارش آون رو مطالعه نفرمودید که آگه بنا بود مردم شرکت کنند دیگه آدم نماهایی مثل عن بستانی رو انتخاب نمی کردند داداش باید فکری اساسی کرد تا این خیانتکاران به ظاهر انقلابی تیشه به ریشه انقلاب واسلام نزد ن شماروبخدا از خواب غفلت واغماض بیدارشوید

    نظرات شما -
    • آقامحمدخان
      0

      آقای دلسوز یعنی ثمره انتخابات دوره قبلی که اصلاح طلب ها رای آوردند درازدهی بود چرا مغلطه می کنید ؟؟

  • ناشناس
    0

    آخه مردحسابی اینم ناراحتی داره؟چه فرقی میکنه صد درصد هم شرکت کنند هرکی هم که باشه وضع همینه حزب کجا بود چهار نفر میشینن دور هم مثل ماسونها یه نقشه میکشن برای چاپیدن مردم خدا وکیلی کمی به گذشته نگاه کن بعد نگران شو

  • امیررضا
    0

    رای ندین وقتی رای میدین قیمت خونه یک واحد آپارتمان بشه متری ۱۰۰ هزارتومان پراید بشه ۱ میلیون تخم مرغ کیلوی بشه هزارتومان ولی رای نمیدیم همش دروغ همشون دغل کارن دلقک بازی درمیارن مردم بخندن ولی نمیخندن چون به سریال های طنز مثل نقی معمولی میخنندیم

  • امیررضا
    0

    رای ندین وقتی رای میدین قیمت خونه یک واحد آپارتمان بشه متری ۱۰۰ هزارتومان پراید بشه ۱ میلیون تخم مرغ کیلوی بشه هزارتومان ولی رای نمیدیم همش دروغ همشون دغل کارن دلقک بازی درمیارن مردم بخندن ولی نمیخندن چون به سریال های طنز مثل نقی معمولی میخنندیم

  • ناشناس
    0

    یواش یواش مردم میشن ملت همیشه درصحنه بعدش میشن مردم مثل باک زاپاس توقع زیادی دارین

  • ایرانی
    0

    یه خونه یه کار یه زندگی بعد رای،،،

    نظرات شما -
    • آقامحمدخان
      0

      خدا را شکر خود همین نشانه پیشرفته کاش دور دوم حسن روحانی هم همین را میگفتند شاید باورتون نشه ولی اون وقت فقط دیوار کشی مهم بود و آواز شجریان یعنی همین قدر سخیف و سطحی

    • الن
      0

      آقا محمد خان شما همهمین قدر سخیف و سطحی هستی

  • کفش پاره
    0

    درودبرفهم وشعورانتخاباتی مردم که به هرننه قمری وهر کاندیدتکراری دزد رای نمی دهند تاتنورغارتگران داخلی سردبماند وخاموش شود

  • جواد
    0

    موقع رای گیری شد و خس و خاشاک دوباره شدن مردم همیشه در صحنه .

  • احمد
    0

    دایره خودی ها را یک مقدار باز کنید تا مردم خود را صاحب نظام بدونند اگر مردم خود را صاحب نظام دونستند خودشان مشکلات را حل می کنند

  • امید نیکپور
    0

    چه انتخاباتی، منم کشورمو دوست دارم و وظیفه خودم می دونم که در آینده کشورم سهیم باشم ولی وقتی تو کشوری رفاه، آرامش، عدالت، امید به آینده و .... نباشه انتخابات چه معنی می دهد. جای تاسف داره هر بار به یک نحوی مردم پای صندوق می یارن و با احساسات و عقاید مردم بازی می کنند و وقتی که نفراتشون رأی می یارن شروع می کنن " سوءاستفاده از موقعیت " اگه کشور ما کشور اسلامی و مردمی هست چرا رانت، کلاهبرداری، رشوه، حروم و حلال کردن و.... وجود داره چرا این همه جوون بی کارن، چرا دلالی داره بی داد می کنه، چرا مردم دارن گرسنگی می کشن آخرش که چی حسن بره حسین بیاد نه من رأی نمی دم و برای این انتخابات ارزشی نمی بینم تا زمانیکه تو این کشور مدیران و مسئولین بی لیاقت به خاطر پول و موقعیت بهتر زندگی خودشون حاضر باشن پا رو گردن مردم بذارن انتخابات بی معنی هست.

  • سید
    0

    یک دولت بااقتدار،کارآمدترو۔۔۔ آقاجان انگارتوی این مملکت نیستی!سردی دل مردم به دلیل گرمی بازارخودیهای اختلاسگر ومتعدیان به حقوق جامعه وتعمیق روزافزون فاصله طبقاتی وناتوانی مسئولبن دررفع شوکهای هرروزه به مردم درگرانیهای هر روزه است۔ درحال حاضرکشورعزیزمان براساس سیاستهای سکانداران سه قوایی میگرددکه زمانی درحضورمیلیونها بیننده یکدیگررابه انواع رانتخواریها وفسادهای سیاسی واقتصادی محکوم مبکردند۔باابن اوضاع،دل گرم وخوشی برای این مروم محروم ودلشکسته میماند؟

  • الن
    0

    مملکت غرق در فساد با انتخابات فرمایشی درست نمیشه!!

  • الن
    0

    اقا محمد خان عزیز ، دوست گرامی ، نظرات شما محترم ولی خدایی دفعه بعد ما رو تو خیابون با باتوم نزنید

  • reza
    0

    به عنبنستای رای بدیم حتما؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها