نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس: مسئولان فرارهای مالیاتی را شناسایی و پیگیری کنند

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه کشور بر پایه مالیات می‌چرخد، گفت: مسئولان فرارهای مالیاتی را پیگیری و شناسایی کنند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس: مسئولان فرارهای مالیاتی را شناسایی و پیگیری کنند

سیدجواد ساداتی‌نژاد امروز در دیدار با معاونت سازمان امور مالیاتی کشور، ضمن اشاره به اهمیت مالیات و امور مالیاتی اظهار داشت: کاشان دارای پتانسیل‌های متعددی است و با دیگر شهرستان‌های استان اصفهان تفاوت دارد.

وی ضمن تأکید بر بررسی پرونده‌های مالیاتی منطقه کاشان در خود این منطقه افزود: در مورد صنعت نیز این مشکلات وجود دارد و انتظار داریم که با تفویض اختیارات بسیاری از دغدغه واحدهای صنفی و تولیدکنندگان رفع شود در حالی که سابقه امور اقتصادی در این منطقه ید بالایی دارد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه پرونده مالیاتی کاشان و آران و بیدگل در خود منطقه باید بررسی شود، ابراز داشت: برخی اقدامات در کاشان باعث می‌شود که دغدغه‌هایی را در این منطقه ایجاد کند و بر همین اساس لازم است اختیارات حوزه مالیات به منطقه کاشان تفویض شود.

وی ضمن تأکید بر اجازه بررسی پرونده‌های مالیاتی در خود منطقه کاشان گفت: شرایط نیز شرایط سختی است؛ هر زمان که صنعتگران رشد پیدا کنند این موضوع به نفع مسئولان و کشور است و بر همین اساس لازم است زیرساخت‌های لازم در این زمینه پیش‌بینی شود.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه کشور بر پایه مالیات می‌چرخد، تصریح کرد: لازم است به دنبال فرارهای مالیاتی باشیم و آنان را شناسایی کنیم چراکه اداره کشور بر اساس مالیات در تمامی کشورها مرسوم و جاری است و امیدواریم با اتخاذ تصمیم‌های کارشناسی گام‌های مؤثری در راستای رونق تولید برداشته شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها