‍ دکمه " کوکا کولا" از میز کار ریاست جمهوری آمریکا برداشته شد!

جو بایدن رئیس‌جمهور تازه آمریکا در یکی از نخستین تغییراتی که در دفتر کار خود موسوم به اتاق بیضی داد، دکمه قرمزی را که به دستور دونالد ترامپ روی میز کار رئیس‌جمهور نصب شده بود حذف کرد.

‍ دکمه " کوکا کولا" از میز کار ریاست جمهوری آمریکا برداشته شد!

در سال ۲۰۱۹ هنگامی که دو خبرنگار در حال مصاحبه با ترامپ در اتاق بیضی کاخ سفید بودند، توجه‌شان به دکمه قرمزی جلب شد که به میز کار رئیس‌جمهور اضافه شده بود و از او درباره‌اش پرسیدند. ترامپ هم دکمه قرمز را جلوی خبرنگارها فشار می‌دهد و بلافاصله خدمتکاری با یک لیوان کوکا کولای رژیمی وارد دفتر کار رئیس‌جمهور می‌شود.

از آن پس این دکمه قرمز بین خبرنگاران به دکمه کوکا کولا مشهور شد. حالا به نظر می‌رسد جو بایدن که به اندازه ترامپ به این نوشیدنی علاقه ندارد و احتمالا کاربرد دیگری هم برای این دکمه قرمز به ذهنش نرسیده، دستور حذف آن از میز کار رئیس‌جمهور را داده است.

این دکمه در جای خاصی از میز رئیس جمهور آمریکا واقع شده است. ترامپ با فشار دادن آن به خدمتکار دستور می دهد تا یک لیوان نوشابه کوکا کولا برای او ییاورد. لازم به ذکر است که جای خاص چوبی ای بر روی میز ترامپ قرار دارد، اما معلوم نیست که آیا ترامپ از طریق همین جعبه برای سفارش نوشابه های گازدار استفاده می کند یا نه.

از سوی دیگر به نقل از خبرهای منتشر شده در چند روز اخیر، روپرت مرداک تاجر بزرگ و مرد جنجالی رسانه های آمریکایی، در لحظات تصمیمات دشوار به دونالد ترامپ با تماس تلفنی مشاوره می دهد.

منبع: اندیشمند

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • اسماء
    0

    اینم خیلی زرد بود

  • ت.س
    0

    بایدن رفیق ظریفه احتمالن میخواد دکمه زمزم رو بده نصب کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها