مجوز بازگشایی استخرهای خوزستان صادر شد

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از بازگشایی استخرهای این استان خبر داد و گفت: ستاد مقابله با کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجوز بازگشایی استخرهای خوزستان را صادر کرد.

مجوز بازگشایی استخرهای خوزستان صادر شد

ابراهیم نصیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نشست امروز ستاد مقابله با کرونا از استخرداران که در مدت اخیر خسارت بسیاری دیدند، دفاع شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: در طی یک سال اخیر به استخرداران آسیب جدی وارد شد لذا با پیگیری انجام شده مسئولان ستاد مقابله با کرونا با بازگشایی استخرها در صورت رعایت یک سری نکات بهداشتی موافقت کردند.

وی ضمن قدردانی از استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، رییس مرکز بهداشت و معاون امنیتی استانداری افزود: مقرر شد ابتدا ساز و کار بازگشایی استخرها تنظیم و سپس به استخرداران ابلاغ شود همچنین مقرر شد بازرسی‌ از استخرها به صورت مداوم انجام شود و استخرداران نیز باید تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: نظارت بر استخرهای اهواز بر عهده هیات شنا و نجات غریق استان بوده همچنین در شهرستان‌ها ادارات ورزش و جوانان کار نظارت را انجام می دهند همچنین از ناظران مرکز بهداشت استان و افراد حاضر در سازمان‌های مردم نهاد برای نظارت بر عملکرد استخرها کمک گرفته می شود.

وی افزود: شرایط موجود استان به قیمت گزافی به وجود آمده و بهای سنگینی برای آن دادیم لذا باید کمک کنیم تا شرایط روز به روز بهتر شود. امیدوارم با کمک دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت نظارت خوبی بر استخرها داشته باشیم.

نصیری عنوان کرد: استخرهای استان یک سال تعطیل بودند و حدود ۸۰۰ نفر ناجی و خدمه استخرها بیکار شدند از طرفی ورزش‌های آبی مثل واترپلو، شنا و شیرجه آسیب جدی دیدند و به خاطر جبران این خسارات تلاش شدتا استخرها هر چه سریعتر بازگشایی شوند.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها