رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

توزیع ۱۰۰۰ تن روغن خوراکی در اردبیل آغاز شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: یک هزار تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع شد و توانستیم مشکل کمبود روغن را برطرف کنیم.

توزیع ۱۰۰۰ تن روغن خوراکی در اردبیل آغاز شد

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل از توزیع یک هزار تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده روغن مورد نیاز و سهمیه استان تخصیص پیدا کرده و در حال توزیع روغن جامد و مایع هستیم.

وی با اشاره به این که به دنبال رفع کمبود روغن در بازار بودیم، بیان کرد: روغن جامد و نیاز مصرفی مردم با برنامه‌ریزی‌های لازم ادامه دارد که درصدد هستیم با رفع نگرانی‌ها از بابت تأمین این مواد مورد نیاز مشکلات تأمین کالاهای اساسی را به حدأقل برسانیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: در فروشگاه‌های منتخب استان نیز روغن مایع توزیع می‌شود تا بتوانیم در راستای رفع مشکلات کمبود روغن مصرفی مردم گام برداشته و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

صادقی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی که در توزیع روغن‌های جامد وجود داشت مخدوش کردن قیمت آن توسط دلالان بوده است که با خرید و جمع‌آوری روغن از فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای بالا بردن هزینه آن در بازار دست به این اقدام می‌زدند که در راستای حل این مشکلات اکیپ تعزیرات ورود پیدا کرد.

وی تصریح کرد: توزیع روغن توزیعی به شکل مشخص و معین انجام می‌شود و از فروش آزاد آن جلوگیری به عمل آمده است تا دست دلالان و سودجویان از این موضوع بسته شود چرا که تخلفات در این زمینه با افزایش قیمت، احتکار، فروش به تالارها و رستوران‌ها و نیز در نهایت کمبود این محصول مواجه می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها