جدیدترین وضعیت درمانی مهرداد میناوند و علی انصاریان

سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی با تشریح وضعیت درمانی مهرداد میناوند و علی انصاریان که به کرونا مبتلا شده‌اند را تشریح و بر پیگیری وضعیت آن‌ها تأکید کرد.

جدیدترین وضعیت درمانی مهرداد میناوند و علی انصاریان

اشکان اردیبهشت با تأکید بر اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی علاوه بر مهرداد میناوند وضعیت علی انصاریان را هم پیگیری می‌کند، گفت: علی انصاریان هم در بخش ICU بستری است. البته وضعیت اشباع اکسیژن خون شریانی وی مطلوب است و روند درمانی هم به خوبی در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: درمان دارویی در رابطه با علی انصاریان طبق استانداردها در حال انجام است. فدراسیون پزشکی ورزشی هم به صورت روزانه وضعیت وی را دنبال می‌کند. امروز حتماً به صورت حضوری در جریان شرایط علی انصاریان و روند درمانی او قرار خواهیم گرفت.

سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین در مورد وضعیت مهرداد میناوند توضیح داد و گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی از ابتدا پیگیر وضعیت این پیشکسوت فوتبال کشور بود. بعد از دستور وزیر ورزش هم با جدیت این مسئله پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: شب گذشته با حضور در بیمارستان محل بستری مهرداد میناوند، وضعیت درمانی وی را از پزشکان معالجش جویا شدیم. شرایط مهرداد میناوند نسبت به روز قبل پایدارتر شده است اما همچنان نیازمند توجهات ویژه پزشکی است تا روند بهبودی بهتر و سریع‌تر دنبال شود.

اردیبهشت با تأکید بر اینکه در رابطه با درمان مهرداد میناوند از پزشکان حاذق کشور مشاوره‌های پزشکی لازم گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: در رابطه با وضعیت دقیق وی پزشکان معالج او بهتر می‌توانند اظهارنظر داشته باشند اما فدراسیون پزشکی ورزشی بنا به رسالت خود پیگیر درمان او و همچنین علی انصاریان خواهد بود.

سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا، شرایط غیرقابل پیش‌بینی در افراد ایجاد می‌کند، گفت: در مجموع این ویروس غیرقابل پیش بینی عمل می‌کند طوری که افراد آلوده هم شرایط متفاوت نسب به یکدیگر پیدا می‌کنند. حتی در مورد مبتلایانی که نیازمند بستری می‌شوند هم سیر بالینی بیماری کاملاً متفاوت است به همین دلیل در رابطه با مهرداد میناوند و علی انصاریان و روند درمانی آنها هم نمی‌توان اظهارنظر دقیقی داشت. فدراسیون پزشکی ورزشی اما به صورت روزانه و حضوری یا غیرحضوری وضعیت آنها را از طریق پزشکان معالج شان پیگیر خواهد بود.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ابی
    0

    خدا به داد مردم عادی برسه فقط!!!

  • ستم ديده
    0

    پت و مت

    نظرات شما -
    • هه
      0

      نادان‌ها‌چرا‌به‌توصیه‌بهداشتی‌توجه‌نمیکنید‌دور‌همی خطرناکه

  • ناشناس
    0

    مطلب بیان شده از سوی روزنامه کیهان در این خصوص درست و منطقی است.

  • پري
    0

    انشالله تن همه مردم سلامت باشه ولي اين همه تبعيض و امكانات ويژه چرا براي همه مردم نيست ؟؟؟ يعني مردم براي خانوادشون عزيز نيستن ؟؟ فقط بايد معروف بود تا پيگيري خاص بشه ؟؟ تبعيض تا كجا ؟؟

    نظرات شما -
    • م
      0

      این ها خودشان هزینه می کنندکسی برایشان هزینه نمی کند

  • ه
    0

    اين ويروس موذي و خطرناك زندگي كل جهان را مختل كرده يك روز بيخيال ميشيم فرداش بايد تاوان بديم اگر بيست سال ديگه اينگونه باشد چكار كنيم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها