اظهارنظر جالب ابوالفضل پورعرب درباره شهاب حسینی و نوید محمدزاده

ابوالفضل پورعرب، ستاره دهه‌های پیشین سینمای ایران درباره نوید محمدزاده و شهاب حسینی که اکنون از ستاره‌های سینمای ایران هستند، اظهارنظر کرد.

اظهارنظر جالب ابوالفضل پورعرب درباره شهاب حسینی و نوید محمدزاده

ابوالفضل پورعرب در برنامه تلویزیونی «هفت» درباره ماجرای ظهور و افول ستاره‌های سینما صحبت کرد.

او در بخشی از این برنامه صحبت را به دو تن از ستاره‌های کنونی سینما کشاند و گفت: «من وقتی با شهاب حسینی کار می‌کردم از بازیگری لذت می‌بردم. نوید محمدزاده در واقع فکر می‌کند و بازی می‌کند و باید به او تبریک گفت. اما ای کاش از این سرمایه‌ها مراقبت کنیم. من این دو را سرمایه می‌دانم، کاش بقیه هم قدر این افراد را بدانند. برخی از این ها فقط برای فروش فیلم استفاده می‌شوند.»

بازیگر «عروس» در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره گرفتاری‌های شهرت سخن گفت: «من ۳۰ سال شمال رفتم شنا نکردم که مبادا در حال شنا کردن کسی از من عکس بگیرد. جایی رد می‌شدم دیدم نوشته‌اند پورعرب دستگیر شد با دستبند عکس گذاشته بودند که برای یک فیلم بود به همین راحتی با یک تیتر آبروی هنرمند می‌رود.»

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • علی قاسمی
    0

    با تمام وجود دوستت دارم

  • ناشناس
    0

    پور عرب عزیز و شهاب حسینی مهربان ،خیلی دوست داشتنی هستید خدا حفظتون کنه

  • من
    0

    عاشقشم

  • مسعود
    0

    بچه محل این سرطان لعنتی با توچه کرد!

  • خوب
    0

    ایشان یکی از بهترین و شایسته ترین و بالاترین هنرمند در حرفه بازیگری و اخلاق هستن. من خیلی اهل طرفداری از کسی نیستم ، اما کسی که خوب است را باید گفت . متاسفانه الان خیلی ها به زور هرچی میخوان مطرح بشن و شدن. امیدوارم که هنرمندانی همچون جمشید مشایخی ، علی نصیریان ، جمشید هاشم پور داریوش ارجمند ، خسرو شکیبایی ، ابوالفضل پورعرب ، مهران مدیری و امثال این عزیزان که نمایش یک هنرمند در کنار اخلاق هستن به عرصه بیایند.

  • سعید معینی آذر
    0

    پور عرب عزیز....یادش بخیر فیلم دستهای آلوده و سریال خاطره انگیز مسافر...در محله قیطریه....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟