مدیر کل اداره استاندارد استان یزد:

واحدهای تولیدی دارنده زنجیره کامل تولید حمایت می‌شوند

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: واحدهای متقاضی که زنجیره کامل تولید دارند، در حیطه وظایف و اختیارات، تحت حمایت استاندارد قرار می‌گیرند.

واحدهای تولیدی دارنده زنجیره کامل تولید حمایت می‌شوند

محمد رضا زارع بنادکوکی در بازدید از یک تولیدی انواع تشک خواب فنری، گفت: واحدهای تولیدی می‌توانند با تکمیل زنجیره تولید خود از اتلاف منابع مالی، انسانی و غیره جلوگیری کنند و با ایجاد ارزش افزوده، خلق ارزش کرده و به اقتصاد کشور کمک کنند.

وی با تاکید بر این که تدارک و لجستیک مواد اولیه‌ایی که قرار است در فرآیند تولید مشارکت داشته باشند، جدای از هزینه بر بودن، نیازمند صرف زمان است، اظهار کرد: به واحدهای تحت پوشش این اداره کل توصیه اکید داریم در صورتی که می‌توانند در استان یا حتی در مجاورت واحدهای تولیدی خود به تولید مواد اولیه و آماده‌سازی کالاهایی که حد واسط تولید محسوب می‌شوند، مبادرت کنند و به هیچ عنوان فرصت را از دست نداده و سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهند که علاوه بر منافع مالی، استقلال تولید را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل استاندارد استان تاکید کرد: گردانندگان بنگاه‌های اقتصادی با بکارگیری و استفاده از نخبگان و مدیران مجرب زنجیره تولید که فعالیت‌های لازم برای پذیرش مواد اولیه، تولید محصول، کنترل کیفیت، بسته‌بندی، حمل و نقل و برنامه تحویل را همواره مد نظر دارند، می‌توانند با اطمینان خاطر در مسیر تولید پایدار گام بردارند.

زارع بنادکوکی گفت: عقیده داریم که تولید پایدار در گروی صادرات مستمرو به روز بودن با تجارت جهانی است، از این رو تمامی کارکنان اداره کل استاندارد استان یزد در جهت هموارسازی مسیر صادرات و واردات ساعی هستند، ضمن این که در خصوص نمونه‌برداری از محموله های صادراتی استان طبق ضوابط جدید، به دنبال پیاده‌سازی راهکاری هستیم تا کمترین اتلاف وقت را صادرکنندگان داشته باشند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها