پیش بینی قیمت بیتکوین با ستاره شناسی!

یک فعال تیک تاکی گفته است در سه ماه آینده بیتکوین یک ریزش و یک صعود بزرگ خواهد داشت.

پیش بینی قیمت بیتکوین با ستاره شناسی!

یک فعال نیویورکی تیک تاک در ادعایی عجیب گفته است می توان با استفاده از الگوهای نجومی مسیر حرکت بیتکوین را پیش بینی کرد. شاید خیلی از مردم او را مسخره کنند اما وی اکنون یک میلیون فالوور در تیک تاک دارد که اظهاراتش را دنبال می کنند.

وی هفته قبل توانسته بود روند اصلاحی بیتکوین که از ۱۱ ژانویه شروع شد را پیش بینی کند. وی در پاسخ به این سوال که چگونه این اتفاق را پیش بینی کرد؟ می گوید: چون زحل در خال عبور از مشتری بود به این نتیجه رسیدم!

جالب اینکه بیتکوین از رکورد ۴۲ هزار دلاری اش عقب نشست و تاکنون هم نتوانسته است به سطح قبل برگردد. این زن به نام آلتمان گفت: هیچ وقت قصد ندارم به کسی بگویم چه بخرد یا چه نخرد. من می توانم مسیر قیمت ها را پیش بینی کنم اما ادعا ندارم که از آن به عنوان توصیه مالی استفاده کنند. شرایط افراد با هم متفاوت است و من هیچ وقت توصیه به خرید یا فروش نمی کنم.

برای او مشتری نماینده بیتکوین و زحل بیانگر محدوده مقاومتی است. در حالی که صعود قبلی بیتکوین برای بسیاری از تحلیلگران مالی کماکان هم غیر قابل توضیح است معامله گران شاید به هیچ توضیحی یا دلیلی در حال خریدن بیشتر و بیشتر آن هستند. با اتکا به همین عطش نیز برخی از نهادهای مالی گفته اند قله های جدیدی در انتظار بیتکوین خواهد بود: سیتی گروپ می گوید باید منتظر بیتکوین ۳۱۸ هزار دلاری بود و جی پی مورگان نیز بیتکوین ۱۴۶ هزار دلاری را پیش بینی کرده است.

اگر برایتان سوال است که پیش بینی این منجم از آینده چیست؟ وی چنین پاسخ می دهد: از آخر ژانویه نشانه های خوبی را می بینم. وضعیت در فوریه و مارس از همه بهتر است اما فکر می کنم از اواسط مارس شاهد آغاز یک اصلاح دیگر باشیم. بازار در ماه می گاوی ( صعودی) خواهد بود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها