نمکی در واکنش به انتقادها از اظهارات رئیسی: همکارانم حق دارند نگران خیز جدید کرونا باشند

وزیر بهداشت در واکنش به انتقادها از اظهارات سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: همکاران من حق دارند نگران خیز جدید کرونا باشند.

نمکی در واکنش به انتقادها از اظهارات رئیسی: همکارانم حق دارند نگران خیز جدید کرونا باشند

دکتر سعید نمکی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان، اظهار کرد: همکاران من حق دارند نگران خیز جدید بیماری شوند. ما هم عزیز داده‌ایم و داغداریم و نازنین‌ترین شهدا را تقدیم کرده‌ایم. متاسفانه اخیرا علاوه بر سفرها، شاهد برگزاری برخی مراسم بودیم که با پروتکل‌ها همخوانی نداشت. از شهر خودم شروع کنم که خدای ناکرده به کسی شائبه اهانت نشود. از کاشان عکس‌هایی دریافت کردیم که خیلی غم انگیز بود. نمی‌گویم این غالب مراسم های کشور بوده است اما در گوشه و کنار کشور متاسفانه این گونه مراسم هم برگزار شد.

وی افزود: در ستاد ملی کرونا به دلیل اینکه روسای دانشگاه‌ها و استانداران با ما در ارتباط هستند، با نگاه کارشناسی و دلسوزانه مطالبی را مطرح می‌کنیم. در نشست قبلی ستاد ملی هم همکار عزیز بنده آقای دکتر رییسی مطالبی را از بحث کرونا و مسائل آن مطرح کرد و تردید ندارم که همکارانم جز احترام به مردم، شعائر و نظام و مبانی انقلاب دیدگاهی ندارند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: همکارانی که کنار بنده بوده و هستند 12 ماه است که یک خواب راحت نداشته‌اند و نتوانسته‌اند یک روز تعطیل با خانواده شان بیرون بروند. والده دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در ICU بستری است و التماس کردم که بالای سر مادرت برو حریف او نشدم، به من می‌گوید نمی‌توانم مردم را رها کنم و بخش ICU فلان شهر را رها کنم. این همکاران من 12 ماه است در صحنه هستند و جز دلسوزی برای مردم کشور، هیچ چیزی در ذهن شان نیست. روی مین می‌روند حالا ممکن است یکی از آنها از روی دلسوزی حرفی بزند که یک جایی ممکن است به عزیزی هم بر بخورد.

نمکی تصریح کرد: بنده به عنوان وزیر و سکاندار وزارت بهداشت می‌گویم که همه ما مخلص همه مردم این سرزمین هستیم و خدمتگزار کوچک مردم ایران هستیم و آمده‌ایم تا برای مردم ایران فدا شویم. نیامدیم برای آینده برای خودمان صندلی را تدارک ببینم بلکه آمده‌ایم برای فدا شدن و تکه تکه شدن جسم و روحمان برای مردم و دنبال هیچ چیز دیگری هم نیستیم و این را عزیزان بدانند که نیامدیم به نیت اهانت به عزیزی در شهری که برای ما سنبل خون و قیام و انقلاب است و اگر سوء تفاهمی در شهر خاصی در کشور دامن زده می‌شود از طرف خودم اطمینان می‌دهم که جز احترام، سربلندی و عزت مردم نمی‌خواهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    بیچاره کادر درمان باید تاوان ندانم کاری خیلی ها را بدهند

  • ع
    0

    بابا راست میگن مراسم دارند میگیرند از همه نوع چرا به آقایون بر میخوره.خداوند عقل بما داده.باید رعایت کنیم خداوند هم رحمتش دریغ نمیکنند.

  • کاربر ناشناس
    0

    اینها نمک نشناس هستن... و طلبکار... این چه اخلاقیات است که به بهانه ترویج دین اینچنین مغرور و دیکتاتور منشانه برخورد... همه ما مدیون عزیزان کادر درمانی هستیم...

  • کاربر ناشناس
    0

    هرچه بدبختی سر این ملت میاد همش از قم بلند میشه واقعا این ملت باید تاوان طلبه های کشورهای که بوی از دین نبرده اند را بدهند شما اگه راست مگوئید تو کشور چین مسلمانان را مقطوع النسل میکنند بعد شما طلبه چینی آموزش میدهید ؟؟ کجا بفرستینش تو کشور خودش که جای نداره دست بردارید از این همه بی شعوری این ملت و کادر درمان تا کی تاوان نفهمی شما را پس بدهند

  • .....
    0

    خدا قوت کادر درمان،همیشه ملت ایران باید چوب ندانم کاری یک عده تندرو بی سواد ازخودرازی رابخوره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها