نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور فرار مالیاتی داریم/۱۴ استان کشور هر روز فقیرتر می شوند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور فرار مالیاتی داریم که دولت به جای اینکه دنبال دعوا باشد دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد.

۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور فرار مالیاتی داریم/۱۴ استان کشور هر روز فقیرتر می شوند

"علی نیکزاد " عصر امروز دوم بهمن ماه در جلسه جمع‌بندی مصوبات سفر به رفسنجان اظهار کرد: حاج‌قاسم شخصیت بی نظیری بود، ایشان پنج ویژگی‌ عمده داشت که ایمان و یقین به روز جزا، اخلاص، شجاعت و ایمان و عشق به ولایت بود.

وی با گرامیداشت یاد آیت الله مصباح یزدی، گفت: حضور در مجلس خبرگان رهبری، تربیت نسل انقلابی، سنگربانی از اندیشه سیاسی اسلام، ولایتمداری و عنایت ولایت به ایشان از جمله ویژگی های این عالم مجاهد است.

وی تصریح کرد: ما مدیون مدافعان حرم و نیروهای مسلح هستیم، اگر روحیه انقلابی نبود، اگر حاج‌قاسم دفاع نکرده بود و جبهه مقاومت را تشکیل نمی‌داد یا باید بی‌غیرتی را می‌پذیرفتیم یا باید در کرمانشاه می‌جنگیدیم.

نیکزاد در ادامه با بیان اینکه در کشور ما مالیات به معنای واقعی و درست دریافت نمی‌شود، تصریح کرد: در کشور ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که دولت به جای اینکه دنبال دعوا باشد دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: در آبادکردن شهرها عدالت اجتماعی رعایت نشده و استعداد طبیعی را در جامعه دنبال نکردیم. ما در عملکردمان طبیعت را به هم زدیم و عدالت اجتماعی را رعایت نکردیم.

نیکزاد افزود: ۱۰ استان کشور روز به‌روز پیشرفت می‌کنند و ۱۴ استان هر روز فقیرتر، در بودجه‌ریزی هم همین‌طور است. باید کل ایران را ببینیم.

وی عنوان کرد: بعضی فکر می‌کنند ما با بورس مشکل داریم ما چه مشکلی داریم؟ کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای کار بایستند و توپ را در زمین مجلس نیندازند.

نیکزاد در ادامه با اشاره به این موضوع که در کشور ما فولاد، قیر، سیمان و بورس روال عادی ندارد، خاطرنشان کرد: سامان دادن و بهبودبخشیدن به کار مردم وظیفه ماست که اگر غیر از این باشد با روحیه انقلابی و آموزه‌های دینی ما فاصله دارد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    مالیات فقط ازمردم مظلوم وکارگر وخانه دارمی گیرنندنه ثروتمندانی که باماشینهای میلیاردی ویراژ میرونندمخصوصادرقبص آب وبرق گاز وتلفن ووووووووو حق وناحق کنید آقازادهارااز فقراجداکنیدچون پیشخداشاه وگدایکیست

    نظرات شما -
    • مسعود
      0

      تا دو ماه پیش صاحب منصبان میگفتند فرارمالیاتی ۴۰ هزار میلیارد تومان است.حالا این عدد جدید از کجا در امد؟

  • محمد*
    0

    حداقل ۱۰۰تا۱۵۰هزارمیلیاردتومان فرارمالیاتی از بابت خریدوفروش املاک توسط دلالان مسکن که باقولنامه ومبایعه نامه عادی که سودهای میلیاردی میبرند صورت میگیرد مجلس باید باتصویب طرح واخذ مالیات از خریداران وفروشندگان قولنامه ای مسکن جلوی فرارمالیاتی انهارو بگیره کسری بودجه اش تامین میشه اگر چنین اراده ای دردولت ونمایندگان باشد،،،خدا داند،،،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها