توهین بی‌سابقه به روحانی در تلویزیون: «شاید پای منقل باشد»!/ ویدئو


2 بهمن 1399 - 14:09
60095900d2c13_2021-01-21_14-05
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ اسلامی در بخشی از برنامه‌ زاویه شبکه‌ چهار سیما اظهارات عجیبی را علیه رئیس‌جمهور روحانی مطرح کرد.

بخشی از اظهارات حجت‌الاسلام احمد جهان‌بزرگی را در ادامه می‌خوانید:

«مسئولی که می‌نشیند در خانه‌اش و چه می‌دانم شاید پای منقل هم باشد، به این طرف و آن طرف سر نمی‌زند که ببیند در کجای مملکت چه می‌گذرد.

حتی وزرایش هم نمی‌توانند با او تماس بگیرند مسائل‌شان را مشورت کنند.

این مسئول است؟!

مسئولین در جمهوری اسلامی خیلی خیانت کردند».

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ اسلامی در بخشی از برنامه‌ زاویه شبکه‌ چهار سیما اظهارات عجیبی را علیه رئیس‌جمهور روحانی مطرح کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

2 بهمن 1399 - 14:09

بخشی از اظهارات حجت‌الاسلام احمد جهان‌بزرگی را در ادامه می‌خوانید:

«مسئولی که می‌نشیند در خانه‌اش و چه می‌دانم شاید پای منقل هم باشد، به این طرف و آن طرف سر نمی‌زند که ببیند در کجای مملکت چه می‌گذرد.

حتی وزرایش هم نمی‌توانند با او تماس بگیرند مسائل‌شان را مشورت کنند.

این مسئول است؟!

مسئولین در جمهوری اسلامی خیلی خیانت کردند».

منبع: انصاف نیوز

66

نظرات 169
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
من 2 0 پاسخ 1399/11/4 -13:11

کار بسیار خوبی کرد ما یک بار رای دادیم اونم به این.....مردک که گند زد به مملکت پشیمانیم آقا پشیمان کارخوبی کردند

رضا 0 0 پاسخ 1399/11/4 -00:37

چند روز قبل یک کارشناس تلویزیونی در برنامه‌ای در شبکه چهار سیما، اتهاماتی را به مسئولان دولتی وارد کرد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. در برخی مطالب، این شخص را عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی معرفی کردند که این سمت از سوی پژوهشگاه تکذیب شد. این پژوهشگاه در نامه‌ای به رسانه‌ها، نسبت و سمت علمی این کارشناس تلویزیون را جعلی دانست و ضمن تکذیب آن عنوان کرد که نامبرده هیچ‌گونه رابطه علمی و استخدامی با پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ندارد.

جعفری 0 2 پاسخ 1399/11/4 -00:02

اولا توهین به رئیس دولت توهین به رای ملت است ، ولی آقایان توجه داشته باشن چرا این همه به مردم توهین میکنند چنین سرو صدایی بلند نمیشه خود بنده قسم میخورم تو اداره های دولتی حتی از مدیرانشان هم توهین شنیده ام آیا خفه شو ، گمشو بیشعور و نفهم گفتن به مردم توهین نیست ، من چندین بار تو کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی یکی از شعبه های شمال شهر تهران که خواستم از خودم دفاع بکنم با بدترین و زشت ترین جواب با من برخورد کردن هیچ کسی هم نیست بگه دکتر رئیس این رفتار شما با یک بیمار درست نیست چون همه میترسن حق حرف زدن را ندارند ، ولی به جناب رئیس دولت تو رسانه ملی نمیدونم چه حرفی را زدن این جارچیها جنجال به پا کردن چه خبره کمی تحمل داشته باشید بنده خدا رئیس جمهور روحشم خبر نداره ی عده چش سیاه شدن افتادن وسط معرکه ، با تشکر از خبری فوری عزیز،

نان آورخانه 3 0 پاسخ 1399/11/3 -18:00

دیگرچه میتوان گفت؟یکی بگه مسئولین پس کجاهستند؟

اسماعیل بازیان 4 7 پاسخ 1399/11/3 -17:06

اولا روحانیت باید الگوی اخلاقی در کشور باشد... دوما برابر نص سریع قرآن مجید سوره حجرات آیه 11 تهنت و افترا و توهین گناه بزرگ و جایز نیست.... ایشان بیشتر مطالعه کند.... متاسفم....

رضا440 3 0 پاسخ 1399/11/3 -16:40

باید می پرسید پرزیلنت:چی میزنی؟

کاربر ناشناس 7 2 پاسخ 1399/11/3 -14:54

خوب راست گفته ادمی که دیگه تا خرخره غرق شده باشه هرچی دهنش بیاد میگه .به مردم نگاه کنید ایا کسی به فکر مردم بدبخت هست .اگر هست چرا در زندگی روز مره مردم دیده نمیشود؟.تنهاچیزی که میبینیم اختلاس .دزدی .فقر اعتیاد .راند .خشونت .حتی ادم از سایه خودش هم میترسد تو شرایط.

خشی۹۸ 12 1 پاسخ 1399/11/3 -14:27

به به چه منقل دسته جمعی ؟کلا اهل دل ودود ونعشگی هستن این مسئولین . بگو چرا این مملکت اینجوری اداره میشه عمو حسن؟

علی 13 2 پاسخ 1399/11/3 -11:46

خوب شاید واقعا پای منقل کباب پزی باشد…… چرا رییس جمهور به خودش می گیرد……!؟!؟

محسن 7 6 پاسخ 1399/11/3 -11:19

این آخونده که یه طرف پیشونیش عکس منقله یه طرفش هم عکس زرورق و فندکه ؟

سید 10 13 پاسخ 1399/11/3 -10:38

خاک برسر ملت بااین انتخابشون

حاجی 1399/11/3 -14:36

سیدعزیزخاک برسرشریف خودت بااین ادبیاتت.

arad 1399/11/3 -14:46

شما در حدی نیستی به یک ملت توهین کنید آقای سید عزیز لطفا قبل از اعلام نظر قبلا با خودتان بسنجید بعد به هموطنانتان توهین کنید زشته

حسن کبلاقا 11 5 پاسخ 1399/11/3 -10:18

این آقا چیکاره؟ خیلی جرات داشت؟ سر منقل خودش هم بود ؟

خروس 8 10 پاسخ 1399/11/3 -09:33

ادمهاي بيسواد ،،،توهين (فحاشي )مي كنند

امیرم 16 4 پاسخ 1399/11/3 -09:26

توهین به هر شکلی محکوم است ولی یادتون رفته ادبیات منقلی رو خود روحانی برای منتقدین برجام شروع کرد، همین دو روز پیش هم همه رو متهم به بیسوادی کرد ، از توهین های دیگه اش هم فاکتور بگیریم ، اون موقع کجا بودید نظر سنجی بزارید ؟؟؟؟؟

مردم 15 4 پاسخ 1399/11/3 -08:47

آقای روحانی هم به کل ملت ایران توهین کردند و همه را نفهم خطاب کردن ضمن اینکه توهینشان عملی هم شد این گرانی و بی و سرو سامانی اقتصادی که هر روز قیمتها دوبرابرمیشه . اما مردم می فهمند گرانی تورم اختلاس را می بینند . حالا یک روحانی هم به عده ای نهی از منکر کرده چرا شلوغش میکنید مگر غیر از اینه

علي 1399/11/3 -09:23

اين وضعيت اقتصادي ،نابساماني در مملكت ،تحريمهاي گسترده كه خود امريكايي ها مي گويد در تاريخ بيسابفه هست ،منزوي شدن در جهان ،عدم همكاري بانك هاي جهاني با ايران ،ناشئ از ناكارمدي نظام هست ايا فقط روحاني مسبب اين وضعيته؟برادر من ناني كه ازاين راه ميخوري مشكوكه

. 1399/11/3 -09:52

پ ن پ، اینکه نزدیک انتخابات میخوای بگی رییس جمهور هیچ کارس خیلی خز شده داش علی

علي 1399/11/3 -11:06

درحين اجراي برجام كه تحريم ها ي هسته ايي حذف شده بود در زمان همين دولت باصطلاح ناكارامد دو سال تورم تك رقمي داشتيم چهار سال نرخ ارز تقريبا ثابت بود.منظورم دفاع از عملكرد روحاني نيست بلكه بحث اينكه اگه رونق اقتصادي و بهبود شرايط كشور را ميخواهيد بايستي بازنگري در كل سياست هاي نظام صورت بگيره

م 1399/11/3 -14:24

اصلاح طلبان صهیونیست هستند

یه کارگر بدبخت 28 5 پاسخ 1399/11/3 -08:45

اگه یه حرف راست و با صداقت شنیده باشم همینه . دمش گرم

افشین 1399/11/3 -11:09

بله دمش گرم حرف دل مردم رو فرموده اند. روحانی زندگی مردم رو نابود کرد

A 13 1 پاسخ 1399/11/3 -08:42

حقیقت غصیه تلخیست که از نامش گریزانم

شهروز 19 7 پاسخ 1399/11/3 -07:55

یادتون رفته رئیس جمهور چه توهین هایی به مردم می کرد؟!

تابش 10 3 پاسخ 1399/11/3 -07:37

پس پای منقل میرن که میتونن اینهمه وراجی کنن .بالخره همودارن لو میدن .

عبدالله 2 29 4 پاسخ 1399/11/3 -07:16

کسی که صبح جمعه می فهمه بنزین گرون شده ، ینی چی ، دیشب کجا بوده ؟

عبدالله 12 5 پاسخ 1399/11/3 -06:56

روحانی با بی تدبیری و دور بودن از جامعه و با ارز ۴۲۰۰ تومانی و خدمت به نزدیکان و آقازاده ها انصافا مشکلات مردم را صدچندان کرده ولی توهین این چنینی در رسانه ملی درست نبود

کریم 15 4 پاسخ 1399/11/3 -06:44

روحانی با بلایی که سر مردم آورده باید این حرفها را تحمل کنه و از مردم بابت زیانهایی که به مردم رسیده عذر خواهی کند.

عرفان 17 3 پاسخ 1399/11/3 -06:31

منظور ایشون از پا منقل بودن این بوده که آقای روحانی بیشتر حرفایی که میزنه از روی توهم و هواست ، به عنوان مثال ، ایشون در بیشتر سخنرانیاش میگه اوضاع معیشتی مردم رو به بهبود است ، برجام اقتصاد ایران را رو به پیشرفت قرار داد ، ما جوری کالا ها را گران کردیم که مردم متوجه نشوند و بهشون فشار نیاد ، و .... از این دست حرفا خیلی آقای روحانی زدن که کلیپای طنزشم مدام در فضای مجازی ساخته شده حالا من عین حرفارو یادم نمیاد ولی ی همچین چیزایی بودن ، اینجا ایشون داره میگه که این ی چیزی میزنه اول ، بعد میاد سخنرانی میکنه ، و صحبت های دیگر ایشونم کاملا درسته درباره آقای روحانی ، مم نمیدونم چرا ی عده میان از این آقا انتقاد میکنن ، خب رئیس جمهور و رجال سیاسی بد حقش بد تر از این حرفاست تازه ایشون که خیلی با ادبانه تر گفت ، هیچ خدمتی این دولت ب ما نکرد که بعضیا میان اینطور از روحانی دفاع میکنن ، دمش گرم ...

عزت اله شهریازاده 5 13 پاسخ 1399/11/3 -06:20

سلام آقای روحانی انسان شریفی هست،رهبرمعززهم فرمودند توهین به رئیس جمهورمحترم جایز نیست این قبیل حرفها مغرضانه وبدون درنظر گرفتن شرایط کشوراست واذعانش آسیب به اذهان عمومی وایجادجو بدبینی ونارضایتی درجامعه هست!وآب به آسیاب دشمنان است وبجز سلب اعتمادعمومی ،که خروجی خوبی نخواهد داشت،مشکلی را حل نخواهد کرد!انتقاد وپیشنهاد بشرط اینکه سازنده باشد درجهت اعتلای کشورخوب است!وگویش ها باید طوری بکار گرفته شودکه درپی اصلاح امور مردم باشدوآنتن صداوسیما کشور برنامه هایش درجهت شکوفائی جامعه باشدوفرصت سوءاستفاده راازدشمن بگیرد

کاربر ناشناس 14 4 پاسخ 1399/11/3 -06:08

حرف حق تلخه

منگی 10 2 پاسخ 1399/11/3 -04:52

در کمپ ترک اعتیاد ،فرش قرمز پهن می کنیم ،تشریف بیاورید.(رایگان)یکی از توابین

هامون 10 3 پاسخ 1399/11/3 -03:02

راستش بخواهید حرفش همچین بی ربط هم نیست چون تصمیمات و دستوراتی که تو این۸ساله صادر شده و نتایجی که حاصل شده بیشتر بهش میاد که طرف پا منقل انجامش داده تا از روی آگاهی و هشیاری.

سلمان 13 6 پاسخ 1399/11/3 -02:48

احسنت به این حاج آقا...خدا پدرشو بیامرزه

میراب تورج 6 3 پاسخ 1399/11/3 -02:45

دارن شلوغش میکنن تا معلوم نشه چقدر بردن

ج خ 5 8 پاسخ 1399/11/3 -02:33

انتقاد به رئیس جمهور باید مودبانه و در چارچوب اخلاق باشد که انتقاد سازنده باشد. من خودم مانند بیشتر هموطنانم دل پرخونی از سو مدیریت این دولت دارم. ولی همانطور که رهبر عزیز هم فرمود نباید حرمت شکنی و بی اخلاقی به بهانه انتقاد در جامعه رواج پیدا کند. متاسفانه این آقا بدون رعایت حرمت لباسش و با زیر پا گذاشتن حرمت مخاطب تلوزیون چنین الفاظی را بکار بردند.به نظرم باتوجه به شکل و قیافه خودشان بهتراست ایشان را به تست اعتیاد فرستاد که دیگر افراد پس از مصرف تریاک در عالم نشئگی به عنوان کارشناس در رسانه ملی گند نزند.

علیرضا 7 1 پاسخ 1399/11/3 -02:19

سعدی بزرگوار میفرمایند:جزراست نبایدگفت هرراست نشایدگفت.کاش برای گفتن بعضی مطالب زمان وشرایط رو در نظر بگیرن.باوجودنقایص بی شماردولت تفرقه ونزاع کار رو خرابتر میکنه

محمدامین 7 10 پاسخ 1399/11/3 -01:39

توهین به دولت توهین به ملت است به جناب روحانی چه کسانی رای دادن همین مردم جناب حجت السلام فقط روحانی همه کاره این کشور نیستن ایشان هم ی اختیاراتی دارن نمیتوانند خود سرانه همه کارها را انجام دهند شما چرا مینالی ما قشر ضعیف تو فشار هستیم با آبروی هم بازی نکنید یا علی مولا،

احمد 5 9 پاسخ 1399/11/3 -01:34

واقعاً این آخوند عضو هیئت علمی است پس کو ادبش

بی طرف 5 4 پاسخ 1399/11/3 -01:18

هیچکدوم به فکر مردم نیستن! اگه یکی رو پیدا کردید که به فکر مروم و برای رضای خدا کار کنه حتما سلام من رو بهش برسونید!!!!

محمدرضا ملامحمدی 6 5 پاسخ 1399/11/3 -01:12

روحانی بدترین توهین ها را به منتقدین خودداشت

Fz 8 4 پاسخ 1399/11/3 -01:04

واقعا خوب گفتههههههه

احمد 5 7 پاسخ 1399/11/3 -00:57

چهره ی این آخوند داد می زند که واقعاً از پای منقل بلند شده اومده تو رسانه ی به اصطلاح ملی به مقام دوم این مملکت توهین می کند به نظام جمهوری اسلامی متاسفم که به این آخوند بی تربیت می‌گوید دکتر و اجازه داده می شود در رسانه ای که برای ملت است بیاید و هر حرفی را دلش می خواهد بگوید

امیرحسین 8 4 پاسخ 1399/11/3 -00:55

دمش گرم. حرف حساب زده

جواد بی‌سیم‌چی 12 19 پاسخ 1399/11/3 -00:35

بنده شخصا از دولت مستقر بسیار انتقاد دارم ضمن آنکه بابت خدمات این دولت که کم هم نبوده از دولتمردان سپاسگذارم اما اگه عکس این آقا را کنار عکس رئیس جمهور گذاشته و از مردم بپرسند کدام پامنقلی است قطعا ۱۰۰درصد مردم به ایشون رای مثبت خواهند داد

مهدی 9 2 پاسخ 1399/11/3 -00:30

اینکه کم‌کاری هایی شده و این آشفته بازار اقتصادی رو بوحود آورده و چوبش فقط فقط ما مردم میخوریم‌ جای هیچ بحثی نداره‌.. ولی اینکه با هم نمیسازید و دعوا سر پوستین مولا دارید که با تخریب هم و با کمک یک رسنا ملی برای از میدان به در کردن رقیب حالا باهر ادبیاتی توهین به شعور و شخصیت ملت در برابر دیگر ملت های دیگر شما که ادعای پرچم داران اخلاق و ....در دنیا داریدو‌مبلغ مذهب شیعیه ای حضرت علی (ع)هستید که بیست چند سال خونه نشین شدو هیچ گونه حرکت و تو طئه ای برای تصاحب خلافت نکردکه هیچ هرجا ضرروت داشت به خلفا کمک و مشاوره هم میداد..‌شیخ حرفاتون با عملتون یکی نیست ... این‌میشه تناقض.

ناشناس 12 13 پاسخ 1399/11/3 -00:26

بدتر از اینا برازنده ی اقای روحانیه...

ایرانی 1399/11/3 -04:59

شما هم که ته دره بی اخلاقی افتادی!

فرهادفضلعلی 11 6 پاسخ 1399/11/3 -00:24

دیگ به دیگ میگه روت سیاه اون میگه روی هر دو سیاه

عباس 10 2 پاسخ 1399/11/3 -00:21

بیچاره ملت که چه کسانی باید بر سرنوشت آنها تصمیم سازی کنند دیگر یارانه ای از این خاک بیشتر نمانده بکشید بخورید وقت خواب راحته

شهروند 15 6 پاسخ 1399/11/3 -00:19

اسلام را فقط و فقط شما عمامه به سر ها در ايران خراب کرديد. پس لطفأ راه را به بیراهه نرويم.

هه 1399/11/3 -01:45

اینها‌اسلام‌باز‌هستند‌دین‌ملعبه‌خود‌کردند

رضا 10 6 پاسخ 1399/11/3 -00:09

فعلاتوهین به آقای روحانی شده پله رشد وبالارفتن ازپله های ترقی وبرای دیده شدن هرکس سعی میکنه بیشترتوهین کنه وتلویزیون هم شده وسیله دم دستی توهین کننده هاالبته این توهین هاوبازبودن فضابرای اینگونه فحاشی به شخص دوم مملکت تاکی میتونه ادامه داشته باشه ؟آیاهمین آقاهفت ماه بعد که رئیس دولت ازیه طیف دیگرباشد توانایی اینگونه مزخرف گویی راخواهدداشت ؟واگرهم داشته باشد آیاتلویزیون چنین برنامه ای راپخش خواهدکرد؟اینها وهزاران سئوال شبیه این رابه حافظه یمان می سپاریم تاچندماه بعدجوابش راعملاببینم ولی انصافاروزی که رئیس جمهوریکی ازبزرکترین پروژه های ملی که عظمت آن جهانی وبین الملی است درحال افتتاح دارداینگونه توسط یک معمم موردتوهین وحمله قراربگیرد عملی ناجوانمردانه وبدورازانصاف است.

هادی 1399/11/3 -07:13

واقعا درست میگویید که شیخ حسن پروژه قهوه ای سازی کشور رابه طور بین المللی پیش میبرد!! فقط اگر این کاررااز فضا انجام دهد رکوردی برای خود ثبت خواهد کرد!

یحیی 1399/11/3 -14:03

هادی خان سیاست درحدواندازه تونیست بروخاک بازیتا کن بروپسرم.

اصفهان 8 5 پاسخ 1399/11/3 -00:09

گیرم که پا منقلی باشه یا باشند....از یک فرد روحانی انتظار چنین حرفها انهم در رسانه یک کشور کار خوب وعقلانی نیست...حتما خودش زده واومده تو برنامه داغ داغ بوده که این حرفها رازده...مرد حسابی مرد باش وابروی مومن رانبر تو که روحانی هستی وباید الگو باشی ..مال همینکاراتون وبی جنبه بازیهای شماست که مردم از همه تون سیر شدن وحالشون ازتون بهم میخوره چون به راحتی ابرو می برید..لابد روحانی اخورتا راجمع کرده جو وگندم نمیده جاش میوه گندیده میریزه میخورید که هر مزخرفی رابلغور میکنی...اینجور دل برا مردم می‌سوزانند با بردن ابروی مومن وتهمت زدن خجالت بکش حق الناس کردی حق الناس

ندا 1399/11/4 -01:16

آشخور

علی 12 6 پاسخ 1399/11/3 -00:02

مگه خود روحانی همین حرف به منتقدان برجام نزد؟! یادتونه؟! چرا اون موقع کسی حرفی نزد

مصطفی 9 6 پاسخ 1399/11/3 -00:01

ایشون نسبت به روحانی درس پس داده، بیش از ۷ساله که روحانی منتقدین رو با فحاشی مینوازه

صاعد 9 6 پاسخ 1399/11/2 -23:51

به‌نظر‌من‌خودش‌هم‌ازپای‌منقل‌بلند‌شده‌

کویر لوت 1399/11/4 -01:17

کسی نظر تو رو نخواست

hamid koshki 7 5 پاسخ 1399/11/2 -23:33

سلام.حرف دل اکثر ملت ایران رو زد.حسن روحانی در چه عرصه ای موفق بود.اقتصادی ،سیاسی،فرهنگی... شما که معتقد به انتشار بدون سانسور هستید چرا خرده می گیرید.

احمد 13 3 پاسخ 1399/11/2 -23:17

دمش گرم ، حرف بدی نزده ، اگر روحانی رییس جمهور خوبی بود که وضع ما اینطور نمی شد

مرتض 6 9 پاسخ 1399/11/2 -23:17

پناهیان به استاندار خوزستان لقب اسب داد و گاری،جوابش رو جوری دادن و بخور بخورش رو طوری رو کردن که فهمید توهین کردن به دیگران چیزی نیست که بزرگان نظام بپذیرن.این آقا هم بواسطه این توهینش چنان آبرویی ازش بره و عکس و سند ازش بیاد بیرون که همه بفمهن نقد با توهین فرق داره

ناشناس 7 4 پاسخ 1399/11/2 -23:08

ولی خوشم میاد که خوب به جون خودتون افتادین

سعدی 5 4 پاسخ 1399/11/2 -23:05

امروز فیلم بازدید رهبر کره شمالی را دیدم که چطور همه از ترس برایش دست تکان می دادندو زورکی گریه می کردند حضرت عباسی تنها کشوری هستیم شبیه کره شمالی درروی کره زمین .

ی ط 7 2 پاسخ 1399/11/2 -22:54

چرا اهانت میکنی فکر میکنی بشما اهانت نمیکنند.شما احترام هم لباس خودت را نداری.مگر صحبت های مقام معظم رهبری را نشنیده ای شما از رهبری جلوتری .شما شاید تلویزیون جمهوری اسلامی را نمی بینی حداقل صبح پنجشنبه ها شبکه خبر را نگاه کن.شما مثلا الگو و پیش نماز مردم هستید حتما یه عده پشت شما نماز هم میخوانند.

مهدی 6 5 پاسخ 1399/11/2 -22:54

خوب از عصبانیت و فشاری که روی مردم هست باید گفت تا تخلیه بشه آدم چقدر سرمایه مردم رو تو این بورس و رانت ۴۲۰۰ تحمل کنه .

ایران 1399/11/3 -05:02

چرند ننویس!

رحمانزاده 9 5 پاسخ 1399/11/2 -22:53

قوه قضائیه که ارثی است ،قوه مقننه را هم با شرکت نکردن مردم وبا ۱۰ درصد رای گرفتیم تا قوه مجریه را هم نگیریم ارام نمی گیگیریم .تمامیت خواه و یکی از شاگردن اقای جان بزرگی

ناشناس 6 4 پاسخ 1399/11/2 -22:44

راست میگی . شماها اول تا آخرتون ، همتون پا منقلی هستید که مملکت رو به این روز انداختید . ولی خداییش به تو خیلی بیشتر میاد پا منقلی باشی

بینام 1399/11/3 -01:44

آقای ناشناس خدائی حتما تو هم منقلی ومعتاد هستی .چون میگن معتاد ها هم دیگر را زود پیدا میکنن.من نمیدانم چه علامت ومشخص ای یک معتاد یا منقلی دارد .حتما تو اهل بخیه هستی.که زود نظر دادی.

افشین 2 2 پاسخ 1399/11/2 -22:32

آزادی بیان یعنی همین.حرفا قابل تامل هست اما قضاوت نه

ایران 1399/11/3 -05:05

فروپاشی اخلاقی!

محسن 6 2 پاسخ 1399/11/2 -22:26

حجت الاسلام یعنی( اسلام با فردی که نامش حجت الاسلام است ، حجت را بر مردم تمام کرده است) حالا دین را وسط بگذاریم و ببینیم آیا اسلام اهل توهین کردن است؟ پیامبر ( ص) و حضرت علی (ع ) فرمودند هرگز به دیگران توهین نکنید حتی به کافران . ایشان نه تنها توهین میکند بلکه تهمت اعتیاد هم میزند. یک مشکل بزرگ که بنده با حوزه دارم همین القاب مثل حجت الاسلام یا آیت الله یا امام و... هست . القاب را از اسلام برای کسانی هزینه میکنند که بعضی هاشون ادب اسلامی را هم ندارند. درضمن حاج آقا خودتون رو به مردم نچسبونید. ما مردم... ما شما را هم از مسئولین میدانیم. یک عضو هیئت علمی فرهنگی اسلامی در قبال یاد دادن آداب اسلام به مردم مسئول است که میبینیم شما در انجام مسئولیتتان بی کفایت هستید.

حجت الله مهدوی 5 1 پاسخ 1399/11/2 -22:25

آقا،هموطن آزادی بیان یعنی این ،چرا همیشه برداشتهای بد وگمراه کننده می کنید همیشه دنبال برجسته کردن حرف این وآنیم مگر خودتان معصوم هستید تا کی می خواهید دنبال این چیزها باشید بابا ول کنید خود آقای روحانی چیزی نمی گویند بیا به اصطلاح هواداراشو ببیین

ایرانی 1399/11/3 -05:07

آزادی بیان؟ چرا پرت و پلا می گی!

اکبر محمدی 5 1 پاسخ 1399/11/2 -22:23

اولاحیف منقل،دوماهمه آخوندا ازیک قماشند.سوما ظلمی که روحانی ازباب معیشت وموارد زیاد دیگر به مردم کرد ازاول انقلاب تاکنون سابقه ندارد.ایشان حتی به یک نمونه از وعده هاش عمل نکرد و مدعی عمل به تمام وعده های انتخاباتیش شد.درمدت هفت سال وچند ماه ریاست جمهوری ایشان قیمت همه چیز ده،دوازده برابرشد،خلاصه ایشان یک قدم مثبت در راه بهترشدن معیشت مردم برنداشت.تمام هزینه های خدمات اداری رابه دوش مردم انداخت.قدرت خرید مردم افتضاح افتضاح شد،ارزش پول همینطور.دراین هفت سال بجای اینکه کمک مردم باشه همش دست دولت توجیب مردم بود.اینها مشتی بود نمونه خروار.

بینام 4 3 پاسخ 1399/11/2 -22:18

جالبه هرچی میشه یه ملت شریف ایران میزارن تنگش که ملت رو خر کرده باشن .ببند فکت رو بابا. خیلی هم خوب گفت دمش گرم

کاربر ناشناس 4 3 پاسخ 1399/11/2 -22:16

این آقا فقط بدرد تخلیه چاه میخوره لقب دکتر به نافش نبندید که کلمات قداست دارند البته من طرفدار روحانی نیستم و رای هم ندادم ولی هرچه که هست شخص دوم مملکته ببینید در دنیا و ماهواره ها سراین برنامه چه شاخ و برگی دادن وبه حق

بیطرف 5 4 پاسخ 1399/11/2 -22:10

این نشون میده که رسانه ملی جناحی عمل میکند و هیچ وقت پاسخگو نبوده ونیست این قانون گریزی خیلی خطرناک است رسانه ملی یعنی مال مردم نه مال یک جناه خاص

یا مهدی 3 4 پاسخ 1399/11/2 -22:00

آقای جهان بزرگی آفرین بر شما که یک تنه به مسئواین بی مسئولیت تاختی درود بر شما , , ولی پای منقل بودن روخانه کمی زیاده روی نبود .. ؟!

رزز 10 3 پاسخ 1399/11/2 -21:53

دستش درد نکنه روحانی بی عرضه پاچه خواری تندروها و نظامیان تندرو را میکرد وجواب نمی داد ولی ملت ضرب شستی به اینها بدهند که یادشان نره

علي 10 11 پاسخ 1399/11/2 -21:45

دانشگاهي كه ايشان هيّئت علميش باشه معلومه چي ميده بيرون

بی نام 1399/11/3 -01:53

علی آقا از چی ناراحتی .از کسی که حقیقت را میگه .چون با صداقت صحبت میکنه نباید جزئ هیئت علمی دانشگاه باشه .اگر چابلوس ودروغ گو بود باب میل شما بود .چون یک عالم دینیست برا ی شما قابل حضم نیست .واقعا امسال شماها که اینقدر از دین بری شده اید بد بخت و ذلیل هستید .

سامان حمیدی 12 4 پاسخ 1399/11/2 -21:43

به نظر شما روحانی کمتر از ترامپ دروغ گفته؟؟؟؟؟؟ بنده متعجبم که چطور توانسته این همه دزد و رانت خوار و نفوذی غرب رو داخل دولت جمع کنه و وزارت اطلاعات هم چشم هاش رو بسته... تو این 8 سال پولدارها پولدارتر شدند و فقرا فقیرتر.... این مملکت یه مرد داشت اون هم سردار دلها بود

سیاهدشت 17 30 پاسخ 1399/11/2 -21:21

متاسفم واسه صدا و سیما که چنین مهمانانی رو دعوت میکنه ایشون کارگر حفار هم نیستند چه برسد به دکتر

امین 1399/11/2 -23:40

هرچی گفته حقیقت و واقعیته درود بر شجاعتش

رضا 31 8 پاسخ 1399/11/2 -21:14

من شخصاً به آقای روحانی رای دادم و الان بشدت پشیمانم از آقای احمدی نژاد هم طرفداری نمیکنم ولی باز هم مملکت رو تو تحریمها یه جوری مدیریت کرد و آقای روحانی هم سرمایه ملت رو تو بورس با تشویق و حمایت به جیب عده ای خاص و کاربلد هدایت فرمودند

مهرنوس 1399/11/2 -22:30

چطوری هزار تا دیگه کار دیگه از مردم می خواهد انجام نمی دهند فقط رفتن به بورس را انجام دادن نخیر حرص وعدم آشنایی باعثش شد نه درخواست کسی

رحمن ۱۵۰۰ 1399/11/3 -01:10

برادر،خودرهبرگفت مردم رابیاریدداخل بورس

ب رحمن 1399/11/3 -16:57

رهبر هرگز نفرمودند برید در بورس سرمایه گذاری کنید اون رییس جمهور محبوبتان روحانی بود

ستم‌دیده 19 15 پاسخ 1399/11/2 -21:11

تو‌که‌تا‌دیروز‌هم‌منقلیش‌بودی‌چه‌شد‌که‌بد‌شد

هه 1399/11/3 -01:08

دانگش‌را‌چرب‌وچیل‌نداده

هه‌هه 1399/11/3 -12:53

نه‌جنس‌نا‌خالص‌بهش‌داده‌زبانش‌باز‌شده

آقامحمدخان 16 10 پاسخ 1399/11/2 -21:05

توهین خوب نیست می گفتی نامرد که صحیح هم باشه

حبیب نجفی 10 4 پاسخ 1399/11/2 -21:04

من فکرمیکنم این حاج آقادوست باطنی مسئولین هست که بااین حرفش باعث اجماع آنان می شود

ناشناس 18 5 پاسخ 1399/11/2 -20:58

همتون یک پای ثابت منقلید

داود 8 4 پاسخ 1399/11/2 -20:57

لطفا از مردم شریف ایران مایع نزارید منظورش با مردم نبود

احمد جعفری 16 7 پاسخ 1399/11/2 -20:47

همتون یه جور هستید

رضا 18 9 پاسخ 1399/11/2 -20:42

یعنی خودت قبل از اینکه بیای تو برنامه پای منقل نبودی ؟

س 12 14 پاسخ 1399/11/2 -20:40

خشونت و بی ادبی اصلاً راهکار نیست و هیچ مشکلی را حل نمیکند .

ایرانی 1399/11/2 -23:24

کسانی که منفی دادن یعنی هوادار خشونت و توهینند؟

کاربر ناشناس 17 28 پاسخ 1399/11/2 -20:35

من متاسفم برای ان دانشگاهی که این آقا عضو هیئت علمی ان دانشگاه باشد و لعنت برآن صدا وسیمایی که این افراد بی ادب را استخدام می کند

ناشناس 16 10 پاسخ 1399/11/2 -20:18

خب بگو تا یک منقل مجانی به تو هم بِدن .

ناشناس 13 6 پاسخ 1399/11/2 -20:15

تازه افتادن به جون هم ته توی مملکت برفوفید برید پی کارتون

متفاوت 14 6 پاسخ 1399/11/2 -20:12

میگم پناه برخدا نکنه قبل از که بیاد مصاحبه یه لیوان ازهمون شیرها خورده!!!

علی 14 2 پاسخ 1399/11/2 -20:10

روحانی از اول انقلاب عضو شورای امنیت ملی بوده و مسئولیتهای زیادی داشته، واقعا اگر این طور که این آقا میگه پس وای بحال مملکت و اگر اینطور نیست، وای بحال رسانه های ملی و مراجع تشخیص صلاحیت و ...دعوا دعوای قدرته

تومان 7 2 پاسخ 1399/11/2 -19:46

به چهره دکتر روحانی نمی خورد ..ولی به ملت ایران مسئولین خیلی خیلی خیانت کرده اند .مردم هم دیگر این آقایان را می شناسند .مگر یک عده قلیل که هنوز .نمی شناسند

فاخری 17 6 پاسخ 1399/11/2 -19:42

حضرت عباسی اصلا برازنده یک معمم می باشد.پنجزار سواد ندارد فقط بلده فحش بده تا خوب دیده بشه .البته همه همفکراش همینطوری می اندیشند.

رضا 28 7 پاسخ 1399/11/2 -19:39

کارد ب استخون مردم رسیده .توقع دارید فرش قرمز زیر پای روحانی بندازن

ایران 1399/11/2 -23:25

شرم کنید!

امید 12 17 پاسخ 1399/11/2 -19:31

حیف از بودجه ای که صدا و سیما برای چنین برنامه ای هزینه میکند وافسوس برای این پژوهشگر که با این لباس به خود اجازه توهین به هر شخصی را میدهدشما برای ما باید الگو باشید

ناشناس 12 23 پاسخ 1399/11/2 -19:27

رئیس جمهور روحانی بد نیست و موردتایید مقام معظم رهبریست چون اگه غیر از این بود نمایندگان مجلس شورای اسلامی اورا استیضاح میکردند ورهبر چنین اجازه ای نداد. پس حرف مفت نزنید.

طاهر 1399/11/2 -19:41

اره بعضیا رو خوب پولدار کرد

سکوت 16 5 پاسخ 1399/11/2 -19:24

صدرصد یه چیزی میزنه روحانی که اینقدر با اعتماد به به نفس حرف میزنه

داروغه 12 3 پاسخ 1399/11/2 -19:12

خوب ترکش بدید

منقلی 20 8 پاسخ 1399/11/2 -19:10

من خودم اصولگرای دو آتیشه هستم و خیلی هم نقد به عملکرد دولت دارم ولی دوستان باور کنید بی احترامی و بی اخلاقی به رئیس جمهور کشورم رو نمیپسندم.

عاشق وطن 1399/11/3 -00:05

رییس جمهوری که همه جوره به کشور و مردم کشورش خیانت کرده لایق احترام نیست هرچی هم بهش گفتن لیاقتش بوده یقینا

مش جمعه 10 1 پاسخ 1399/11/2 -19:05

به گفته سخنران ۵۰ درصد مشکلات به گردن کارگزاران و تحریم ها و مردم هستند.پس باید قبول بفرمائید که ۵۰درصد بدبختی مردم بدست شما و امثال شماست.متاسفم برای صدا و سیمای میلی ما که اینگونه خروجی دارد.

کاربر ناشناس 7 2 پاسخ 1399/11/2 -19:03

این اقا نگوید ما که میدونیم چند مرده حلاجه حسن کلید ،شیب ملایم،خودم جمعه فهمیدم،هم سانتریفیوژ بچرخه وهم زندگی مردم،وووووووو دقیق چی بگم تقریبا درست گفت بنده خدا لطفا بچسبید به غضنفر مارادونا که دیگه نمیتونه گل بزنه

کاربر ناشناس 9 8 پاسخ 1399/11/2 -18:56

عزیزم حتما بهت کم رسیده ویاپای منقل بودی بهت خیانت شده که این جوری بی ادب حرف می زنی

متفاوت 8 2 پاسخ 1399/11/2 -18:51

خوبه والله یک حقوق مفت میگیرید پژوهشگاه هم برای خودتون درست کردید وبه این نتیجه رسیدید که برای تبریه شدن ، این حرفها را علیه هم بزنید و به خورد ملت بدید؟بابا اسلام که پژوهشگاه نمیخواد ،اسلام مرد کار وعمل درست وصحیح و امرارمعاش حلال میخواد.اسلام راه ورسم صحیح است.مردم هم الگو میخوان نه گل گو.

حسن 3 3 پاسخ 1399/11/2 -18:51

خود این آغا هم مسوول هست

محمد 11 11 پاسخ 1399/11/2 -18:48

این مملکت یک مسوولی مثل احمدی نژاد می خواهد که غذاش و خوابش تو بالگرد باشه تا از اوضاع مملکت با خبر باشه نه افرادی که کنار زن و بچه نشسته و می خواد حکومت داری کنه و وزراش هم مثل خودشششششش شدند

... 1399/11/2 -23:05

الان احمدی نژاد جز تحریم چه چیزی نصیب مردم کرد

منقلی 1 5 پاسخ 1399/11/2 -18:47

هر چنداز ادبیات خوبی استفاده نکرده

محمد...ر 5 5 پاسخ 1399/11/2 -18:39

واقعا این افراد و از کجایی این کشور بر می دارید میآورید در صدا و قیمت و اسم مسئول فرهنگ اسلامی روش میزاید و به خورد این ملت بیچاره میدهید خاک دو عالم بر سر ما که فرهنگی اسلامی ما باید این آدم باشد

علي 7 4 پاسخ 1399/11/2 -18:29

لمپنيزم تو ايران به اسم انقلابي گري غوغا ميكنه. اون توهين تو مجلس به دكتر ظريف و اين هم به رييس جمهور قانوني يه كشور!!!!؟؟؟صرف نظر از اينكه عملكرد ايشان را قبول داشته باشيم يا نه حق توهين در تلويزيون كشور به رييس جمهور نشان از قرار داشتن تلويزيون در دست جناح خاصه

عاشق وطن 1399/11/3 -00:11

قطعا جنابعالی یکی از اون کسایی بودی که با ا رای اشتباهت هشت سال خون به جیگر این ملت کردی وگرنه انسان عاقل از این مردک دفاع نمیکنه

محمود 5 1 پاسخ 1399/11/2 -18:16

واعظان کین جلوه درمحراب ومنببرمیکنند%چون به خلوت میروندآن کاردیگرمیکنند

کاربر ناشناس 8 1 پاسخ 1399/11/2 -18:07

حق داره والا اگه خودشان زن وبچه هایشان این فلاگت وسختی را یک روز تحمل میکنند پول مملکت را می ریزند تو جیب بزر گ کیسه ای شان هرطور می خواند خرج مکنند به مردم که می رسند از جیب مردم می گیرند ودر جیب دیگرشان می گذارند ۴۵ هزار یارانه میده ۱۴۰ هزار ازمردم پول گاز واب وبرق میگیرندیا الکی یک برنامه مثل احراز هویت علم میکنه با جان مردم بازی میکنه خجالت هم نمی کشند

کاربر ناشناس 6 6 پاسخ 1399/11/2 -17:54

حرف مفتی زده بی ادب از کوزه همان تراود که درون اوست

رحماندوست 14 7 پاسخ 1399/11/2 -17:48

ما هرچی بدبختی داریم ار آخوندا داریم اینا 42ساله مردم را به اسم اسلام نابود کردند .رئیس جمهور تو کشورما مترسکه کاره ای نیست .که حالا هر ننه قمری پشت سرش حرف مفت بزنه .من طرفدار آقای روحانی نیستم ولی واقعا برای یه روحانی خیلی زشته اینجوری حرف بزنه .شما آخوندا باید برید سر منبر مطهرات نماز را بگوییدالبته اگر پا منبری داشته باشید چون حنای تون رنگی نداره .دارید با تعامل با دنیا مخالفت میکنید چون منافعتون در خطره میدونید اگر اتفاقی بیفته تو مملکت هیچ جایگاه اجتماعی ندارید بخاطر اینکه برای رفاه وآسایش مردم هیچ کاری نکردید فقط فکر حکومت کردن به مردم بودید جوان چهل سالشه نه شغل داره نه زندگی فساد وفحشا الی ماشاالله قیمت دارو بسیار بالا اقلام دارو یی ازلیست بیمه خارج بیشترشون وآزاد یکی مریض میشه هزینه شو نداره واقعا افتضاحه چقدر این ملت خوب ونجیب هستن ازنجابت مردم استفاده کردند بترسید وقتی صبر مردم لبریز شد اونموقع هیچ سلاحی جلودارشون نیست دریابید ملت را تا دیر نشده

محرمعلی 6 1 پاسخ 1399/11/2 -17:43

احسنت شاید دیده که میگه 80ملیون ادم تو بدبختی کاملیم ازخدا فقط طلب امرزش گناه مو دارم

رشيد 15 2 پاسخ 1399/11/2 -17:34

7 ساله روحاني به مردم توهين مي كنه يك دقيقه هم يكي به روحاني چيز گفته چه اشكالي دارد؟

کاربر ناشناس 2 5 پاسخ 1399/11/2 -17:27

خیلی هم نا بخردانه صحبت کرده

راز 4 1 پاسخ 1399/11/2 -17:21

اون موقع که طلاحیت رئیس جمور شدن یه نفر تایید میشه باید به فکر این روزا بود الان کشورمون بیشتر دچاد دو دستگی یا شاید چند دستگی شده فقط میتونم بگم به لطف مردم ایرانه که پابر جاست

ناشناس 7 2 پاسخ 1399/11/2 -17:06

حرفهاش درسته درست

منصور 4 4 پاسخ 1399/11/2 -16:50

شهامت داشته باش به مسببان اصلی توهین کن شماها عوام فریب هستید

پرنیا 2 9 پاسخ 1399/11/2 -16:50

آقای روحانی آدم بسیار سالمی هست اگر نبود این افراد به هیچوجه بهش توهین نمی کردند

عاشق وطن 1399/11/3 -00:15

این دیگه باید بشه طنز سال واقعا جوک گفتید تنها چیزی که نیست همونه که شما گفتی

طاها 6 7 پاسخ 1399/11/2 -16:49

خودش ازپای منقل آمده فکرمیکنه همه مثل خودشند.

عاشق وطن 1399/11/3 -00:19

اگه یکی تو عمرش یه حرف درست زده باشه همین آقا بوده ممنونیم ...خیلی خیلی خیلی بدتر از اینها سزاوارش هست لطف کردن ایشون به همون جمله اکتفا کردن

ناشناس 4 6 پاسخ 1399/11/2 -16:43

شاید خودت از پای منقل اومده باشی تو برنامه یا اینکه با خودش پایه منقل نشسته باشی که میدونی پای منقل میشینه

باربد 6 2 پاسخ 1399/11/2 -16:39

عضو هیئت علمی پژوهشگاه " چگونه بیشتر مفتخوری کنیم و دلار ها بالا بکشیم" فرمودند .....، واقعآ این پژوهشگاه در این ۴۳ سال چه کار مثبتی انجام داده که تراوش فکری هیئت علمی ان این است

علی قطاری 7 0 پاسخ 1399/11/2 -16:39

این حرف یا تهمت است یا واقعیت دارد اگر تهمت است که تهمت زدن در اسلام حرام است ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی در تعریف افترا قولی مقرر می‌دارد: هر کس به وسیله اوراق چاپی یا خطی یا به وسیله درج در روزنامه و جراید یا نطق در مجامع یا به هر وسیله دیگر به کسی امری را صریحا نسبت دهد یا آن‌ها را منتشر کند که مطابق قانون آن امر جرم محسوب می‌شود و نتواند صحت آن اسناد را ثابت کند جز در مواردی که موجب حد است به یک ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق یا یکی از آن‌ها حسب مورد محکوم خواهد شد.حالا اگر درست باشد و بتواند ثابت کند که واویلا ____________که اینجا باید گفت علی برکت الله لازم است در تعیین صلاحیت ها نظارت بیشتری بر کاندیدا ها در عدم اعتیاد صورت گیرد

علی 8 1 پاسخ 1399/11/2 -16:32

آخر نفهمیدم چرا همه رییس جمهور ها اول بسم الله منجی هستند و با جشن و سرور وارد پاستور میشوند و اما آخر کار همه خیانتکار هستند و با تف و لعنت خارج می‌شوند و موقع انتخابات بعدی باز هم صف میکشند که رای دهند و از بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند

صداقت 12 0 پاسخ 1399/11/2 -16:25

کسی که باد می‌کارد توفان درو می‌کند...

کاربر ناشناس 24 2 پاسخ 1399/11/2 -16:09

آفرین بر کره جنوبی که رئیس جمهور را زندانی کرد ولی حرف به رئیس جمهوری نمی شود زد

شهروند 1399/11/2 -18:50

این افراد کله خشک جز غربت بازی کاری ندارند

سیاسی 1399/11/2 -19:17

اوج بی .... و بی .... در کامنت شما هست. حداقل به همین گزارش و فیلم بالا حیا می کردی!!!!!!!!!!

کاربر ناشناس 31 7 پاسخ 1399/11/2 -16:08

توهین نیست وقتی کسی حرف نمی زند این توهین به ۸۰میلیون مردم است که روحانی به ملت دروغ می گوید

کاربر ناشناس 33 6 پاسخ 1399/11/2 -16:07

حرف حق زده

دارا 1399/11/2 -16:41

اخوند وحرف حق ؟؟؟؟!!!

کاربر ناشناس 28 7 پاسخ 1399/11/2 -16:06

حرف حق وکاملا درست زده

بی نام 13 26 پاسخ 1399/11/2 -15:37

من به هیچ وجه طرفدار آقای روحانی نیستم ولی این جور حرف زدن مال آدم های بی ادب و دور از شان اجتماعی است یاد بگیرید درست صحبت کنید ...

مهدی 19 21 پاسخ 1399/11/2 -15:32

پا منقلی مثل خودت زیاد داریم اگه جرات داری اسم اونا رو بیار

بتب 30 5 پاسخ 1399/11/2 -15:23

دمت گرم جز این نیست

خالواسد 28 7 پاسخ 1399/11/2 -14:37

به این میگند انتقادنه توهین،شایددرست گفته باشد. نگاه کنیدمیبینیدکه مردم چقدر گرفتارند مگه چه کردندکه بخوان ایقدر جورتحمل کنن

ناشناس 27 2 پاسخ 1399/11/2 -14:32

بیچاره مجری از فردا منوع التصویر میشه

گرگ پیر 36 9 پاسخ 1399/11/2 -14:26

حرف حق رازده

نا شناس 1399/11/2 -16:04

حرف حق رو کسی میزنه که جرات انتقاد به بقیه ارکان نظام رو هم داشته باشه نه فقط رئیس جمهور

ستم‌دیده 43 8 پاسخ 1399/11/2 -14:18

احسنت‌زدید‌تو‌خال

هه 1399/11/2 -15:12

همه‌پا‌منقلی‌هستید

هموطن 1399/11/2 -18:07

خود تو اهل وی هستی فکر نکنم چیزی باشه که اهلش نباشی

ایمان 1399/11/2 -22:17

سلام شما چرا مثبت فکر نمی کنید لابد منظورش منقل زیر کرسی بوده تو این فصل برای رفع خستگی و گرفتگی عضلات مفید است .خودتون را درگیر نکنین.

ایمان 1399/11/2 -22:32

سلام چرا مثبت نمی اندیشین لابد منظورش منقل زیر کرسی بوده که رفع خستگی وکاهش درد عضلانی میکنه .خودتون را ناراحت نکنید باعث کاهش ایمنی بدن در ایام کرونایی میشه عزیزم شاد باشید

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks