نماز جمعه فردا در همه شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: براساس نظر ستاد استانی مقابله با کرونا، اعلام دانشگاه علوم پزشکی و تأیید نماینده ولی‌فقیه در استان، نماز جمعه این هفته در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

نماز جمعه فردا در همه شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ناصر نصیری اظهار داشت: براساس نظر ستاد استانی مقابله با کرونا، اعلام دانشگاه علوم پزشکی و تأیید نماینده ولی‌فقیه در استان، نماز جمعه این هفته در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای برپایی فریضه واجب نماز در تمامی شهرستان‌های استان در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: امیدواریم هم‌استانی‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا در اقامه نماز جمعه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط خاص حاکم در کشور نماز جمعه از شیوع کرونا با محدودیت‌هایی مواجه شد که خوشبختانه با کاهش خطر ابتلا در این استان از هفته گذشته برپایی نماز جمعه در اردبیل بلامانع است.

نصیری ادامه داد: امیدواریم نمازگزاران با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز استفاده از وسایل شخصی در محل اقامه نماز جمعه حضور یابند و از آوردن افراد سالخورده و کودکان به دلیل در معرض خطر بودن امتناع شود.

وی اظهار کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم از فیض و معنویات نماز جمعه بهره‌مند شده و از آثار و برکات آن در زندگی خود برخوردار شویم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها