هشدار یک اصولگرا به احمدی‌نژاد: بنی‌صدر هم بارها و بارها نصیحت شد

رئوفیان گفت: برخوردها و رفتارهایی که اخیرا از احمدی‌نژاد و برخی افراد حامی و وابسته به او صادرشده، موجب تذکراتی از طرف مقام معظم رهبری شده است.

هشدار یک اصولگرا به احمدی‌نژاد: بنی‌صدر هم بارها و بارها نصیحت شد

به گزارش خبر فوری به نقل از اعتماد آنلاین، ابوالقاسم رئوفیان درباره صحبت های روز گذشته رهبر انقلاب گفت: دو نکته در فرمایشان مقام معظم رهبری وجود دارد. یکی این است که به بهانه نقد لجن پراکنی و اتهام زنی نکنند. نکته دوم هم درباره مسئولان گذشته وحال کشوراست که همه کارها و عملکرشان منطبق با نیازهای واقعی جامعه نیست بلکه مخل امنیت و مضر بحال کشور و مردم است و اینها دلیل محکمی است برای ورود رهبری به موضوع.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین همچنین افزود: رهبری ضرورت نقد را بارها و بارها حتی نسبت به خودشان توصیه کرده اند که نقد باید منصفانه و مشفقانه باشد و به پیشرفت و بهبود وضعیت کشور کمک کند نه اینکه آثار تخریبی از خود بجا بگذارد. نکته بعدی این است که وقتی مسئولی در جایگاه قدرت است و همه چیز را در اختیار دارد و بحث و سخنی را هم علیه خود از ناحیه دیگران بر نمی تابد چطور می شود که وقتی کنار می رود بخود حق م یدهد باز هم خود را محق بداند و همه کس و همه چیز را زیر سئوال ببرد.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه منظور صحبت های رهبری به چه کسانی است بیان کرد: مرجع این ضمیر رئیس دولت های نهم و دهم است. به نظر می آید برخوردها و رفتارهایی که اخیرا از احمدی نژاد و برخی افراد حامی و وابسته به او صادرشده، موجب تذکراتی از طرف مقام معظم رهبری شده است. این نوع صحبت ها مصالح و منافع کشور و مردم را به خطر می اندازد.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین افزود: از جمله وظایف مقام معظم رهبری این است که وقتی نظام در خطر است و خطر چند دستگی در جامعه وجود دارد و کشور در معرض آسیب جدی قرارمی گیرد ایشان با حسن تدبیر از تدمیر نظام جلوگیری بعمل آورد و تذکرهای لازم را بدهند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: امیدواریم این تذکرها موثر بیفتد زیرا ایشان مدیریت کلان کشور را بر عهده دارند و هر زمان احساس خطر شود حتما مطرح خواهند کرد. همچنان که بنی صدر بارها و بارها نصحیت شد و زمانی که در برابر مردم و در مقابل نظام قرار گرفت امام ابتدا او را از فرماندهی کل قوا عزل و سپس عدم کفایت سیاسی او از سوی مجلس صادر شد بنابراین رهبری با کسی تعارف ندارد.صحبت‌های دیروز رهبری و صراحتش در خطاب انتقادی و اعتراضی قرار دادن احمدی‌نژاد نیز حاکی از انفعال‌ناپذیری ایشان بود. صحبت‌های رهبری از نظر ملامت اخلاقی و شرعی و سیاسی‌کردن احمدی‌نژاد بسیار شبیه سخنرانی رهبری در ملامت احمدی‌نژاد با توصیف رفتار او در جلسه 15 بهمن سال 91 به‌عنوان خلاف شرع، خلاف اخلاق و خلاف قانون بود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ابو قبيسي
    0

    روباه پیر گفته است : اختلاف بينداز و حكومت كن...به حرفش گوش ندهید.زیرا به قول حافظ:هرچند آزمودم ازوی نبود سودم× من جرب المجرب حلت به الندامه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها