واکنش بایدن به نامه‌ای که ترامپ برایش گذاشته بود

جو بایدن رئیس جمهوری جدید آمریکا ساعتی بعد از ورود به کاخ سفید، در دفتر کارش حضور یافت و گفت: دونالد ترامپ قبل از ترک کاخ، نامه‌ای «بسیار سخاوتمندانه و بلندنظرانه» برایم گذشته اما قصد ندارم محتوای آن را فاش کنم.

واکنش بایدن به نامه‌ای که ترامپ برایش گذاشته بود

به گزارش سی ان ان، بایدن که از پشت میز کارش در کاخ سفید سخن می گفت افزود: به خاطر احترام به رئیس جمهوری سابق، محتوای نامه ای که برایم گذاشته را فاش نخواهم کرد زیرا این یک نامه خصوصی است.

مرسوم است که در حین انتقال قدرت، رئیس جمهوری قبلی برای نفر بعد از خود روی میز کارش یک نامه می گذارد و ضمن تبریک به او، برای او آرزوی موفقیت می کند.

اما بایدن گفته که قصد ندارد محتوای نامه ترامپ را برملا کند. حالا معلوم نیست در نامه ای که ترامپ برای بایدن گذاشته، چه نوشته شده است.

سی ان ان همچنین گزارش داد که خانم ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ در اقدامی مشابه، برای خانم جیل بایدن همسر جو بایدن و بانوی اول آمریکا در دولت جدید، نامه گذاشته است.

ترامپ صبح چهارشنبه 20 ژانویه به وقت واشنگتن کاخ سفید را به مقصد اقامتگاهش در فلوریدا ترک کرد و حاضر به شرکت در مراسم تحلیف بایدن نشد. او حتی حاضر نشد به رئیس جمهوری بعد از خود تبریک بگوید.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • آریا
    0

    دقیقا مثل موسوی ما حسود

    نظرات شما -
    • آریا
      0

      این نام آریا با این نوشته اصلا جور در نمیاد که! نمی خوام از کسی طرفداری کنم یا بگم تقلب شده فقط یادتون باشه مردم به خاطر چه کسانی به روحانی بالای 20 میلیون رای دادند!مگه میشه همینها چند سال قبلش به یکی دیگه رای داده باشند؟! بالای 20 میلیون عدد اشناییه دیگه مگه نه؟!!

  • کریم احمدی
    0

    به درک به ما چه بروند به جهنم

  • علی
    0

    درسته به ما چه بروند به جهنم به همراه سران تمام کشورهای سرمایه‌داری از جمله ایران

  • الهاکم التکاثر
    0

    ترامپ رفت ، این انسان پر سر و صدا مثل یک بچه بازیگوش مهار شدنی نبود ، او زاده افکار بزرگمنشی کاذب و خود شیفتگی و خود رای و قدرتمندی پوشالیو خود پسند آمریکایی بود ، آنها ذاتا اینجور هستن ، فرقی در آنها نیست ، الا سلیقه .

  • سید
    0

    متن نامه لو رفت - بایدن سیاستمدران کشور ما داعش و القاده را ایجاد کردند تو و من خوب می دانیم همه برای زمین زدن ایران و به دست آوردن منابع عظیم آن بوده ,بایدن یادت نرود من تمام تلاشم را کردم تا تهران را به زانو در آورم در این راه حتی با کشتن سردارشان ولی متاسفانه اتحادشان بیشتر از پیش شد . تو راه مرا ادامه بده ضمناً برجام را نقص کردم تا تو و دوباره با آنها بر سر میز مذاکره بشینی و امیتازات بیشتری از آنها بگیری ما و متهدانمان حتی یکی از بند های برجام را انجام ندادیم یادت باشد تسلیحات نظامی مخفی ایران زیاد است و آنها شوخی با کسی ندارند سعی کن آنها را بگیری .اگر تسلیحات را بگیری براحتی به آنها می توانی حمله کنی. یادت باشد ما سگ حلقه به گردن اسرائیل هستیم چه من باشم و چه تو باشی فرقی نمی کند من و تو فرمان اسرائیل را انجام می دهیم . ولی ایرانیان خیلی سرسخت هستند و کار تو مشکلتر از من است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها