ترامپ: ما را به یاد داشته باشید، روزی به نحوی از انحا بازخواهیم گشت

رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در جمع هوادارنش در فرودگاه نظامی مریلند بازهم حاضر نشد انتخاب « جوبایدن» را تبریک بگوید اما گفت: ما را به یاد داشته باشید، روزی بنحوی از انحا بازخواهیم گشت.

ترامپ: ما را به یاد داشته باشید، روزی به نحوی از انحا بازخواهیم گشت

دونالد ترامپ روز چهارشنبه پیش از ترک واشنگتن دی سی که به معنای پایان یافتن دوره ریاست جمهوری او خواهد بود در فرودگاه اندروز و قبل از سوار شدن به هواپیمای اختصاصی رئیس جمهوری برای آخرین بار به مقصد فلوریدا، از آنچه دستاوردهای دولت خود خواند دفاع کرد و گفت که دولت آینده موفق خواهد بود زیرا ما زیرساخت ها و پایه های موفقیت آن را فراهم کرده ایم.

ترامپ بازهم در سخنانی تحریک آمیز خطاب به هوادارانش گفت که همیشه برای شما خواهیم جنگید.

وی با بیان اینکه ما نزدیک به ۷۵ میلیون رای آوردیم که برای یک رئیس جمهوری مستقر بی سابقه بود، افزود: ما سه قاضی دیوان عالی را منصوب کردیم، ما کارهای زیادی انجام دادیم.

رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر ویروس کرونا را یک «ویروس چینی» نامید که «خانواده های زیادی از آن رنج برده‌اند».

ترامپ تاکید کرد: من همیشه برای شما خواهم جنگید و صدایتان را خواهم شنید.

وی در عین حال برای دولت جو بایدن به عنوان «دولت جدید» آرزوی موفقیت بزرگ کرد.

رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه «آنچه که انجام دادم، باور نکردنی بود»، خاطرنشان کرد: ما به شکلی دیگری بازخواهیم گشت. خدا حافظ و دوستتان دارم.

ترامپ یادآور شد: ما شما را به زودی خواهیم دید.

دونالد ترامپ پس از چهار سال دوره جنجالی در عرصه داخلی و خارجی، واشنگتن را با ۲ بار استیضاح و باخت در انتخابات ۱۳ آبان ماه به مقصد فلوریدا و اقامتگاه شخصی خود ترک کرد.

قرار است تا ساعتی دیگر جو بایدن با ادای سوگند، به طور رسمی قدرت را به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا در دست گیرد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    برو دیگه برنگردی

  • ی ط
    0

    دیگه پشت ‌گوش خودت را دیدی کاخ سفید را می بینی ، تو رئیس جمهور بودی همه چیز دسته تو بود نتونستی نگه داشته باشی حالا تا ۸ سال دیگه باید دید چی میشه.

  • پرنیا
    0

    ترامپ لیاقت نداشت حتی یک روز به عنوان مهمان در کاخ سفید باشد چطوری آدمی مثل ترامپ چهار سال رییس جمهوری قدرتمند ترین کشور دنیا بود بایدن کار سختی برای باز گرداندن اعتبار قبل از ترامپ به آمریکا دارد بایدن واقعا دارد یک کشور بحران زده را تحویل می گیرد چه از داخلی چه از نظر بین المللی ترامپ با دست خالی قدرت را ترک کرد بدون اینکه کوچکترین افتخاری برای آمریکا از خودش بجا بگذارد و میراث بسیار بدی برای بایدن به یادگار گذاشت

  • علی حسین زاده
    0

    برو گم شو ترامپ عرق خور. ما راحت داشتیم زندگی میکردیم اومدم ما را گرفتار کردی.خدا لعنتت کنه بری بجهنم نامرد زنباره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها