کنایه حسام‌الدین آشنا به حمله‌کنندگان به ظریف: در عزای ترامپ گریبان می‌درید

مشاور رئیس جمهوری در واکنش به حملات اخیر به ظریف در توئیتی نوشت: آنان که سرنوشت سیاسی و اقتصادی خود را به ترامپیسم گره زده‌اند، به همراه او ‎سقوط را تجربه می‌کنند.

کنایه حسام‌الدین آشنا به حمله‌کنندگان به ظریف: در عزای ترامپ گریبان می‌درید

حسام الدین آشنا در واکنش به حملات تند برخی جریان های سیاسی به ظریف، در حساب توییتر خود نوشت: «‌در عزای ‎ترامپ گریبان می‌درند و ‎ظریف را بلاگردان می‌کنند. آنانکه سرنوشت سیاسی و اقتصادی خود را به ترامپیسم گره زده‌اند، به همراه او ‎سقوط را تجربه می‌کنند. حالی درون پرده بسی فتنه می‌رود تا آن زمان که پرده برافتد چه‌ها کنند».

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • علم الهدی
    0

    درود به آقای ظریف بهترین ارزشمند ترین مرد شماره یک دیپلماسی ایران خدا حفظشون کنه .اونایی که میفهمند آقای ظریف چه شخصیت عالی وآگاه ومسلط به روابط بین الملل هست که خدا خیرشون بده اونایی که نمیفهمند که نفهم باقی خواهند ماند جناب دکتر ظریف افراد نخبه وفرهیخته وآگاه قدردان زحمات شما هستن شما بااینکه اینقدر چوب لای چرخ شما گذاشتند بخاطر منافع ملی کارخودتون را به نحو احسن انجام دادید واله قسم بااینکه یک سرس افراد مزخرف که حد ومرز خودشون را نمیدانند وازجایی پشتیبانی میشن وهرزری علیه شما زدند خدا سزایشان را خواهد داد احسن به شما مرد بزرگ که بامنش وشخصیت خود گوش به اراجیف این سری افراد کینه توز بی سواد ندادید وکارخود را به نحو شایسته انجام دادید

  • ربیع
    0

    فرضا درست اما انانکه سرنوشت ملت را به جان کری و تیمش گره زده اند چه اگر اینطور نیست اینهمه شعف و شادی بهر چیست؟؟؟

  • رحیم اب منگل
    0

    انشاالله چند ماه بعد شما هم میرید پیش ترامپ

  • دادفر فتاحی
    0

    میخواهید وابستگی خودتان را توجیه کنید که هر بلایی بازم بسرمون بیارن ، ما میگیم رابطه ی عزتمندانه ، مامیگیم بایدن زمان اوباما یه بار فریبمون داده حالا شما میگید بایدن.

  • استاد اسناد
    0

    با رفتن ترامپ خیلی‌ها جامه دریدن چون میبینند دولت روی ریل اقتصادی خواهد افتاد و آنها جز به این فکر میکنند مگر که کشوری چون یه جزیره وسط اقیانوس باشیم و درهای کشور را به سوی پیشرفت و ارتباط با دنیا را هرگز برنمی تابند اسم خود را هم باصطلاح انقلابی گذاشتن.فرزندانشان در امریکا و انگلیس و کانادا مشغول....به ملت که می‌رسند باید افکار پوسیده طالبانیشان را تحمیل کنند.

  • رحیم آب منگول
    0

    زنده باد اصلاحیون که به فکر ملت و پیشرفت و فرهنگ و اقتصاد بیمار ایرانیان هستن درود بر ظریف دانشمند گرانقدر

  • رحیم آب منگول
    0

    درود بر شرف دکتر سید محمد خاتمی مقتدر بزرگ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها