یک فعال سیاسی اصولگرا:

صحبت‌هایی برای تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد در جریان است/ تلاش‌ها برای کاندیداتوری وی

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: تلاش‌هایی در حال انجام است که احمدی‌نژاد نامزد شود و برخلاف پیش‌بینی‌ها این احتمال وجود دارد که او تأیید صلاحیت شود. من شنیده‌ام که صحبت‌هایی برای تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد در جریان است.

صحبت‌هایی برای تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد در جریان است/ تلاش‌ها برای کاندیداتوری وی

همان‌طور که در میان اصلاح‌طلبان نامزدهای بالقوه زیادی را برای انتخابات ریاست‌جمهوری می‌توان دید، در جبهه اصولگرایی نیروهای زیادی وجود دارند که بر هر کدام پیش‌بینی‌هایی در جریان است و ارزیابی هر کدام مختصات خود را دارد.

محمدجواد ابطحی درباره روند انتخاباتی اصولگرایان گفت: «قضاوت درباره انتخابات۱۴۰۰ زود است و این احتمال وجود دارد که تا انتخابات تحولات مهمی در آرایش نیروهای سیاسی رخ دهد. به هیچ‌وجه هم نباید از تحرکات اصلاح‌طلبان غافل شد و باید بدانیم که هر لحظه ممکن است آنها گل دقیقه۹۰ را بزنند. برخی از اصولگرایان واقع‌بینانه نگاه نمی‌کنند و تصورشان این است که در هر حالتی اصولگرایان پیروز انتخابات می‌شوند. واقعا این‌طور نیست و اگر حواسمان جمع نباشد، هیچ بعید نیست اصلاح‌طلبان در انتخابات پیشی بگیرند».

او درباره جایگاه علی لاریجانی در انتخابات۱۴۰۰ بیان کرد: «هنوز احتمال اجماع بخشی از اصولگرایان و مجموع اصلاح‌طلبان بر علی لاریجانی منتفی نیست».

این فعال سیاسی درخصوص احتمال نامزدی سید ابراهیم رئیس هم اظهار کرد: «من بعید می‌دانم که آقای رئیسی نامزد ریاست‌جمهوری شود زیرا از یک‌سو به تازگی از سند تحول قضایی رونمایی کرد و قاعدتا می‌خواد تا پایان دوره کاری‌اش در قوه قضائیه برای تحقق این سند تلاش کند و از سوی دیگر آقای رئیسی می‌داند که مقام انتصابی از سوی رهبر انقلاب چه شأنی دارد که چه بسا از جایگاه ریاست‌جمهوری هم مهم‌تر باشد زیرا ریاست قوه قضائیه با انتصاب مستقیم از طرف ولی فقیه صورت می‌گیرد. البته برخی اصولگرایان خواهان آمدن آقای رئیسی در عرصه ریاست‌جمهوری‌اند زیرا طبیعتا اجماع بر او راحت شکل می‌گیرد. در هر صورت به نظرم آقای رئیسی نخواهد آمد اما اگر بیاید، باید انتظار داشته باشیم که تغییرات کلانی در آرایش سیاسی اصولگرایان رخ دهد».

او در پاسخ به این پرسش که آیا اخباری که مبنی بر حضور سعید جلیلی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و احتمال ریاست او بر مجلس به گوش می‌رسد، می‌تواند به واقعیت بپوندند، تصریح کرد: «بعید می‌دانم آقای جلیلی قصدی برای ریاست مجلس داشته باشد. او فعلا مردد است که در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد بشود یا نه و اگر احساس تکلیف کند برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شود».

ابطحی درباره احتمال نامزدی محمدباقر قالیباف هم گفت: «نامزدی آقای قالیباف به شدت جدی است و در روند اصلاح قانون انتخابات هم دیدیم که او بی‌تمایل به ریاست‌جمهوری نیست».

این فعال سیاسی گفت که محسن رضایی هم به طور جدی مشغول کار برای انتخابات است: «آقای محسن هم قصد نامزدی در انتخابات دارد و همین که مدام بحث‌های اقتصادی را مطرح می‌کند برای آن است که توجه جامعه را به خود جلب کند زیرا امروز مهم‌ترین دغدغه کشور اقتصاد است. آقای روح‌الامینی هم عهده‌دار فعالیت انتخاباتی آقای رضایی شده است و برای انتخابات مشغول کار است».

این فعال سیاسی درخصوص وضعیت حسین دهقان هم یادآور شد: «آقای دهقان هم که هم حمایت بخشی از اصلاح‌طلبان معتدل و هم بخشی از اصولگرایان را با خود دارد، در انتخابات نامزد می‌شود و اکنون برای انتخابات ۱۴۰۰ مشغول رایزنی با نمایندگان ادوار است».

او درباره موضع انتخاباتی جبهه پایداری هم بیان کرد: «جبهه پایداری مشغول ارزیابی شرایط است و اگر به فرد اصلح رسید، از او حمایت می‌کند. اگر فرد اصلح که ولایی باشد و در عین حال از توانمدی لازم برخوردار باشد، دیده شد، حتما از او حمایت و حتی بر او با دیگر نیروهای اصولگرا اجماع می‌کند. اینکه گفته می‌شود پایداری نامزد خود را دارد درست نیست و نیروهای پایداری هم به دنبال اجماع هستند، مشروط به آنکه مصداق اجماع، فرد اصلح باشد».

او آمدن محمود احمدی‌نژاد را اتفاقی دانست که می‌تواند هم معادلات اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان را بر هم بزند: «آنچه ممکن است میز بازی را بر هم بزند، نامزدی آقای احمدی‌ن‍ژاد و متعاقبش تأیید صلاحیت اوست. گویا تلاش‌هایی در حال انجام است که احمدی‌نژاد نامزد شود و برخلاف پیش‌بینی‌ها این احتمال وجود دارد که او تأیید صلاحیت شود. من شنیده‌ام که صحبت‌هایی برای تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد در جریان است و باتوجه به اظهارنظر اخیر آقای کدخدایی مبنی بر اینکه ممکن است فردی که در دوره‌ای صلاحیتش تأیید نشده، اکنون تأیید شود و میزان حال افراد است، این احتمال قوت یافته که آقای احمدی‌نژاد تأییدصلاحیت شود. با تغییر برخی اعضای شورای نگهبان هم شانس تأییدصلاحیت احمدی‌نژاد بالا رفته است؛ از سوی دیگر به یاد داریم که آقایان معین و مهرعلیزاده در سال۸۴ با حکم رهبری تأییدصلاحیت شدند. این احتمال هم منتفی نیست که آن شرایط برای احمدی‌نژاد هم رخ دهد. به هر حال آمدن آقای رئیسی و آقای احمدی‌نژاد می‌تواند فضای انتخابات را طور دیگری کند».

ابطحی در پایان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه به فرض تأییدصلاحیت احمدی‌نژاد آیا ممکن است جبهه پایداری از او حمایت کند، گفت: «جبهه پایداری همسو با نظر رهبر انقلاب و شورای نگهبان خواهد بود».

منبع: نامه نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 81
  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله تائید نمی شود زیرا نمی تواند کشور را اداره کند این پست برایش قابل تحمل نیست خرابکاری می کند

    نظرات شما -
    • جلیل
      0

      بقیه خوب اداره کردن؟؟

  • مهرداد سربندی
    0

    تا انجا که ما شنیدیم. تایید یا رد صلاجیت نامزدها بدست شورای نگهبان است و این شورا هم اینقدر با وجدان است که اصلا توصیه قبول نمی کند. جالا چی شده که عده ای تلاش می کنند برای احمدی نژاد صلاحیت درست کنند. مگر مدرک دانشگاهی اصولگرایی است که درست کردنی باشد؟ نکند واسطه گری درست کردن تایید صلاحیت هم سلطان دارد و ما خبر نداریم. پس جرائم محمد خان باد هوا شد؟ خب اگر تایید صلاحیت را بشود با تلاش از بیرون شورای نگهبان درست کرد آیا نمی شود رد صلاحیت را هم به همین طریق درست کرد؟ واقعا در مورد شورای نگهبان و نظارت استصوابی چی فکر کردید؟ نکند تایید مجرم از روی صواب است؟ لابد رد بی گناه هم از روی صواب است دیگه. بله.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      ایشالا احمدی نژاد ویارانش هرگز موفق نباشند////8 سال ایران را چپاول ونابود کردن////////

    • محمد مهدی هراتی زاده
      0

      سلام ترازو دو کفه دارد، خرده سنگهای همه یکطرف سنگ تمام محمود هم یکطرف، مورد اقبال مردمه چون از جنس خودشون است اقلا خوب و بدش وطنی است نه دو تابعیت و خیانت.

    • محمد مهدی هراتی زاده
      0

      سلام تر ازو دو کفه دارد، خرده سنگهای همه یکطرف سنگ تمام محمود هم یکرف، مورد اقبال مردمه چون از جنس خودشون است اقلا خوب و بدش وطنی است نه دو تابعیت و خیانت

  • مجید
    0

    مابه غیر از احمدی نژاد در این نظام امیدی نداریم کسی این ویرانه حسن روحانی را بتواند درست کند فقط احمدی نژاد ....

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      به شرطی که صندلی امام زمان را هم بیاره

    • علی
      0

      البته که در مقایسه با روحانی شرف داره و در ۸سال روحانی فقط تخریب کرد ولی کاندید های بهتری وجدید تری باید باشه ۸سال برای احمدی نژاد کافی است ولی اگر واقعا کاندید بهتری نبود به نظرم از اصلاح طلب جماعت بهتره.

    • ...
      0

      تمام بلاها را احمدی نژاد سر مردم آورد خصوصا حلقه های انحرافی را که چه اهانتی های که به ساحت امام زمان در دوره این آقا که نشد

    • قاسم
      0

      اگه نفت را 140دلار ننه قمر هم میفروخت .45هزار تومن یارانه میداد.البته بنزین و خدمات و اب و برق را چند برابر کرد..دور دوم هم تورم 300درصدی داشتیم .مردم به برنامه و شعار روحانی رای دادن .البته عده ای قلیل در ایران وجود دارند بنام اصولگرا که هرکس رییس جمهور بشه باید خط اورا برود وگرنه سقوط دولت اوحتمی است .

    • یکی از مردم
      0

      اره خوب دوباره بره تو سازمان ملل چرت و پرت بگه و تحریمهای شورای امنیت برگرده و شما هم که نونتون بدون خون مردم مزه نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • اسماعیل
      0

      خون مردم رو سال ۸۸ و ۹۸ مخالفان احمدی نژاد ریختن،،نعل وارونه میزنی. محترم

    • به کاسه لیس های دون مایه بیسواد
      0

      مشتی چرندیات گو اینجا جمع شده اند و هی مرگ مرگ بر این و آن میشه فارغ از هر زنده باد و مرده باد دست اندر دست هم باید گذاشت تا کنیم آباد این ویرانه را درود بر شرف خودم لعنت به دلواپس ان احمق نفهم بیسواد سرسپرده ساندیس خور کاسه لیس

  • کاربر ناشناس
    0

    محمود جان بیا که حسن ایران را ویران کرد

    نظرات شما -
    • چی بگم والا
      0

      حتما ابادیهای محمود جانتان را ویران کرده ؟

    • یه ایرانی
      0

      هردوشون اهل یه شهرند هردو باهم بیچاره مون کردند

  • سعید
    0

    احمدی با 30 میلیون خادم ملت خواهد شد.ان شاالله

    نظرات شما -
    • چی بگم والا
      0

      30هزار رای شاید البته باز هم نزدیک به محال *

  • تابش
    0

    هنوز مردم حرفهای احمدی نژاد که گفت .اینها خسو خاشاک هستن .یادشان نرفته .اهانت به بیست ملیون مردم ایران ..اینکه مردم رابرای خرید گوجه فرنگی مسخره کرد.و گفت بیاید از میوه فروشی محله من ارزان بخرید .و هزاران اهانت و توهین و میلیاردها دلار پول نفت .کجا رفت وچون به صاحبان قدرت متصل بود .هیچکس معترضش نشد ..محاله رای بیاره .

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      اگرهم حرفی زده صلاح دونسته حلالش باشه کم برای ملت زحمت خالصانه نکشید بدخواهاش بمیرن

    • مسعود
      0

      اون روز محمود گفت الان من میگم 96همون خس و خاشاک این بلا (شیخ حسن روحانی ) را سر ایران در اوردند

    • مهدی
      0

      امار بگیر ببین چقدر خانه ساخت برای مردم چقدر جاده ساخت

  • مهدی
    0

    اگه من محمود احمدی نژاد بودم عمرا کاندید نمی شدم چون براشون اشکار شده که مردم پای صندوق نمیرن،،، حالا میخوان احمدی نژاد رو تایید کنن که به واسطه اون مردم رو بکشونن پای صندوق،،، محمود خان اگه این مطالب رو میخونی تو رو به جان مادرت اصلا نیا

    نظرات شما -
    • ع
      0

      آقای احمدی نژاد بیاد با تمام وجود ازش حمایت می کنیم ، آقای احمدی نژاد مردم را خوب درک می کند

  • طرفدار برجام
    0

    احمدی نژاد بیاد من رای میدم.

  • ناجی
    0

    به والله من چند ساله رای ندادم فقط منتظر این دکتر هستم ما خونه نداشتیم صاحب خونمون کرد

  • ناشناس
    0

    چرا رد صلاحیت شد وچرا صلاحیتش تأیید میشود آیا شورای نگهبان سلیقه ای عمل میکندچرا ؟؟؟؟؟

  • علی
    0

    مردم حتما فراموش نمیکنن .همه اختلاسها و غارت و دکل نفتی و ملت را مسخره کردنها را ...

    نظرات شما -
    • محد
      0

      تنها پاکترین فرد احمدی نژاد هست چرا که اگر یک قرون خورده بود توسط آخوندها پدرش در می آوردند ولی چون جلوی خیلی ریخت و پاش ها را گرفت و تا حدودی جلوی رانت ها ایستاد با برچسب زدن هر روز دارند تخریبش می کنند خدا لعنتشون کنه .

    • یه کارگر
      0

      معلومه که فراموش نمیکنیم ....چقدر برای چینیها ابادانی درست کرد و مارو به خاک سیاه نشوند...هرکی ازش حمایت کرده حسابی خورده که بهش مزه کرده!

    • نگار
      0

      کاش جای میمونه خودشو میفرستاد فضا

  • گل اقا
    0

    احمد در فکری عمیق که آن دفع با سیب زمینی گولشگن زدم!!! این دفعه چی بخرم براشون؟ اصلا برم برم.. نرم نرم... بگم بگم... نگم نگم نامه ای به جولی بزنم یا نزنم

  • مروی
    0

    خیلی خوبه بیاد حداقل می فهممه اونجوری که فکر می کنه طرفداری ندارد.اگر از کسی رای بگیره رای اصولگراها ست برای همین اصلا تایید صلاحیت نمی شود چون همه می دانند پایه رای احمدی نژاد در بین چه قشریه البته ما خوشحال میشویم بیاید

  • ناشناس
    0

    رد صلاحیت نشه ایران آباد میشه.

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      همون 8 سال که آباااااااااااااااااااااااااااااد کرد برای هفت پشتمون بسه!!!!...زمینهای کشاورزی خوزستان یه نمونه اشه

  • مری
    0

    درود براحمدی نژاد مرگ بر دشمناش

    نظرات شما -
    • چی بگم والا
      0

      خداوند دشمنان ملت وکشور را به راه راست هدایت کند*

    • کاربر ناشناس
      0

      مرگ بر دوست دارن احمدی نژاد.یعنی آدمهای بی سواد و کم سودا .

    • علی
      0

      شما که مرگ مردم را می خواهی بی ادب و بی منطق و بی جنبه ای

    • یه کارگر
      0

      مرگ بر گوها ایران و مردم ایران رو به این روز انداختن!!!! طرفدار هرکی هستی معلوم میشه چه جور آدمیه که امثال تو با مرگ به این و اون میخواین بزرگش کنید!!!! وگرنه مایی که اون زمان 8 سال بیچاره شدیم یادمون نرفته!!!!

  • پرنیا
    0

    چرا فکر می کنید که مردم به کسی رای می دهند که تمام تلاشش را برای تحریم ایران کرد مردم حافظه شان از دست ندادن که این آقا هر جا ی می‌رفت چطوری با حرفهایش باعث تحریم میشد الان منکر تمام آن صحبت هاست ولی مردم یادشان نمی‌رود .اگر قرار به آمدنش باشد قبلش باید یک کنفرانس خبری بگذارد و به تمام سوالات مردم بطور علنی پاسخگو باشد

    نظرات شما -
    • علی
      0

      لطفا از طرف مردم نظر نده و نظر شخصی خودت رو بزار

    • ع غ
      0

      آقای احمدی نژاد کارهای مثبت زیادی انجام داد و اکثریت مردم او را دوست دارند بنابراین اکثریت مردم منتظر آمدن او هستند.

    • پرنیا
      0

      میشود چند تا را بگویید لابد خانه مهر که همه ایران دیدند چطوری برای مردم سر پل خانه مرگ شد .با کوچکترین زمین لرزه باید تن بدن مردم بلرزه که چه بلایی سر مردم بدبختی که توی این خانه مرگ ساکن هستند میاد . بعدش لابد می خواهید بگویید به مردم مستضعف کمک کرد اولا در دوره روحانی به افرادی که احتیاج داشتند خیلی بیشتر کمک شد اگر اطلاعی ندارید لابد به خاطر اینکه جز این افشار نیستید دوم اگر زمان احمدی نژاد کمکی هم شد یک دهم پولی که خاوری برد هم نمیشد فقط همین یک قلم به اندازه تمام کمک ها به این قشر محترم بود چه برسد به صدها میلیاردی که هرگز سرنوشتشان معلوم نشد

    • مهدی
      0

      خانم پرنیا مسکن مهر طرح آقای احمدی نژاد بود اما مشارکت در ساخت نداشته و خودش بنایی نکرده این که مسکن مهر خراب شده تقصیر ایشون نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    انالله واناالیه راجعون بااین حساب وتحلیل فوق می توان نتیجه گرفت. پایداری وپایداریچی یعنی حزب باد قابل توجه سینه چاکان پایدا ریچی ها فاعتبروایااوالی الابصار

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      په نه په روحانی بیاد

  • مهدی
    0

    درود بر دکتر احمدی‌نژاد این بار دیگه با تجربتر شده من یا رأی نمیدم یا هم که به احمدی‌نژاد رأی میدم

  • مهدی
    0

    احمدی‌نژاد بهترین گزینه است چون تجربه داره یه جدید بیاد تا تجربه کسب کنه دیگه فاتحه خوانده است.

    نظرات شما -
    • ب مهدی منم مختار
      0

      بهترین گزینه را ملت سر موقع مقرر پای صندوقهای رای انتخاب میکند مهدی چموش آقای احمدی نژاد هم صد درصد حق دارد کاندیدا شود اما شرطش اینکه از کاسه لیس های تحریم دوری کنند به همه کاندیداها احترام بزاریم و مطالعه کنیم پیشینه آنها را و همه جوانب و .. آنگاه هرکسی شد بالاترین رای رییس‌جمهور همه ملت میباشد حتی اگر نظامی هم باشد اصل اساسی انتخاب مردم است و مورد احترام.

  • ناشناس
    0

    اگر احمدی نژاد رد صلاحیت شود در شرایط امروز مشارکت زیر ۳۰درصد می رسد جهت اطلاع شورای نگهبان که به نظرات مردم توجه نماید

    نظرات شما -
    • م
      0

      رای احمدی نژاد جز همان سی درصد است .

  • ی ط
    0

    احمدی نژاد رد صلاحیت هست ، ولی من دوست دارم رد صلاحیت نشه بیاد تا ببینه بادکنکی بود که عده ای برای اینکه هاشمی را از دور خارج کنند احمدی نژاد را باد کردند.یه عده کم سواد کم اطلاع به او رای میدهند. نفت را بالا صد دلار می فروخت تازه تحریم ها هم به این صورت کمرشکن نبود اقتصاد ما را نابود کرده بود کارخانه ها تعطیل.....

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      با سوادها چه غلطی کردند

    • محم
      0

      خودت و همکیشانت بی سواد هستی چرا به مردم احانت می کنی بی منطق

    • جلیل
      0

      بیسوادخودتی شماکه باسوادبودین چه؟؟؟ که نکردین؟؟

  • خورشید
    0

    احمدی نژاد بیاید .مردم ایران را صد سال عقب ببرد

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      دیدم تو این هشت سال دوبله پیشرفت کردیم

  • کیان
    0

    احمد جولی از بالا به موضوع نگاه کن مشکل فقط حضور گسترده است در این دوره مهم است پس این فیلم سینمایی باید بعضی نقش منفی بازی کنند و سیاهی لشکر باشن تا اون بازیگر اصلی به ریاست برسه آرامش امروز را نگاه نکن چند وقت دیگه تخریب ها شروع میشه تو هم که چوب خطت پر هست از گنده کاری هات تا تره خورد کردنت هاله نور بودنت یار امام زمان بودنت خوبیتو میخوام میخوای آنک بشی بیا

    نظرات شما -
    • دادفر فتاحی
      0

      برادر من انصاف داشته باش.

  • اشنا
    0

    ان زمان که کشورانقدرتحریم نبودوباان ذخایرارزی که داشت امد.هیچ برنامه ای برای اداره کشورنداشت.کشورراویرانه تحویل دادورفت (ازموده راازمودن خطاست)حالابااین همه مشکلات چی بگوید.4سال اول رارقیبان انتخابات مقصردانست و4سال دوم فتنه رابهانه کردبه جای رسیدگی به وضعیت مردم فقط به حاشیه هاپرداخت .

  • بنده خدا
    0

    هرکدام با قولی رای مردم را گرفتند هیچکدام به قولشان عمل نکردند! هیچکدام از روئسای جمهور! آقای احمدی نژاد خودت آدم خوبی هستی ولی بهتره شرکت نکنی چون مثل قبل یه عده دیگه..!....!.!...اونوقت گناهش به گردن شما

  • یکی از مردم
    0

    چرا به زور میخوان هر 8 سال از سمنان یکیو به مردم غالب کنن و پدر مردم رو دربیارن؟؟؟

  • استاد اسناد
    0

    موقع انتخابات شد باز جنگ زرگری شروع شد.شورای محترم نگهبان بایستی به حضور مردم و کاندیداهای همه طیف ها احترام بزارد اگر هزار نفر هم کاندیدا شوند بایستی با خوشبینی صلاحیت ها را برسی کنند به فرموده‌های رهبری کبیر انقلاب حضرت امام رجوع کنید می‌فرماید مگر شما قیم ملتید شما فقط وکیل ملتی ملت حق انتخاب دارد حتی اگر بدترین را انتخاب کند پس پیروی از این سخنان امام بر همه واجب است.

  • ...
    0

    مگر احمدی نژاد ردصلاحیت نشده بود؟شاید هم به درگاه شورای نگهبان توبه کرده ماخبر نداریم!البته اینا شگردهای کشاندن مردم پای صندق رای میباشددرعرصه بین المل وجهانی،مثل انتخابات شورای شهروریاست جمهوری دریک روزبرای نشان دادن انبوه جمعیت،گوشای خودتون درازه،مردم آگاهند

  • داروغه
    0

    وای وای وای .جانم حسین ،حسین ،حسین

  • وکیل
    0

    لپ کلام رو گفت: «آنچه ممکن است میز بازی را بر هم بزند، نامزدی آقای احمدی‌ن‍ژاد و متعاقبش تأیید صلاحیت اوست

  • سحر
    0

    این آقا چه گلی به سر مردم زد که دوباره میخواد بیاد. همش یا قهر بود یا داشت با اینو اون لج بازی میکرد

  • ابراهیم حامدی
    0

    احمدی نژاد مورد تایید خدا و ملت است نیازی به شورای نگهبان الکی دولکی ندارد.خود شورای نگهبان مشروعیت ندارد .گند تاییدات 4سال و8سال پیششو فراموش نکردیم.

  • ناشناس
    0

    فقط احمدی نژاد نه اصو لگرا نه اصلاح طلب حال و روز امروز مملکت نتیجه تفکر این دوحزب است

  • آریا
    0

    اونایی که بااحمدی نژاد مخالفن حقشون همین کلید سازه که کل مملکت ومردم رو به نابودی کشوند یانمیدونن یا خودشون و زدن....ازاول انقلاب هرچی مردم ظلم دیدن از دست اصلاح طلبا ن بوده وقتی رای میارند یه جور ضلم میکنند وقتی میبازند یه جور دیگه..زنده باد احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • ب آریا
      0

      نه این خوبه نه اون چرا بیه گزینه ی جدید که نظر رهبری هم باشه فکر نمیکنید؟

  • آریا
    0

    آره شما باسوادا این کلید سازو آوردین کلا ازهر لحاظ مملکت و نابود کرد .خیلی پرروهستین

  • رضا
    0

    من تنها به احمدی نژاد میدهم به امیدخدا وگرنه مرابارای چه کار

  • نگار
    0

    نه احمدی نژاد نه روحانی فقط فردی لایق و دلسوز و باوجدان کسی که واقعا پشت رهبری و مملکت باشد

  • نگار
    0

    احمدی نژاد خوب جلو میومد ولی به بیراهه رفت الانم نه احمدی نژاد نه روحانی فقط فردی لایق کاردان باوجدان وکسی که به توصیه های رهبری عمل کنند

  • ایرانی
    0

    نه احمدی نژاد نه روحانی فقط فردی لایق باوجدان دلسوز و تابع رهبر میتواند به میهنم خدمت کند

  • ملت
    0

    با عدم شرکت در انتخابات باید به مسئولین این مملکت حالی کنیم که دزدی و چپاول بست است با عدم شرکت در انتخابات باید به مسئولین این مملکت بفهمانیم که ما ملت خاک دلیرانیم ما وارث خون شهیدانیم ما ملت به شما اعتماد نداریم و باید رفتار زشتتان را درست کنید و سرمایه هایمان را در جاهیی که به ما ربطی ندارند هزینه نکنید ، شما ما ملت پر افتخار را فقیر و درمانده کردید و باید دست از بی عدالتی و بی لیاقتی برداشته باید با عدم شرکت در انتخابات درس عبرتی به این مسئولین داد تا تنشان مثل ما که مدت زیادیس میلرزد از کمبودها ، بلرزه در بیاید ، من رررااااااای نمیدهم .

    نظرات شما -
    • سمیرا
      0

      با عدم شرکت در انتخابات تنها اتفاقی که می افتاد کنترل تمام کشور بدست تندروهای و اولین کاری هم می کنند اینتر بین المللی را قطع می کنند .واینترنت ملی جایگزین می شود ودیگر جای برای اظهار نظر نخواهی داشت

  • مسعود
    0

    به نظر من او خواهد آمد و رای خواهد آورد ......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها