مدیرکل امور بانوان خوزستان

الگوی زن مسلمان ایرانی در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: حفظ کرامت زنان یکی از بی نظیرترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است

الگوی زن مسلمان ایرانی در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است

زینب پارسافخردر جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام الله دهه فجر و بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامی داشت روز مادر که امروز چهارشنبه (اول بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تشریح الگوی زن مسلمان ایرانی که نه شرقی ونه غربی بوده است والگویی بوده که در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته گفت:شخصین زن مسلمان ایرانی برای تمامی زنان دنیا می تواند الگویی بی نظیر باشد و حفظ کرامت زنان یکی از بزرگ ترین دستاورد های انقلاب اسلامی ایران بوده است که انشالله با سربلندی توسط بانوان ما ودختران ما حفظ خواهد شد.


وی همچنین اظهار کرد: نقش ارزنده ای که زنان در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند بسیار شایسته و ارزشمند بوده است.

وی افزود: باتوجه به ریشه اعتقادات مذهبی زنان و بر اساس رهنمودها روشنگری امام راحل، زنان ایران به امام(ره) لبیک گفتند و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور زنان و مردان ما رقم خورد.
زنان به طور مستقیم و غیرمستقیم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند و این انقلاب را متمایز و بی‌نظیر کردند.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: زنان ارزشمند ایران علاوه بر نقش ارزنده ای در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند، و در کنار پداران و براداران و همسران خود جانانه ایستادگی و جانفشانی کردند. و همچنین در دهه سوم انقلاب و در دوران سازندگی با وجود شرایط بد اقتصادی، این زنان بودند که کشور را از فراز و نشیب به سربلندی رساندند. و در دهه چهارم نیز زنان در تحصیلات عالی نشان دادند که حرفی برای گفتن دارند.

وی با اشاره به نزدیک شدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) شخصیتی مردم دوست و جریان‌ساز در مسائل سیاسی اجتماعی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی و در ولایت مداری ودر دفاع از حریم ولایت داشت و الگوی بی‌نظیری برای تمام زنان و مردان دنیا است. در گام دوم انقلاب زنان باید با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) و با حفظ روحیه، در رشد و تعالی جامعه تلاش کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با تأکید بر لزوم حضور ارزشمند زنان در همه عرصه‌ها افرود: امسال باید مراسم دهه فجر و بزرگداشت مقام روز زن باشکوه برگزار شود و نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شود. همچنین باید زنان نمونه و مادران تلاشگر معرفی و از آن‌ها تقدیر شود و خانواده شهدا و جانبازان نیز در این ایام نباید فراموش شوند.
.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها