۷۶ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی آبادان ارسال شد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان به تشدید بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۷۶ پرونده تخلف صنفی در دی ماه به تعزیرات حکومتی آبادان ارسال شد.

۷۶ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی آبادان ارسال شد

سیدمصطفی علوی‌نیا چهارشنبه در مانور تنظیم بازار آبادان اظهار داشت: اکثر پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی مربوط به گرانفروشی واحدهای صنفی در سطح بازار آبادان است.

وی به فعالیت ۱۰ تیم بازرسی ۴۰ نفره از کارشناسان صنعت‌،معدن و تجارت، فرمانداری، اتاق اصناف، بسیج اصناف و تعزیرات حکومتی آبادان اشاره کرد و افزود:برای کنترل قیمت‌ها بازرسی و نظارت بر بازار تا پایان سال جاری ادامه دارد و با متخلفان و گرانفروشان برخورد می شود.

علوی‌نیا گفت:اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت به اندازه کافی در بازار آبادان موجود است و کمبودی از این بابت احساس نمی‌شود.

وی از شهروندان آبادان خواست هرگونه گرانفروشی را با تلفن گویای ۱۲۴سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری آبادان در ادامه به پایش بهداشتی روزانه واحدهای نانوایی این شهرستان اشاره کرد و گفت:در گشت‌های نظارتی علاوه بر تاکید بر رعایت نکات بهداشتی کیفیت و کمیت نان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در خصوص اعتراض اهالی روستای تنگه۲ در خصوص کاهش سهمیه آرد مصرفی این روستا و تنها واحد نانوایی این روستا گفت: سهمیه آرد روستای تنگه۲ کم نشده بلکه سهمیه آرد این روستا از ١۴٠ کیسه به ٢٢٠ کیسه افزایش یافته است.
علوی‌نیا افزود: طبق قانون در روستاها آرد خانگی‌پز توزیع و واحد نانوایی در روستا سهمیه آرد ندارد و باید آرد با نرخ آزاد تهیه کند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها