سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

کرونا در اصفهان عادی سازی شده است/ انجام بازگشایی‌های بدون برنامه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کرونا در اصفهان عادی سازی شده و شهروندان کمتر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه دارند.

کرونا در اصفهان عادی سازی شده است/ انجام بازگشایی‌های بدون برنامه

آرش نجیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیمارستان عیسی ابن مریم تنها بیمارستان مرجع بیماری در اصفهان است، اظهار داشت: خوشبختانه ۵۰ درصد از ظرفیت این بیمارستان خالی است.

وی با بیان اینکه در بیمارستان الزهرا (س) پذیرش بیماران مبتلا به را نداریم، تصریح کرد: البته باید توجه داشت که تعداد اندکی از بیماران که از قبل در این بیمارستان بستری بوده‌اند، همچنان در این بیمارستان هستند.

روند ابتلاء به ثابت شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته روند ابتلاء به کاهشی بوده است، ابراز داشت: این در حالی است که اکنون این روند ثابت شده است و هر گاه که روند بیماری ثابت می‌شود نگران کننده است.

وی با بیان اینکه تا حدودی در جامعه شاهد عالی انگاری بیماری هستیم، افزود: همه شهروندان باید توجه داشته باشند که میزان شیوع بیماری تابع رفتارهای اجتماعی است و ضروری است که در این زمینه توجه لازم صورت گیرد.

نجیمی با تاکید بر اینکه برخی از بازگشایی‌ها در استان اصفهان بدون برنامه ریزی انجام شده است، ادامه داد: انتظار داریم شهروندان همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: چنانچه بی توجهی و عادی سازی بحران در جامعه ادامه داشته باشد شاهد پیک این بیماری در بهمن و اسفند خواهیم بود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها