واکنش واعظی به حمایت دولتی‌ها از کاندیداتوری لاریجانی در ۱۴۰۰

رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به اخباری پیرامون حمایت حزب اعتدال و توسعه از علی لاریجانی به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: حزب اعتدال و توسعه هنوز برای انتخابات بحثی نکرده است.

واکنش واعظی به حمایت دولتی‌ها از کاندیداتوری لاریجانی در ۱۴۰۰

محمود واعظی ضمن تکذیب اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر تصمیم حزب اعتدال و توسعه برای حمایت از علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: اصلاً حزب اعتدال و توسعه هنوز هیچ بحثی [درباره انتخابات] نکرده است.

واعظی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص برخی کنش‌های انتخاباتی در میان دولتمردان تدبیر و امید، تاکید کرد: ما [هنوز] هیچ بحثی، مخصوصاً راجع به انتخابات آینده نکردیم.

گفتنی است حزب اعتدال و توسعه که در انتخابات‌های گذشته مجلس بیشتر به دنبال کاندیدایی ائتلافی بوده است، اخیراً یکی از اعضای آن از نامزدی سید حسن خمینی به عنوان عنصری اجماع‌ساز میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل استقبال کرده است.

بر اساس این گزارش، اخیراً یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب نوشت: «شنیده‌ها حاکی از آن است که دولت قصد حمایت از لاریجانی را دارد … حزب اعتدال و توسعه احتمالاً متفاوت از احزاب اصلاح‌طلب بیشتر به اجرایی شدن برنامه‌های خود فکر می‌کند و در نظر دارد طرحی عملیاتی برای انتخابات ۱۴۰۰ ارایه کند تا هر طور که شده در این انتخابات پیروز شود».

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کیان
    0

    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد عملکرد این مجلس نا بخرد به ریاست شهردار سابق مردم را چنان به فکر فرو برده!!! که اگر این عملکرد 7 ماه این بی‌تجربه گان است وای تا پایان دوره و اگر جنسی از خود این مجلس بر سرکار اید آیا زندگی در ایران قابل تحمل خواهد بود پس 1. دیگر رای ندادن گزینه خوبی نیست؟؟ که کشور و اعصاب و روان خود را برای حداقل 4 سال به طرف نابودی ببریم و اون کس که می‌تواند ارامش نصبی برای مردم به وجود آورد کسی نیست فعلا جز آقایی لاریجانی من خودم و کشورم و اعصابم را با رای به یک انسان معقول می‌سپارم نه به لیف نیم درصدی بدرد نخور به سرکردگی قالی و یا آقایی یگم بگم

  • مهدی
    0

    اگر از لاریجانی هست همان کاندید نداشته باشید بهتره

  • ناشناس
    0

    واقعا این انتخابات چه نون و آبی دارد که اینطور با کلمات و جدال لفظی باهم دارند . عالیجنابان مملکتی با این همه مشکلات و تحریم خزانه خالی و..‌‌و..‌چرا برای زحمت و کار اینقدر سبقت دارید ...ماشا ا..‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها