فال روزانه چهارشنبه ۹۹.۱۱.۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۹۹.۱۱.۰۱

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان خجالتی هستید و از نمایش توانایی‌های خود در جمع هراس دارید. در سالی که با تولدتان آغاز می‌‌کنید خجالت را کنار بگذارید و توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید. مطمئن باشید ادامه این رویکرد نه تنها به لحاظ اجتماعی، بلکه به لحاظ مالی نیز تاثیر چشمگیری در زندگی شما خواهد داشت. سال تولدتان را با انرژی سرشاری آغاز خواهید کرد. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و درهای جدیدی از موفقیت و پیشرفت را به روی خود باز نمایید. در اردیبهشت سال آینده کار مهمی را باید انجام دهید، به نفع شماست که از هم‌اکنون زندگی را با برنامه‌ریزی به پیش ببرید و خودتان را برای انجام کارهای مهم و دشوار آماده نمایید. خرداد ماه سالی که از راه می‌رسد زمانی فراهم می‌شود تا دوستان تازه‌ای پیدا کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و ارتبا‌ط‌های کاری و شخصی خود را گسترش دهید. مرداد سال آینده زمان استراحت شماست تا در این ماه حسابی استراحت کنید و مزد زحمت‌های‌تان را دریافت نمایید. آذر سالی که از راه می‌رسد زندگی شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرد و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید. برای این تصمیم مهم نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید و بیگدار به آب نزنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با جسارت به پایان برسانید و این سال را به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

سفری در پیش دارید اما به صلاح شما است که این سفر را به تعویق بیاندازید. روز شلوغی را در پیش دارید و حجم زیاد کارها شما را خسته و کوفته خواهد کرد، اما اجازه ندهید کمرتان زیر بار کارهای روزانه خم شود و روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر را برای انجام کارهای شلوغ امروز در پیش بگیرید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. شرایط برای کار و تلاش مهیا است و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمتی که امروز می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درون‌تان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.

اردیبهشت

اوقات فراغت زیادی دارید و امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. مرتکب اشتباهی شده‌اید، اما اعضای خانواده چشم بر این اشتباه می‌پوشند و به شما ثابت می‌کنند که در هر شرایطی از شما پشتیبانی خواهند کرد. فردی که دشمن شما است نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید. مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست.

خرداد

با نگرانی‌های زیادی در زندگی روبرو هستید و شبی نیست که خواب راحتی داشته باشید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیاندازد، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که رابطه خوبی با ایشان دارید، گفتگو کنید و بار نگرانی‌های‌تان را زمین بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما مواظب باشید که این روحیه شما را ضعیف و خسته نکند. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و به انجام تفریح و سرگرمی جدیدی مشغول شوید. خطری در کمین همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان است و اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب عشق زندگی‌تان باشید.

تیر

امروز سالم و سرحال از بستر بلند شده‌اید و روز خوبی را در پیش دارید. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و انتظارات‌شان را برآورده کنید. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق زندگی‌تان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. امروز بعدازظهر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان فراهم می‌شود. کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید.

مرداد

لطفی که در حق یکی از دوستان انجام داده‌اید بی‌پاسخ نمی‌ماند و این دوست امروز از شما قدردانی خواهد کرد. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. خبری خوشحال‌کننده به دست شما میرسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم نمایید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. ناراحتی شما چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال خواهد نداشت و ادامه این روحیه به کاهش تعداد دوستان‌ شما ختم می‌شود. احساس می‌کنید که نبض شما و عشق زندگی‌تان یک آهنگ را می‌نوازد و بیشتر از همیشه با عشق زندگی‌تان هم‌دل هستید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطاران‌تان عقب بیندازد، اهمیت بیشتری برای گذرزمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید.

شهریور

امروز فقط به نکته‌های مثبت زندگی نگاه کنید و منفی بافی را کنار بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. رویکردی همراه با آرامش و متانت به حل مشکلات در پیش بگیرید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد.

مهر

سلامتی خود را دست‌کم گرفته‌اید و با خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را دنبال می‌کنید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. پولی به دست‌تان می‌رسد اما بهتر است قسمتی از آن را برای کارهای خیریه کنار بگذارید. نسبت به گذشته بیشتر در کنار اعضای خانواده بمانید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. انسان پرتلاشی هستید اما تعادل میان کار و زندگی را رعایت نمی‌‌کنید، اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد میان شما و خانواده‌تان فاصله بیاندازد. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. اجازه ندهید اعضای خانواده بیش‌از‌حد وقت شما را بگیرند. همسر یا عشق زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

آبان

نشاط و انرژی که دارید را تلف نکنید و کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. تلاش‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را نادیده نگیرید. امروز به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آيد و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید.

آذر

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلاً حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. امروز خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. لحظه‌ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید و به آنها ثابت نمایید که در هر شرایطی پشت اعضای خانواده را خالی نخواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و این آشنایی زمینه موفقیت و پیشرفت شما را به دنبال خواهد داشت. امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید.

دی

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. یکی از دوستان پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد به شما می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید. شادی و نشاط خود را با اعضای خانواده و پدر و مادر به اشتراک بگذارید. زندگی را به اطرافیان سخت‌ نگیرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که هوای‌شان را دارید. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان تجربه نمایید. امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.

بهمن

مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. امروز خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود. می‌خواهید کارتان را با دوز و کلک به پایان رسانید اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. به خاطر داشته باشید که وقت طلا است و قدر لحظه‌های زندگی خود را بیشتر بدانید. اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.

اسفند

اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاش‌های شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. از شخصیت جذاب و مردم‌دار خود برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز شما را مهمان عشقی ناب و فراموش‌نشدنی خواهد کرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها