کدخدایی: شورای نگهبان محصولاتش را گارانتی نمی‌كند


30 دی 1399 - 19:49
6007067a62f80_2021-01-19_19-49
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان محصولاتش را گارانتی نمی‌کند. نمی‌توانیم بگوییم فردی که سرکار آمده در طول ۴ سال یا ۸ سال همان چیزی است که ما فهمیده‌ایم.

عباسعلی کدخدایی گفت: هیچ خط قرمز دیگری غیر از قانون نداریم. کسانی که برای ثبت‌نام مراجعه می‌کنند به آن‌ها می‌گوییم این پرونده شما و این هم خطوط قرمز قانون! خودتان قضاوت کنید. بعضی منصف هستند اما برخی می‌روند بیرون و دوباره حرف خودشان را می‌زنند اما پرونده‌هایشان موجود است.

کدخدایی ادامه داد: این حرف من شوخی است اما کمی جدیت هم در آن دخیل است؛ شورای نگهبان محصولاتش را گارانتی نمی‌کند. نمی‌توانیم بگوییم فردی که سرکار آمده در طول ۴ سال یا ۸ سال همان چیزی است که ما فهمیده‌ایم.

تضمینی وجود ندارد که نامزدهای انتخابات برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان محصولاتش را گارانتی نمی‌کند. نمی‌توانیم بگوییم فردی که سرکار آمده در طول ۴ سال یا ۸ سال همان چیزی است که ما فهمیده‌ایم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6007067a62f80_2021-01-19_19-49
30 دی 1399 - 19:49

عباسعلی کدخدایی گفت: هیچ خط قرمز دیگری غیر از قانون نداریم. کسانی که برای ثبت‌نام مراجعه می‌کنند به آن‌ها می‌گوییم این پرونده شما و این هم خطوط قرمز قانون! خودتان قضاوت کنید. بعضی منصف هستند اما برخی می‌روند بیرون و دوباره حرف خودشان را می‌زنند اما پرونده‌هایشان موجود است.

کدخدایی ادامه داد: این حرف من شوخی است اما کمی جدیت هم در آن دخیل است؛ شورای نگهبان محصولاتش را گارانتی نمی‌کند. نمی‌توانیم بگوییم فردی که سرکار آمده در طول ۴ سال یا ۸ سال همان چیزی است که ما فهمیده‌ایم.

تضمینی وجود ندارد که نامزدهای انتخابات برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

منبع: رسالت

38

نظرات 29
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 1 0 پاسخ 1399/11/1 -12:50

اولا از لفظ گارانتی برای شخص زنده استفاده نمیکنند دوما گارانتی لغت غیر فارسی است و متعلق به غرب زده ها سوما درب دکانتان را ببندید بهتر نیست

چی بگم والا 4 0 پاسخ 1399/11/1 -10:54

مردم اگه بخوان شما تایید کاندیدا ها رو به خودملت واگذار کنید باید چیکار کنند *

شهروند 7 0 پاسخ 1399/11/1 -09:26

شما چه کاره اید که بجای مردم تصمیم میگیرید وانتخابات صوری برگزار میشه

كدخدا 4 0 پاسخ 1399/11/1 -09:01

معلوم است خودتان هم كه أفراد را تاييد مي كنيد ،انها را قبول نداريد ،،،پس رد صلاحيت وتأييد نفرماييد كه مردم را سردر گم نكنيد ،،،

حسین خانی 1 4 پاسخ 1399/11/1 -08:58

چرا نباید در طول30سال یا کمتر شخصی سمتی در این مملکت داره نتوان شناخت تا مردم از نیشش تا ابد راحت باشند این انتخاب تصمصم شماست چرا شما شخصی را شعار انتخاباتی می دهد ولی برنامه درست ندارد بعد از یک سال مواخذه نمی کنید انتخاب شما معنی زیادی دارد بس دقت فروان نمائید به سوابق کار در سمتهایش دقت کنید چقدر حامی ضیفان جامع است یا ثروتمندان نشست وبرخاست طرف با کیست :این انقلاب با تقدیم 300هزار شهید وبیشتر به دست آمده به نادان نسپارید سمت های بزرگ و کوچک را

جواد 95 1399/11/1 -12:03

حسین جان عزیزم قرص هاتو بخور بعدش سخن بفرمایید

صابر 6 0 پاسخ 1399/11/1 -08:50

احسنت. محصولاتی را گارانتی می کنند که از کیفیت آن اطمینان داشته باشند نه محصولات بنجل و به درد نخور. به دلیل اینکه محصولات شما از نوع دوم می باشد آنها را گارانتی نمی کنید. پس چرا آنها را به خورد ملت می دهید. صادقانه بگویید نیست وکسی را هم تایید نکنید تا وضع به این شکل نشود.یا مانند فدراسیون فوتبال از گزینه خارجی استفاده کنید.

آریایی 8 0 پاسخ 1399/11/1 -08:45

شماها خودتون که گارانتی مادام العمر دارید !!!!!!!!

محسن 4 0 پاسخ 1399/11/1 -08:24

هه هه هه خخخخخخ آقا كدخدايي يه چيزي ميگيااااا. ما توي ايران چيزي به نام گارانتي نداريم. نه تظميني هست توي امنيت و نه بانك و نه صنعت و نه شركت و نه استاندارد.... اي بابا ايران خودرو هم محصولاتش رو الكي گارانتي ميكنه .... ديگه از شما چند نفر كه دور هم نشستيد و ضمن اينكه مويي سفيد كرديد و كار خودتون رو كرديد چه انتظاري هست... خيالت راحت مردم هيچ انتظار ديگه اي از شما ندارن. شما راحت باش

ایران سرای امید 5 0 پاسخ 1399/11/1 -07:18

شورای نگهبان مانند شرکت با مسوولیت محدود خانوادگی است و کاری به اوضاع کشور و خواسته های مردم نداره و از همه بدتر تفسیرهاش میلی و سلیقه است...

علی 5 0 پاسخ 1399/11/1 -05:24

تاریخ در باره ی شما قضاوت خواهد کرد که چه کردید با مردم

بامداد 4 0 پاسخ 1399/11/1 -04:44

پس شما فقط قیافه طرف را تایید می کنید و نه پرونده گذشته او را.

منم مختار 3 1 پاسخ 1399/11/1 -03:13

شما اول پاسخ بده چرا برخی اوباش انگل اجتماع روز روشن در جلوی مردم فحش رکیک به مرحوم هاشمی و زن و بچه‌هاش میدن بعد بیا از قانون حرف بزن روزی دیر نخواهد شد که این عرازل و اوباش با خشم طوفانی مردم روبرو خواهد شد.

محمد 3 8 پاسخ 1399/11/1 -02:25

سخت گیرانه عمل کنید کاری به یاوه گویی های امثال من نکنید خدارا در نطر بگیرید همین کفایت میکند

علی 11 0 پاسخ 1399/11/1 -01:50

باز هم کی بود کی بود من نبودم!

ب چ. ن و. دخ 11 2 پاسخ 1399/11/1 -00:55

شما فقط از این مملکت بخورید دیگه هر چی شد به درک از این مسئولیت سخت تر هم هست؟!!

یکی از مردم 18 1 پاسخ 1399/10/30 -22:57

شما محصولات گارانتی نمیخواید محصولات رانتی میخواید!!!

رضا. 21 2 پاسخ 1399/10/30 -22:52

چه کسی شما را گارانتی می‌کند. مثل کسی که بیش از 30 ساله در شوراست.

ناشناس 14 1 پاسخ 1399/10/30 -22:21

اصولا در ایران گارانتی معنی ندارد.

محمد 3 6 پاسخ 1399/10/30 -22:11

نه کلمه گارانتی و نه محصول در شان نمایندگان مجلس نیست از جناب کدخدایی تقاضا می کنم از واژگان مناسبتر استفاده کند

محمد 8 9 پاسخ 1399/10/30 -22:08

جناب کدخدایی انتخابات بدون احمدی نژاد شور و اشتیاقی ندارد مشعل تنور انتخابات دست احمدی نژاد هست لطفا سنگ اندازی نکنید

ناشناس 19 2 پاسخ 1399/10/30 -21:43

خلایق باوربفرمایید.نهایت پستی که به این بنده خدا میشه داد کدخدای روستاست.... چنان هم دم ازگارانتی میزنه انگار کارش تولید کالاست....

رضا 2 0 پاسخ 1399/10/30 -21:30

شورای نگهبان یا نباید قانونی را تایید کند یا بر جامع بودن آن که یک وجه آن موضوع بازدارنده بودن هرگونه تخلف( ذره یره)در اجرای قانون مطمئن باشد عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

محسن 13 1 پاسخ 1399/10/30 -21:27

خب اگر قراره که گارانتی نکنید اصلا این نظارت استصوابی رو بردارید بزارید مردم هر کس رو که خواستند خودشون انتخاب کنند. شما هم میخوایید رد و تایید صلاحیت به دستتان باشد،، هم مسئولیت نمی پذیرید.

محمود 21 1 پاسخ 1399/10/30 -20:57

یکی ندونه فکر میکند مدیر عامل بنز دارد نظر میده. والا اگر شما نبودید الان مملکت بهتر بود. خودتان را بیشتر مسخره نکنید.

ناشناس 20 2 پاسخ 1399/10/30 -20:44

پس اگه شورای نگهبان صلاحیت افراد را تایید نمیکند خوب اصلا دخالت نکند چون بود ونبودش فرقی ندارد