سریال "پیکی بلایندرز" به پایان راه رسید

سریال درام پربیننده

سریال "پیکی بلایندرز" به پایان راه رسید

سریال درام پربیننده "پیکی بلایندرز" که به‌شدت در میان مخاطبین بین‌المللی محبوب است، سرگذشت ظهور "تامی شلبی" با بازی "کیلین مورفی" و خانواده‌اش در بیرمنگام را در سال‌های پس از جنگ جهانی اول روایت می‌کند. بی‌بی‌سی دوشنبه (۱۸ ژانویه) ضمن تأیید پایان سریال با فصل ششم اعلام کرد فیلمبرداری اپیزودهای پایانی در بریتانیا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده است.

"پیکی بلایندرز" در حالی به انتهای راه می‌رسد که نایت در سال ۲۰۱۹ به "اینترتینمنت ویکلی" گفته بود که سریال تا فصل هفتم ادامه پیدا خواهد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که یک سال تأخیر در تولید فصل ششم به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، سبب شده که سازندگان ترجیح دهند با همین فصل داستان را به سرانجام برسانند. انتظار می‌رود فصل ششم و پایانی اواخر سال ۲۰۲۱ یا حتی اوایل سال ۲۰۲۲ پخش شود.

نایت روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: "پیکی بازگشته و به همراه یک انفجار. پس از به تعویق افتادن اجتناب‌ناپذیر فیلمبرداری به دلیل پاندمی کووید، خواهیم دید که خانواده در موقعیت به‌شدت خطرناکی قرار گرفته و خطر بیش از همیشه آنان را تهدید می‌کند. ما معتقدیم که این بهترین فصل سریال خواهد بود و تردیدی نداریم که هواداران عزیز از آن لذت می‌برند. هرچند سریال به پایان می‌رسد اما داستان به شکل دیگری ادامه پیدا می‌کند."

هنوز مشخص نیست که "پیکی بلایندرز" بعدی در چه مدیومی روایت خواهد شد اما انتظار می‌رود که برای این مجموعه یک اسپین‌آف یا یک فیلم ساخته شود. فصل ششم سریال با نویسندگی نایت و کارگردانی "نیک گادینگ" به تولید می‌رسد.

"پیکی بلایندرز" اولین بار در سال ۲۰۱۳ از شبکه‌ی بی‌بی‌سی پخش و به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی در سراسر دنیا تبدیل شد. فصل پنجم سریال با افزایش مخاطبین از BBC Two به شبکه‌ی پرچمدار BBC One کوچ کرد و در دسترس مشترکین جهانی نت‌فلیکس هم قرار گرفت.

منبع: 30نما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها