استاندار خوزستان:

۲۱ کمیته ویژه دهه فجر در خوزستان تشکیل شد

استاندار خوزستان با اشاره به تشکیل ۲۱ کمیته به مناسبت دهه فجر در این استان، گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پیروزی مستضعفان بر مستکبران است و دهه فجر، دهه همه ملت ایران است.

۲۱ کمیته ویژه دهه فجر در خوزستان تشکیل شد

غلامرضا شریعتی ظهر امروز سه‌شنبه در آئین افتتاح ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، تأکید کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پیروزی مستضعفان بر مستکبران است و دهه فجر، دهه همه ملت ایران است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ۲۱ کمیته به این مناسبت در خوزستان تشکیل شده است، افزود: با توجه به شرایط امسال، این کمیته‌ها باید فعال‌تر و برجسته‌تر در این زمینه ظاهر شوند.

وی خبر داد: معاونت سیاسی استانداری خوزستان نیز به عنوان مسئول این امور نظارت لازم را در این راستا انجام می‌دهد و سیاست‌های لازم را نیز به متولیان امر ابلاغ کرده است؛ این معاونت امور را به گونه‌ای که کارکرد این امر یک کارکرد امیدبخش باشد و مردم را به وحدت و یکپارچگی دعوت کند، دنبال خواهد کرد.

شریعتی اضافه کرد: این امر نیز همت بیشتر فرمانداران و شهرداران و… را می‌طلبد تا در این مسیر کارها و اقدام‌هایی را متناسب با این امر برنامه‌ریزی کنند و انجام دهند.

استاندار خوزستان تأکید کرد: این دهه مبارک باید با برنامه‌ریزی و باشکوه‌تر از همیشه در استان خوزستان برگزار شود تا وحدت، امید و نشاط مردم برگردد و انقلاب با قدرت به حرکت خودش ادامه دهد و مسیر تعالی، توسعه، آبادانی و پیشرفت را طی کند.

وی گفت: در طول این ۴۰ سال و به رغم همه دسیسه‌ها، حیله‌گری‌ها و اقدام‌های خصمانه‌ای که بر ایران شده اما با عنایت پروردگار، تدبیر مقام معظم رهبری و همت همه مردم ایران همه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    برو فکر روغن باش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها