داور بازی پرسپولیس و فولاد از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد

زاهدی‌فر اعلام پنالتی به سود تیم اهوازی را اشتباه عنوان کرد و گفت: به خاطر این اشتباه سهوی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

داور بازی پرسپولیس و فولاد از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر روز سه شنبه به قضاوت محمدحسین زاهدی فر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و سرخپوشان تهرانی ۲ بر یک حریف خود را شکست دادند.

مهمترین اتفاق این دیدار که جنجال زیادی درست کرد و زمینه انتقاد هواداران و بازیکنان پرسپولیس از داور این دیدار را فراهم کرد، صحنه‌ای بود که در دقیقه ۶۰ رخ داد و توپ با شانه محمدحسین کنعانی زادگان برخورد کرد اما داور اعلام پنالتی به سود فولاد کرد و شیمبا این توپ را به گل تبدیل کرد.

محمدحسین زاهدی فر در مورد این صحنه توضیح داد و گفت: در صحنه‌ای که توپ به بدن بازیکن پرسپولیس برخورد کرد خطای دید باعث شد تشخیص پنالتی بدهم. توپ چند سانتیمتر با منطقه‌ای که می‌شود پنالتی اعلام کرد فاصله داشت اما به دلیل خطای دید بنده اعلام پنالتی کردم.

زاهدی فر ادامه داد: به خاطر این اشتباه که سهوی و به خاطر خطای دید بود از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. خدا را شکر می‌کنم که این تصمیم در نتیجه بازی تاثیر زیادی نداشت اما به هر حال اشتباهی بود که باید به خاطرش عذرخواهی کنم.

داور بازی پرسپولیس و فولاد از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد

داور فوتبال ایران با اشاره اتفاقی که پیش از این در دیدار استقلال و سپاهان رخ داد و یک اشتباه از سوی وی ثبت شد، گفت: در همان بازی هم سهواً برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان را ندیدم. همان زمان قصد داشتم مصاحبه کنم و از هواداران استقلال به خاطر آن اشتباه عذرخواهی کنم اما رئیس کمیته داوران اجازه مصاحبه نداد و ناچار شدم در حاشیه یکی از کلاس‌های داوری در حضور خبرنگاران از هواداران استقلال عذرخواهی کنم.

محمدحسین زاهدی فر در ادامه گفتگویش با گفت: هواداران استقلال و پرسپولیس و همه علاقمندان به فوتبال اطمینان داشته باشند که در قضاوت داوران هیچ عمدی نیست و صرفاً خطاهای انسانی است که منجر به بروز این اتفاقات می‌شود. با این حال وظیفه خودم دانستم که از هواداران استقلال و پرسپولیس مجدداً عذرخواهی کنم.

وی در پایان تأکید کرد: با اینکه این بار هم در مصاحبه کردن ممنوعیت داریم اما خودم در این مورد پاسخگوی کمیته داوران خواهم بود ولی لازم دانستم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنم.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • عباسی
    0

    پدر استقلال رو درآوردید . 4 ساله هیچ کس عذر خواهی نکرد . ولی از تیم حکومتی سریع عذر خواهی می کنن که مثلا بگن به تیم حکومتی هم ظلم میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما باید عذرخواهی کنید بابت پنالتی های بر باد رفته آلومینیم اراک و اخراج نشدن دفاعتون در بازی دربی که کاملا به نفع تون شد واقعا چه رویی دارین !!! چه زود جو گیر میشین و مظلوم نمایی می کنید !!

    • امیر
      0

      اینهمه ستمی که به استقلال شده اگه به هر تیم دیگری شده بود به لیگ دو وسه که نه !کلا نابود شده بود!

    • مریم
      0

      عذر خواهی به چه درد میخوره نوش دارو بعد از مرگ سهراب

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا شانس بده اشتباه برا تیم خاص همون موقعه عذر خواهی میکنه اما برا ما یکسال بعدش البته ما که هووچیگر نبودم مثل اینا

  • مهران
    0

    همین قدر که عملکرد خودش را بازبینی کرده و بابت اشتباهش عذرخواهی میکند نشان دهنده شخصیت و منش نیکو این داور هست. به عنوان یگ پرسپولیس امید وارم که در اینده با تمرکز بیشتر دچار اینگونه اشتباهات نشود و موفق باشد.

    نظرات شما -
    • بی طرف
      0

      آفرین به شما! توپیامت نه با قرمز کار داری نه آبی ! بله داور اشتباه کرده ! عذر خواهی کرده! شما هم آرزو کردی که دیگه اشتباه نکنه! حتما منظورتان اینه که برای هیچ تیمی اشتباه نکنه!

  • کیان
    0

    ارتش سرخ هم خود و هم هوادارانش دل بزرگی دارن و مثل کیسه هایی درباری نیستن

    نظرات شما -
    • بی طرف
      0

      درباری بهتره یا وابسته به کلی ارگان و دولت و حمایت های کاذب و غیره! اگه اون موقع به قول شما دربار حامی تیم آبی بود دشمن پرسپو لیس نبود ! ولی الان تمام حامیان قرمز دشمن آبی هستند

  • مریم
    0

    جناب داور، اگر برنده ی این بازی پرسپولیس نبود میخواستی چی بگی؟؟؟؟ هی اشتباه بعد عذرخواهی. شما بهتره بری پارکینگ و به کارای دیگه ات برسی. داور سهوا اشتباه.

  • اس اس
    0

    بابا نترس وزیر کارت نداره چرا از استقلالیها عذر خواهی نکردی

  • پرسپولیس باز قهرمان لیگه
    0

    میخواین از همین الان استقلالو قهرمان لیگ کنند . دیگه اینقدر حرص نزنند که حق شان پایمال شده. اینقدر تعصب بدون منطق از یک سری طرفدار نما . در ثانی داور خودش میگه اشتباه کرد بعد این ها میگن نه به نفع بوده . البته این اشتباهات سهوی که به زعم داور تاثیری در نتیجه نداشته . البته که در تفاضل گل تاثیر خواهد گذاشت

    نظرات شما -
    • علی
      0

      بله کاربر عزیز باز پرسپولیس قهرمان لیگه لیگ بعدی هم همینطور علی برکت الله.این همه حمایت از پرسپولیس رو اگه از یه تیم شهدستان هم کرده بودن چند تا قهرمانی آسیا هم می اورد همه ارگان ها یاری کنن تا تیم میانداری کنه!

  • مجی
    0

    واقعا این تیم آبی پوش خیلی رووووووو دارن.

  • ناشناس
    0

    یه موقعی آنقدر بعضی ها از تیم آبی عقده داشتن که بازی های این تیم روسالهای سال بود که مینداختن تو امجدیه با اون همه چاله چوله ودرب و داغون وبازی های تیم قرمز رو مینداختن آزادی با زمین صاف و یک دست که مبادا لک بر دارن! حالا چقدر طرفدارای قرمز رو دارن بازم طلبکارن

  • مریم
    0

    عذرخواهی به چه درد میخوره نوش دارو بعد از مرگ سهراب اومدیمو پرسپولیس گل دوم نزد اونوقت چه کنیم با عذرخواهی عالی جناب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها