ویدئویی جالب درباره جدایی طلبان کالیفرنیایی

حمایت کالیفرنیایی‌ها از برنامه هسته‌ای ایران / کالیفرنیا از آمریکا جدا می‌شود؟


1 بهمن 1399 - 07:27
6005e213f0055_2021-01-18_23-01
یک میلیون ایرانی ساکن کالیفرنیا از سرزنش ها خسته شده‌اند و حالا به دنبال جدایی از آمریکا هستند. آنها از صلح با ایران حمایت می‌کنند.

گزیده‌ای از گفتگوی اینترنتی گروه جدایی‌طلبان کالیفرنیای آمریکا به این شرح است: یک میلیون ایرانی ساکن کالیفرنیا از سرزنش ها خسته شده اند. مردم کالیفرنیا خواهان صلح با ایران هستند. تشکیل انجمن صلح ایران در کالیفرنیا برای حمایت از ایران مورد حمایت مردم است.

فیلم این گفتگو را در ادامه ببینید.

یک میلیون ایرانی ساکن کالیفرنیا از سرزنش ها خسته شده‌اند و حالا به دنبال جدایی از آمریکا هستند. آنها از صلح با ایران حمایت می‌کنند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

1 بهمن 1399 - 07:27

گزیده‌ای از گفتگوی اینترنتی گروه جدایی‌طلبان کالیفرنیای آمریکا به این شرح است: یک میلیون ایرانی ساکن کالیفرنیا از سرزنش ها خسته شده اند. مردم کالیفرنیا خواهان صلح با ایران هستند. تشکیل انجمن صلح ایران در کالیفرنیا برای حمایت از ایران مورد حمایت مردم است.

فیلم این گفتگو را در ادامه ببینید.

منبع: خبرفوری

76

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1399/11/2 -06:44

لطفا چرت و پرت کم بگو ، خدا امواتت را بیامرزه

بگیرید آنجا را 7 1 پاسخ 1399/11/1 -16:38

کالیفرنیا مال خود خود خود ایرانی هاست .

مهرداد سربندی 2 1 پاسخ 1399/11/1 -14:37

کاش این چند هزار نفر اصولگرای داخلی هم از سرزنش های مردم ایران خسته می شدند و از امریکا جدا می شدند.

سیامک کالیفرنیا نیا 5 0 پاسخ 1399/11/1 -12:37

استقلال حق مسلم هر ملتی و ایرانیان حق دارن دنبال آزادی و استقلال سرزمین پدری در کالیفرنیا ، سه هزار سال پیش کوروش کبیر در وصیتنامه نوشته که خدایا عدالت و خورشید از سرزمین پارس کالیفرنیای طلوع میکند و کالیفرنیا قبله عالم جهان هستی و نیستی

مهندس مملکت 3 3 پاسخ 1399/11/1 -12:23

به این میگن آزادی! هرچند کسی به کتفش حساب نمیکنه این گروه رو. ولی آزادانه میتونن حتی در مورد جدایی از آمریکا بحث کنن و گروه تشکیل بدن. البته آزادیشون در حد کره شمالی و ما نمیرسه! که کارگر میاد میگه گرسنمه! میگن به فلان و فلان توهین کردی میگیرن زیر شلاق تا بگه شکر خوردم! مرگ بر آمریکای جنایت خوار!

عباس 0 0 پاسخ 1399/11/1 -11:35

باقیرته نه --باغیرته

ی ط 1399/11/1 -12:06

عباس آقا سخت نگیر.۱۹هم قبوله.

علیرضا 5 1 پاسخ 1399/11/1 -11:07

چرا چرند مینویسی