ساخت اولین گوشی با دوربین هشت گانه توسط یک شرکت چینی

شرکتی چینی حق اختراع یک گوشی با دوربین هشت‌گانه را به ثبت رساند.

ساخت اولین گوشی با دوربین هشت گانه توسط یک شرکت چینی

مدتی است که تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در حال تمرکز برای بالا بردن کیفیت دوربین گوشی‌های خود هستند و این موضوع به عرضه گوشی‌های هوشمند با دوربین‌های چندگانه منجر شد. ارتقا گوشی‌های هوشمند صرفا به دوربین یا مشخصات ظاهری خلاصه نمی‌شود و شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند دائما سخت افزار و نمایشگر گوشی خود را تغییر می‌دهند تا در کنار کسب درآمد بتوانند در رقابت با سایر شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند نیز پیروز شوند.

به تازگی نیز یک شرکت چینی سعی کرده تا با خلاقیت خاص خود یک گوشی با دوربین هشت گانه طراحی کند. بر اساس اطلاعات منتشر ده از سوی یکی از وب سایت‌های تحلیلگر تکنولوژی ظاهرا یک برند چینی با عنوان Lens Technology دستگاهی با نام WIPO را به ثبت رسانده است که از دوربین هشت گانه بهره می‌برد. نام این شرکت شاید برای بسیاری از افراد کاملا نا آشنا باشد اما باید گفت این شرکت چینی بسیاری از محصولات مورد استفاده در گوشی‌های اپل، سامسونگ و هوآوری را تولید می‌کند. گفتنی است نمایشگرهای مورد استفاده در اپل واچ نیز توسط این شرکت تولید شده‌اند.

دوربین هشت گانه طراحی کلی گوشی WIPO

با نگاه اول به این گوشی به نظر می‌رد احتمالا آینده بسیار بدی در انتظار آن است چرا که شرکت سازنده در طراحی آن از کمترین میزان خلاقیت استفاده کرده و حتی از یک دکمه فیزیکی استفاده کرده است که یادآور گوشی‌های سال 2017 به قبل است. علاوه بر دوربین‌های استفاده شده در این گوشی به صورت جفت جفت در چهار گوشه این دستگاه قرار دارند که نشان می‌‍دهد در صورتی که کاربر قصد عکس برداری داشته باشد، باید حتما گوشی را به صورت افقی نگه دارد تا جلوی هیچ کدام از لنزها گرفته نشود.

علاوه بر این یک فلش LES نیز در میان هر جفت از لنزها قرار دارد. با این حال هنوز اطلاعات کاملی از این گوشی در فضای مجازی منتشر نشده است و باید منتظر اعلام شرکت Lens Technology بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها