قابی ماندگار از خشم و شکست مسی و رونالدو در یک شب

شب گذشته، شب تلخی برای مسی و رونالدو بود.

قابی ماندگار از خشم و شکست مسی و رونالدو در یک شب

در این هفته از رقابت‌های فوتبال اروپا در کشور های مختلف شاهد اتفاقات جالب و عجیب غریبی بودیم. یکی از این اتفاقات شکست دو بر صفر یوونتوس مقابل اینتر در حضور کریستیانو رونالدو بود. این دومین باخت بیانکونری‌ها در این فصل از رقابت‌های سری آ بود و از طرفی باخت بسیار بدی برای CR7 در یوونتوس به حساب می‌آید.

در اسپانیا هم شرایط برای رقیب دیرینه‌ی کریستیانو رونالدو، یعنی لیونل مسی مشابه بود. او در بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا عملکرد ضعیفی داشت و در دقایق پایانی بازی هم با زدن ضربه‌ای با دست به بازیکن اتلتیک بیلبائو از زمین مسابقه اخراج شد تا شب کابوس‌واری را داشته باشد. کریستیانو رونالدو در بازی یووه مقابل اینتر، ناراحت بود چرا که آن ها در کورس رسیدن به صدر جدول دچار مشکل شده‌اند.

 کریستیانو رونالدو

رونالدو در این بازی عملکرد جالبی نداشت و نتوانست به تیمش کمک کند. در این هفته از سری آ اوضاع رونالدو به هم ریخته بود و بیانکونری‌ها کار سختی برای رسیدن به صدر جدول دارند.

در اسپانیا هم لئو مسی و یارانش امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی در سوپرجام اسپانیا داشتند اما در نهایت ناکام ماندند تا مسی و رونالدو در یک شب، هر دو ناکام بمانند.

منبع: فوتبالی

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها