رزمیان مقدم:

بانک صادرات می تواند بر اقتصاد کشور اثرگذار باشد

نماینده مردم درگز بیان کرد: بانک صادرات با ارائه تسهیلات به خریدار و تولیدکننده داخلی می تواند بر اقتصاد کشور اثرگذار باشد.

بانک صادرات می تواند بر اقتصاد کشور اثرگذار باشد

حسن رزمیان مقدم با اشاره به طرح همیاران سپر بانک صادرات به نقش بانک ها در رونق تولید پرداخت و گفت: بانک ها با دریافت بهره های هنگفت و مصادره اموال تولیدکنندگان بزرگترین سد و مانع بر سر راه تولید هستند، اگر بانک ها می خواهند بر تولید کشور اثر گذار باشند باید رویه خود را تغییر دهند.
نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بانک ها اگر بخواهند به دریافت بهره های سنگین ادامه بدهند و نسبت به مصادر واحد های تولیدی اقدام کنند، کاری در مسیر تولید انجام نمی شوند چرا که با تعطیل کردن کارخانه جهش تولید داخلی رقم نمی خورد.
وی توصیه کرد: بانک ها باید حامی و کمک رسان واحدهای تولیدی باشند تا بتوان تولید داخلی را حمایت و سپس به صادرات محصولات با کیفیت ایرانی دست پیدا کرد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با ارزیابی اقدام بانک صادرات برای کمک به تولیدکنندگان داخلی گفت: ارائه چنین تسهیلاتی به مشتری و تولید کننده از سوی بانک صادرات می تواند بر فضای اقتصادی کشور اثرگذار بوده و امیدواریم جهش رونق تولید رقم بخورد.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    بانک صادرات ۶٠٠٠ ميليارد زيان انباشته داره کجا تاثير گذاره چرا دروغ تحويل ملت مي ديد

  • اسلامی
    0

    شما هنوز گرفتار سود مرکب و جریمه های بانک صادرات نشدی که طرفدارشون شدی. جالب‌تر اینکه بانک مرکزی گفته اگر تسویه کنید جرایم بخشیده میشه و وقتی برای تسویه میریم بانک صادرات میگه هم چنین دستوری برای ما نیامده!! و از خداشون هست وام گیرنده جریمه بشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها