ملی‌پوش والیبال زنان: با کار تیمی امتیازآورترین بازیکن زمین شدم

ملی‌پوش ولیبال زنان گفت: درست است که کسب عنوان امتیازآورترین بازیکن یک عنوان فردی است اما قطعا این موضوع حاصل یک کار تیمی بود. اگر دریافتی نبود نمی‌توانستم اسپک بزنم، دفاع کنم و این عنوان را بدست بیاورم.

ملی‌پوش والیبال زنان: با کار تیمی امتیازآورترین بازیکن زمین شدم

فاطمه عنایت بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب ۱۸ امتیاز در دیدار با پیکان تهران ، به عنوان امتیازآورترین بازیکن دومین روز مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان معرفی شد.

وی اظهار داشت: تیم ما از دور گروهی یک شکست برابر پیکان داشت و بعد از آن هم در همان دور این تیم را بردیم تا زمانی که در مرحله نهایی بازی را به سایپا واگذار کردیم.

وی افزود: شکست برابر هر تیمی پیش می‌آید و مطمئنم در دور برگشت نمی‌بازیم. هر چند با پیکان چند بار بازی کردیم و شناختی از این تیم داشتیم اما چون با سایپا بازی نکرده بودیم، بدون شناخت به مصاف این تیم رفتیم و تن به شکست دادیم. یکی از دلایل باخت ما برابر سایپا این بود که از نظر فنی حمایت لازم را نداشتیم.

بازیکن تیم والیبال زنان ذوب آهن عنوان کرد: سطح تیم‌ها در این فصل خیلی بالاست و نمی‌توانیم بازی‌ها را پیش بینی کنیم. ما به سایپا باختیم و بعد پیکان را بردیم و این احتمال وجود دارد که پیکان سایپا را شکست بدهد. به همین دلیل می‌گویم که همه این بازی‌ها غیرقابل پیش بینی است. در فصل‌های گذشته لیگ برتر والیبال زنان کاملا نتایج قابل پیش بینی بود اما الان نمی‌توانیم بگوییم کدام تیم در رده اول و کدام در رده دوم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هر چند شیوه بازی‌ها تغییر کرده و بخاطر کرونا متمرکز برگزار می‌شود اما خوب است که ۲ بازی را در یک هفته انجام می‌دهیم. این گونه راحت تریم. در این مدت میزبانی تهران هم خوب بود و مشکلی نداشتیم.

عنایت در پاسخ به این پرسش که یک بازیکن برای آنکه امتیازآور زمین شود چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهد؟ گفت: ابتدا باید از فریبا صادقی سرمربی ذوب آهن و نیز پاسور و بازیکنان تیم که به من اعتماد کردند، تشکر کنم. درست است که کسب امتیازآورترین بازیکن یک عنوان فردی است اما قطعا یک کار تیمی بود. اگر دریافتی نبود نمی‌وانستم اسپک بزنم، دفاع کنم و امتیازآورترین بازیکن شوم. از روز نخست وی‌آی‌اس را گذاشتند تا امتیازآورترین را مشخص کنند این موضوع برای خیلی از بازیکنان انگیزه شد و در روحیه آنان تاثیر داشت تا تلاش بیشتری برای کسب این عنوان کنند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها