همسر "دیوید بویی" دیگر «هرگز» ازدواج نخواهد کرد

دیوید بویی موسیقی‌دان، خواننده، تهیه‌کننده، آهنگ‌ساز، نقاش و بازیگر مشهور انگلیسی بود که در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۶ پس از ماه‌ها مبارزه با سرطان در خانه خود در نیویورک جان سپرد.

همسر "دیوید بویی" دیگر «هرگز» ازدواج نخواهد کرد
دیوید بویی موسیقی‌دان، خواننده، تهیه‌کننده، آهنگ‌ساز، نقاش و بازیگر مشهور انگلیسی در سال ۱۹۹۲ با ایمان عبدالمجید مانکن مشهورسومالیایی تبارازدواج کرد. دیوید بویی در سال ۲۰۱۶ در اثر ابتلا به سرطان کبد درگذشت.
ایمان عبدالمجید از احساسات خود در دوران سالگرد وفات بویی صحبت کرد و آن را «غم‌انگیزترین اوقات» خواند.
ایندیپندنت- ریچل برودسکی: خانم ایمان از همسر فقید خود، دیوید بویی سخن گفت و او را «عشق راستین» خود نامید و گفت «هرگز» دوباره ازدواج نخواهد کرد.

این ابرمدل ۶۵ساله در مصاحبه با نشریه هارپر بازار بریتانیا گفت: «می‌دانید، او عشق راستین من بود. دخترم روزی از من پرسید که آیا دوباره ازدواج خواهم کرد، و من پاسخ دادم: هرگز.

خانم ایمان که در سال ۱۹۹۲ با آقای بویی ازدواج کرد، همچنین از این گفت که چگونه زندگی آن‌ها کنار هم خیلی «عادی» بود و اظهار داشت که آرزو می‌کند ‌که کاش آن‌ها کمی زمان بیشتری کنار هم داشتند.

او گفت: «نمی‌شد زندگی عادی‌تری از این داشت. واقعا مانند تمام ازدواج‌های معمولی دیگر بود. او مردی گرم و خیلی شوخ بود. می‌دانید، همه از این می‌گویند که او چقدر آینده‌گرا بود، ولی نه او اصلا این گونه نبود. او بیش از همه چیز دوست داشت یک کت و شلوار سه تکه بپوشد… زندگی ما یک زندگی عادی و زیبا بود و دقیقا به همین دلیل بی‌نظیر بود. ما به راحتی در نیویورک زندگی می‌کردیم، دخترمان را از مدرسه برمی‌داشتیم و همه جا قدم می‌زدیم… می‌دانید، کاش چند سال بیشتر با هم داشتیم.»

ایمان همچنین از احساسات خود در دوران سالگرد وفات بویی صحبت کرد و آن را «غم‌انگیزترین اوقات» خواند. پنجمین سالگرد درگذشت آقای بویی ۱۰ ژانویه است. اما او هنوز احساس می‌کند که این خواننده کنار او حضور دارد.

او گفت: «او پیش چشم همه است و پنهان است. هواداران او هنوز همه جا هستند، موسیقی او هنوز پخش می‌شود… در روز درگذشت او برای پیاده‌روی رفتم و یک کبودمرغ (‌Bluebird) پیش رویم پرواز کرد. در میان تمام موجودات یک کبودمرغ جلو من حاضر شد!»

[شگفتی خانم ایمان از دیدن یک کبودمرغ به دلیل متن آخرین تک‌ترانه دیوید بویی با نام «لازاروس» است که در اواخر سال ۲۰۱۵، کمتر از یک ماه مانده به درگذشت او، منتشر شد و در آن می‌گوید: «می‌دانی؟ من رها خواهم شد / درست مانند آن کبودمرغ آزاد»]

منبع: کافه سینما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها