سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران:

تراکتور با شجاعی نتیجه گرفته/ بابت عدم آمادگی دیاباته هزینه می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خیلی ها دنبال بر هم زدن استقلال و ایجاد اختلاف هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند. هیچ اختلافی بین من و هیات مدیره نیست. اعضای هیات مدیره دارند کار می کنند.

تراکتور با شجاعی نتیجه گرفته/ بابت عدم آمادگی دیاباته هزینه می‌دهم

محمود فکری با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا (س) گفت: با عرض تسلیت خدمت هموطنان جا دارد یاد رضا احدی پیشکسوت استقلال تهران را نیز که سالگرد درگذشت اوست به خانواده اش و استقلالی ها گرامی دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره تقابل با تراکتور تبریز گفت: بازی سخت و مهمی را پیش رو داریم. تراکتور از زمان حضور مسعود شجاعی توانسته است نتایح خیلی خوبی بگیرد. آنها تیم خیلی خوبی هستند. این تیم از هفت بازی قبلی خود ۱۴ امتیاز گرفته و شرایط قابل قبولی دارند.

وی ادامه داد: بازی در تبریز کار را برایمان سخت تر می کنند. خوشبختانه بازیکنانم در استقلال شرایط روحی و جسمانی خوبی دارند. تمرینات خوبی داشته ایم. امیدوارم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

فکری درباره عدم استفاده از شیخ دیاباته در ترکیب اصلی استقلال در دربی ۹۴ پایتخت تاکید کرد: او یکی از بازیکنان حرفه ای خوب ماست. او سال گذشته آقای گل شده است. به هر حال من با توجه به سرمربی تیم با توجه به شرایطی که داریم باید هزینه هایی را بابت عدم آمادگی او بدهم. او می تواند به ما کمک کند. اگر در نیمه دوم بازی با پرسپولیس شرایط بدنی ایده آلی نداشته است باید به او کمک کنیم. او بازیکن بزرگی است و خیلی به او اعتقاد دارم. شیخ دیاباته خیلی خوب تمرین می کند و امیدوارم به مرز آمادگی برسد.

سرمربی آبی پوشان پایتخت درباره شایعه برگزاری جلسه بین خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و یکی از مربیان قدیمی استقلال برای جایگزینی او تصریح کرد: با هواداران صحبت دارم که لازم است خیلی باهوش باشند و مراقب حاشیه ها باشند.

فکری یادآور شد: خیلی ها دنبال بر هم زدن استقلال و ایجاد اختلاف هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند. هیچ اختلافی بین من و هیات مدیره نیست. اعضای هیات مدیره دارند کار می کنند. خیلی از بدهی ها با تلاش آنها انجام شد. شخص آقای خلیل زاده چند روز در میان زنگ می زند و صحبت می کنیم. فضایی است که برای ما به وجود می آورند و بیهوده است.

او خاطرنشان کرد: طبیعی است برای تیمی که نتیجه نگیرد دنبال مربی بگردند اما برای استقلال که در صدر جدول و یا الان در رده دوم با بازی کمتر است، مدیریت باشگاه قطعا چنین فضایی را به وجود نمی آورد که مشکل ایجاد شود. در هر صورت من از شخص آقای خلیل زاده تشکر می کنم چون فضای خیلی خوبی با او داریم.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها