اعتراض دفتر روحانی به سانسور صداوسیما

معاون اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهور در توئیتی نوشت: به این عادت پوچ دوگانه‌سازی، پایان دهیم. مراسم عزاداری بدون رعایت دستورالعمل‌ها همانقدر به گسترش کرونا و مرگ شهروندان خواهد انجامید که مسافرت رفتن در تعطیلات.

اعتراض دفتر روحانی به سانسور صداوسیما

علیرضا معزی با انتشار فیلم کامل گزارش سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه امروز صبح این ستاد، در توییتر خود درباره «انتشار یکسویه» خبر تخلف از دستورالعمل‌ها در بخش‌های خبری صداوسیما نوشت:

‌۱. مسئولان وزارت بهداشت در جلسه‌ی امروز ستاد ملی کرونا هم از مسافرت در تعطیلات گلایه کردند و هم به پروتکل‌شکنی در تجمعات مذهبی اعتراض داشتند خصوصا به شیوه برگزاری نماز جمعه و مراسمات عزاداری در قم. در ستاد ملی، هرگز دوگانه‌سازی نشد، اما اخبار امروز صداوسیما صرفا به عامل سفر اشاره کرد.

۲. به این عادت پوچ دوگانه‌سازی، پایان دهیم. مراسم عزاداری بدون رعایت دستورالعمل‌ها همانقدر به گسترش کرونا و مرگ شهروندان خواهد انجامید که مسافرت رفتن در تعطیلات. بپذیریم که انگیزه‌ی شکل‌گیری یک تجمع، از خطرات آن برای سلامت عمومی نخواهد کاست. حرمت جان انسان را نگاه داریم.

منبع: فرارو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • جهانگیر
    0

    آن وفرادی که با طناب پوسیده تارعنکبوتی صدا وسیمای میلی بخواهد به چاه برود حقش همان کرونا است وبس چه برای مسافرت به شمال باشه چه عزاداری مناسبتی ونماز جمعه....ازکوزه همان برون تراود که دراوست.....انتظار صداقت وراستی از صداوسیما داشتن انتظار تشکر داشتن از عقرب جراره است

  • حسنوند
    0

    شما باید خجالت بکشید چرا کارمندان دولت به نصف کاهش میدید واین باعث کندی کار ارباب رجوع درادارات ومخصوصا بانکها شده وباعث گسترش کروناشده

  • کاربر ناشناس
    0

    روحانی هیچ جلسه شرکت نمی کند فقط جلسه کرونا

  • کاربر ناشناس
    0

    شما فقط دوست دارید نماز جمعه و زیارت تعطیل شود کشورهای غربی هم همین را می خواهند زبان بیگانه هستید

  • کاربر ناشناس
    0

    کرونا مساوی با روحانی اگر بسیج نبود الان روحانی کجا بود

  • حمید
    0

    فهمیدم اقایون دلشون برای ویلاهاشون تنگ شده بزارید برن فشار زندگی کمرشون شکسته

  • کاربر ناشناس
    0

    حالا سه ماه تحمل کنیم تا سریعتر این دولت بی بخار تمام شود

  • کاربر ناشناس
    0

    رسانه میلی

  • کاربر ناشناس
    0

    مگر سفر کردن مال شماست ومراسمات مال صدا وسیما که اینجوری حرف میزنی خودت داری دوگانه می سازی عزیزم دوگانه سوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها