واکسن آمریکایی چه بلایی بر سر اسرائیل آورد؟

رسانه‌های اسرائیلی از فلج‌شدن صورت ۱۳ صهیونیست بعد از دریافت اولین دوز واکسن «کووید۱۹» خبر دادند.

واکسن آمریکایی چه بلایی بر سر اسرائیل آورد؟

این افراد که چند روز پیش اولین دوز از واکسن کرونا را - که از آمریکا وارد فلسطین اشغالی شده بود - دریافت کردند، دچار فلج صورت شده‌اند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی توصیه کرده که این افراد دوز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کنند و این در حالی است که مطالعات و تحقیقات جهانی درباره تزریق دوز دوم واکسن‌هایی که در افراد باعث علائمی مانند فلج شدن اعصاب صورت شده، توصیه نمی‌شود.

رژیم تل‌آویو تبلیغات زیادی روی واکسن‌های وارداتی کرونا از آمریکا به راه انداخته و حتی خود را رکورددار سرانه تزریق واکسن کرونا ادعا کرده است.

از سوی دیگر، آمارهای اعلامی از ابتلا در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که نه واکسیناسیون گسترده و نه قرنطینه اجباری دو هفته‌ای نیز نتوانستند مانع گسترش ویروس کرونا در میان صهیونیست‌ها شوند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۹۱۷۲ مبتلای جدید در فلسطین اشغالی شناسایی شدند که بیشترین میزان ابتلای روزانه از زمان شروع همه‌گیری است.

در یک روز گذشته همچنین ۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده و هم‌اکنون ۱۰۹۷ نفر نیز در بیمارستان‌های این رژیم وضعیت وخیم دارند.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۵۲۹,۸۱۴ مورد و تعداد تلفات آن نیز به ۳۸۷۰ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد قرنطینه اجباری دو هفته‌ای که از پنجشنبه قبل شروع شده، به دلیل افزایش تصاعدی مبتلایان، به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید می‌شود.

منبع: افکار نیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    همین بلایی که شما سر زندگی مردم آوردید

  • رضا
    0

    خدا بداد واکسن ما برسد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها