سرپرست پلیس فدرال آمریکا:

 شواهد نگران‌کننده حاکی از احتمال درگیری مسلحانه در مراسم تحلیف بایدن است

سرپرست پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد شواهد نگران کننده‌ای وجود دارد که از احتمال اعتراضات مسلحانه همزمان با مراسم تحلیف ریاست جمهوری خبر می‌دهد.

 شواهد نگران‌کننده حاکی از احتمال درگیری مسلحانه در مراسم تحلیف بایدن است

کریستوفر ری، سرپرست اف‌بی‌آی (پلیس فدرال آمریکا) اعلام کرد این سازمان از طریق اینترنت گفتگو‌های نگران کننده‌ای را رصد کرده است که در آن از اعتراضات مسلحانه احتمالی همزمان با برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا سخن به میان آمده است.

وی افزود: ما از طریق اینترنت، حجم زیادی از گفتگو‌های نگران کننده را رصد کرده ایم که مرتبط با مراسم تحلیف است از این رو به بررسی و ارزیابی این تهدیدها، ماهیت آن‌ها و نحوه مقابله با آن می‌پردازیم.

این مقام امنیتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما تماس‌ها در خصوص فعالیت‌ها و اعتراضات مسلحانه احتمالی را تا روز برگزاری مراسم تحلیف رصد می‌کنیم. یکی از چالش‌هایی که با آن مواجهیم تشخیص میان تهدید‌های احتمالی و موجود با دیگر تهدید‌ها است. ما نگران احتمال بروز خشونت در واشنگتن دی سی و اطراف ساختمان‌های دولتی در دیگر ایالت‌ها هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • .
    0

    ایران این قدر تبلیغ کرده که همه فکر می کنند امریکا شده افریقا و هر روز یک کودتا در ان صورت می گیرد. ولی هرچه شما بگید مردم طور دیگری فکر می کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      امریکا رو به افول و نابودی است

  • میراب تورج
    0

    مگراونها هم کردبی و موسوی دارن زدی ضربتی .....نوش کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها