معاون علوم پزشکی مشهد:

وضعیت آبی کرونا در مشهد به معنای مجوز برگزاری مراسم نیست

معاون علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر شهر مشهد در وضعیت آبی کرونا قرار دارد که در این شرایط، طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا، فعالیت مشاغل گروه‌های یک، ۲ و ۳ بلامانع است اما تجمعات و مراسم ممنوع است.

وضعیت آبی کرونا در مشهد به معنای مجوز برگزاری مراسم نیست

مهدی قلیان با بیان اینکه رفع محدودیت‌ها به معنای عادی شدن شرایط و کنار گذاشتن رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا نیست،از مردم خواست در این شرایط نه مراسم عروسی برگزار کنند و نه در مراسم عروسی شرکت کنند.

معاون بهداشت علوم پزشکی مشهد با اشاره به بخشنامه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر شهر مشهد در وضعیت آبی کرونا قرار دارد که در این شرایط، طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا، فعالیت مشاغل گروه‌های یک، 2 و 3 بلامانع است.

وی با بیان اینکه تالارهای عروسی و پذیرایی جزو گروه سوم شغلی هستند و شاهد بازگشایی این اماکن هستیم خاطرنشان کرد: با این حال، دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان متولی سلامت با برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا همچنان مخالف است.

قلیان تاکید کرد: مردم بدانند که وقتی به این گونه مجالس می‌روند، با پای خودشان به استقبال کرونا می‌روند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از شهروندان خواست همانگونه که تاکنون با مشارکت و همکاری خود خدمتگزارانشان را در بخش بهداشت و درمان در کنترل بیماری یاری رساندند، همکاری خود را ادامه دهند تا به زودی شاهد برگزاری جشن شکست کرونا در کشور باشیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها