اجرای طرح صاعقه در شیراز

فرمانده انتظامی فارس از اجرای طرح صاعقه به منظور پاکسازی نقاط آلوده کلانشهر شیراز و حومه آن خبر داد و گفت: طی یک هفته گذشته تعدادی اراذل و اوباش در قالب این طرح دستگیر شده‌اند.

اجرای طرح صاعقه در شیراز

سردار رهام‌بخش حبیبی در یک کنفرانس خبری با اشاره به اجرای طرح صاعقه در شیراز، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت و آرامش و آسایش شهروندان طرحی تحت عنوان طرح صاعقه به منظور پاکسازی محلات شهر شیراز به مدت یک هفته در سطح این شهر و حومه آن اجرایی شد.

او افزود: در این طرح باندهایی از سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و معتادان ولگرد شناسایی و دستگیر و امروز هم با رمز یا زهرا اکثر نقاط آلوده شیراز پاکسازی شدند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: امروز و در انتهای یک هفته از اجرای این طرح انواع مواد مخدر، اسلحه‌های سرد و گرم و قاچاق کالا کشف و تعدادی اراذل و اوباش دستگیر شدند.

حبیبی با بیان اینکه امید است اجرای چنین طرح‌هایی عبرتی برای دیگران شود که به فکر ناامن شهر نباشند، گفت: تا زمانی که مردم احساس آرامش کامل کنند، این طرح تداوم خواهد داشت.

او خواستار همکاری مردم برای اعلام نقاط آلوده و شناسایی افراد مشکوک از طریق ارتباط با کلانتری‌ها و شماره تماس ١١٠ شد.

فرمانده انتظامی فارس در قالب این طرح و در بخش مواد مخدر ٢٧٥ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، سه دستگاه خودرو توقیف و ١٥ نفر دستگیر شدند.

به گفته حبیبی در حوزه پلیس آگاهی نیز ٤ باند سارقین درون خودرو، دو باند سارقین موبایل قاپ و گردنبند قاپ، دو باند سارقین کیف قاپ، ٤٨ دستگاه موبایل مسروقه، ٤ رشته گردنبند طلا، ١٥ دستگاه رادیو ضبط مسروقه و ٢٠ عدد کیف زنانه کشف و ٨ نفر سارق حرفه‌ای دستگیر شدند.

او ادامه داد: در حوزه پلیس امنیت عمومی نیز تعدادی سلاح گرم و سرد کشف و ١٧ نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: در حوزه فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز نیز ٨ محله پاکسازی شد، ۴۰ دستگاه ضبط خودرو، ١٢ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، ٢ قبضه اسلحه جنگی غیرمجاز، ٤دستگاه موتورسیلکت مسروقه، ١٠ دستگاه دوچرخه سرقتی، ٣٠ عدد گوشی موبایل و ٢٧ تیغه سلاح سرد کشف و ١٦ نفر دستگیر شدند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها