فرماندار عجب‌شیر:

کالاهای اساسی تنظیم بازار به صورت محله محور در عجب‌شیر توزیع می‌شود

فرماندار عجب‌شیر از توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار به صورت محله محور در این شهرستان خبرداد و گفت: این اقدام به منظور جلوگیری از ازدحام مردمن در مراکز عرضه صورت می‌گیرد.

کالاهای اساسی تنظیم بازار به صورت محله محور در عجب‌شیر توزیع می‌شود

عادل اصغرپور روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است و انجام درست این وظایف به افزایش رضایت عمومی منجر می شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت توزیع عادلانه کالاهای اساسی در شهرستان گفت: مجموعه مدیریت شهرستان پیگیری های جدی برای تهیه و تامین تمام اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز شهرستان را به عمل می آورد.

فرماندار عجب شیر همچنین افزود: این شهرستان به همت مدیریت و همگرایی مناسب در حوزه تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی عملکرد موفقی داشته است.

نرخ تخم مرغ تک نرخی می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت عجب شیر نیز با اشاره به اینکه با تمهیدات اندیشیده شده، از امروز قیمت تخم مرغ در عجب شیر تک نرخی می شود، افزود: قیمت مصوب تخم مرغ در راستای تنظیم بازار از امروز به طور مستمر به نرخ دولتی، ۱۶۰۰۰ تومان با باشانه و ۱۶۲۰۰ تومان بدون شانه برای هر کیلو توزیع می شود.

هوشنگ دادخواه به نظارت بر صنوف و نحوه توزیع کالاهای اساسی از سوی اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان می‌توانند هرگونه تخلف را از طریق شماره ۱۲۴ یا شماره تلفن اتاق اصناف ۳۷۶۲۵۱۷۷ اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها