آخرین دیدار شهید سلیمانی با سید حسن نصرالله

شبکه المنار لبنان طی برنامه مستندی به آخرین دیدار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، با دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت.

آخرین دیدار شهید سلیمانی با سید حسن نصرالله

این شبکه جمعه‌شب ساعت ۱۰ به وقت تهران برنامه‌ای را تحت عنوان «اللقاء الأخیر»، (آخرین دیدار) پخش کرد که سید حسن نصرالله از آخرین لحظات دیدار با شهید سلیمانی سخن گفت.

بر اساس گزارش العالم، سید حسن نصرالله در این برنامه ضبط شده گفت که آن موقع، مطابق روال کادر تصویربرداری در این دیدارها حضور داشتند ولی در آخرین باری که با شهید سلیمانی دیدار داشته، او از گرفتن فیلم و عکس از دیدار آن‌ها استقبال کرده است.

دبیرکل حزب‌الله در این برنامه گفت: «شهید حاج قاسم آخرین باری که من را دید شب چهارشنبه بود و خیلی راحت و مطمئن بود. او به آینده خیلی خوش‌بین بود و به آینده بشارت خوب می‌داد».

سید حسن نصرالله گفت که شهید ابومهدی المهندس، شخصیتی همانند شهید سلیمانی بود و آن دو در میادین نبرد با هم حضور داشتند.

دبیر کل حزب الله لبنان به یکی از عکس‌های سه‌نفره با شهیدان سلیمانی و المهندس اشاره کرد و گفت که در آن دیدار که در ضاحیه صورت گرفت و دیدار طولانی بود، آن‌ها در مورد تحولات عراق گفت‌وگو کردند و هدف از این دیدار بررسی تحولات عراق و این مسئله بود که در صورت حمله رژیم صهیونیستی به حزب الله یا منطقه، وظیفه نیروهای مقاومت در عراق چیست.

سید حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی در آخرین دیدار با یکدیگر نماز جماعت برپا داشتند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • مهدی
    0

    حیف سردار که خود را وقف این عرب ها کرد

    نظرات شما -
    • علی
      0

      سردار سلیمانی خود وقف اعراب نکرد بلکه خود فدای حرم اهل البیت کرد

    • اسماء
      0

      این یعنی نژاد پرستی. کدوم عرب؟ ۸۰۰ میلیون عرب در دنیا داریم

    • مجید
      0

      دوست عزیز این حرف رو نزن سرداردوست صمیمی طالبان هم بود.

    • م
      0

      این که بنام مجید است البانی نشین وخودشم معلونه ونیشین

  • م
    0

    مرگ برامریکا مرگ براسراییل مرگ بر جاسوس

  • حسین
    0

    ...باوجود امثال توی بیمعرفت و نادان و جاهل،حیفکه حاج قاسم ایرانی بود،کاشکی عرب بود... ...چون اعراب بهتر از توی ایرانی ازش تجلیل و تقدیر کردن،هم در زمان شهادتش و بخصوص اولین سالگرد شهادتشون که شما ایرانیهارو شرمنده و خجالتزده کردن، اینطور نیست؟ ...پس اول فکر کن بعد حرفبزن...

  • ناشناس
    0

    کاش ما می مردیم سردار زندگی تو ایران یعنی جهنمی زیستن

  • کوروش
    0

    اعتمادبه اشخاصی همچون نصرالله عاقبتی جزمرگ ندارد این همه دلارها رابرای چه به اینهادادی؟

    نظرات شما -
    • ابوذر
      0

      کسی که منافع خود و کشور خودرا تشخیص نمی‌دهد و بین دوست و دشمن تفاوتی قائل نیست یا ناآگاه هست و بازیچه دست دشمنان که لازم است تلاش کند و تحقیق و مطالعه تا مسیر درست را بشناسد و یا اینکه خود عنصری از دشمن است که با پوشش های مختلف در صدد آسیب به مردم و کشور است. اگر امثال حاج قاسم ها و عالم شجاع سیدحسن نصرالله و رزمندگان ایثارگر حزب الله و جبهه مقاومت نبودند در طی ۸ سال گذشته؛ معلوم نبود از دست ۲۰۰ هزارداعشی خونخوار الان کجا بودیم و یا سر در بدن داشتیم که بخواهیم حرفهای ضدانقلاب را علیه کشور خودمان بزنیم یا خیر! ‌‌

  • مصطفی
    0

    حاج قاسم عزیز نه تنها برای ما ایرانی ها و مسلمانان منطقه و مسیحیان بلکه برای جهان بشریت خود را فدا کرد که موجود پلیدی مانند داعش جنایتکار که توسط وحشی های آمریکایی و اروپایی ایجاد شده بود با ۷ تریلیون دلار از بین برود و امنیت در منطقه باقی بماند... همه مردم فهیم ایران و آزادکگان جهان قدردان این عزیز و مجاهدت‌های جبهه مقاومت و مدافعان حرم هستند. یا باید طرفدار حق بود و یا باطل و دنباله رو شیطان و قماربازها و فاسدین و جنایتکاران بین المللی.

  • نثر اله
    0

    نثر اله هم یه روزی سید دلهلا می شود.

  • محسن
    0

    سردار چهره جهانی شد چون وظیفه اش رو به نحو عالی و تا پای جان انجام داد. ایرانی ها باید در هر شرایطی به بهترین نحو وظایفشون رو انجام بدهند تا ایرانی پیشرفته و قدرتمند داشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها