یک عضو حزب اعتماد ملی:

۴ کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰/ از نظر حزب اعتماد ملی، کروبی همچنان دبیرکل است

یک عضو حزب اعتماد ملی گفت: فلسفه تشکیل احزاب، دفاع و حمایت از حقوق ملت است، وقتی یک حزب نمی‌تواند از حقوق خود و دبیر کل خود دفاع کند چه انتظاری می رود تا از حقوق ملت دفاع کند.

۴ کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰/ از نظر حزب اعتماد ملی، کروبی همچنان دبیرکل است

«محمد جواد حق شناس» فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه با استعفای مهدی کروبی از سمت دبیرکلی حزب اعتماد ملی گفت: اصرار بر این تخلف با استفاده از ماده ۱۰ احزاب، از کجا ناشی می‌شود. فلسفه تشکیل احزاب، دفاع و حمایت از حقوق ملت است وقتی یک حزب نمی‌تواند از حقوق خود و دبیر کل خود دفاع کند چه انتظاری می رود تا از حقوق ملت دفاع کند؟

او افزود: استدلال شورای مرکزی این است که در بحث اصلی یعنی اهداف و بحث دفاع از حقوق ملت، حرکت در چهارچوب قانون اساسی رویکرد ما باشد. وقتی در این بحث کمیسیون ماده ۱۰ تخلف آشکار کرده و برخلاف قواعد روشن بی هیچ ضابطه و دلیلی، چنین نظری داده سوال اصلی این است که چرا باید چنین نظری بدهد؟! اصرار بر استعفای کروبی محل بحث و مورد اشکال است.

حق شناس اضافه کرد: حزب اعتراض کرده و این اعتراض را قانونی هم مطرح کرده است، شکایتی صورت گرفته و باید تکلیف این شکایت روشن شود تا ما پاسخ مقتضی دریافت نکرده ایم طبیعتا نباید خودمان از این رویکرد استقبال کنیم.

۴ کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰/ از نظر حزب اعتماد ملی، کروبی همچنان دبیرکل است

او تاکید کرد: از نظر حزب کروبی همچنان دبیرکل است. اعتراض حزب در جایگاه حقوقی و شکایت این افراد به دیوان عدالت مطرح است و باید منتظر رسیدگی قانونی باشیم.

این عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به جلسه اخیر حزب اعتماد ملی و تصمیم گیری در مورد کاندیدای ۱۴۰۰ گفت: دفتر سیاسی حزب پیشنهاداتی مطرح کرده است. در دفتر سیاسی تصویب شده بود که حزب در انتخابات فعال و مشارکت حداکثری داشته باشد و به نوعی کاندیدای حزبی داشته باشد. در این خصوص که حزب با چه تعداد کاندیدا حضور داشته باشد بحث و قرار بر این شد که در جلسه شورای مرکزی، بهمن ماه که سه هفته بعد تشکیل می شود، حزب وارد مصادیق شود.

او در پایان گفت: در بررسی های صورت گرفته در دفتر سیاسی تعداد ۴ نفر از افراد شورای مرکزی که واجد شرایط هستند تایید شدند و من، حضرتی، افشانی و امینی مطرح شدیم.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • مهدی
    0

    دمتان گرم اگه دست این تند روها بیوفته از اینی که هستیم بدتر می‌شیم.

    نظرات شما -
    • ستم ديده
      0

      ديگه اين بازي نخ نما شده همه دزديد كند رو تند رو ميانه رو نداريم

  • چی بگم والا
    0

    فلسفه تشکیل احزاب، دفاع و حمایت از حقوق ملت است وقتی یک حزب نمی‌تواند از حقوق خود و دبیر کل خود دفاع کند چه انتظاری می رود تا از حقوق ملت دفاع کند؟

  • کیان
    0

    حالا نمیشد قشنگ تر معرفی کنید من و فلانی و فلانی و فلانی !!! اینا اسم کوچک ندارن؟؟ یک کلمه آقا نمیشد بزاری اول اسم و فامیلشون

  • ستم ديده
    0

    مگر كسي مغزشو خر گاز گرفته باشد كه راي بده

  • سعید
    0

    در نظر سنجی ..خبر فوری 8کاندیدا گذاشتید ....هیچکدام هم میگذاشتند ..تا کدامیک بیشتر رای می آورد

    نظرات شما -
    • م
      0

      بازهم دکتر ظریف بیشترین رای را می اورد.

  • ستاره
    0

    انشااالله که همشون و رعد و برق بزنه خشک شن که به انتخابات نرسن

  • پرنیا
    0

    من یکبار دیگه هم گفتم آنها که می گویند رای نمی‌دهیم می خوان چیکار بکنند.من اصلا نمی دونم می خواهید چیکار کنید هر کاری خواستید بکنید من را خبر کنید بیام تو تیمتان اصلا تیمتان جا نداشت میام رختکنتان تی می کشم

  • احمد
    0

    سلام اقایان میشه بگیدچه موادی میزنید خیلی اثرش خوبه زحمت نیست نوعش را بگید ممنون

  • هموطن
    0

    پس اگه عرضه دفاع ندارید خفقان بگیرید و این مسخره بازیهاتون جمع کنید یه عده فامیل دزد رانتخوار دور هم جمع شدید و اسمشو گذاشتید حزب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها