شهردار شهر میداود خوزستان دستگیر شد‌

دادستان عمومی و انقلاب باغملک اظهار داشت: شهردار شهر میداوود‌ باغملک بازداشت شد. این شهردار به‌ اتهام سوءاستفاده از اموال عمومی و بیت‌المال بازداشت شد.

شهردار شهر میداود خوزستان دستگیر شد‌

رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب باغملک اظهار داشت: شهردار شهر میداوود‌ باغملک بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب باغملک درباره اتهامات این شهردار اظهار داشت: این شهردار به‌ اتهام سوءاستفاده از اموال عمومی و بیت‌المال بازداشت شد.

جزئیات دستگیری‌ها در گروه صنعتی بارز / ۲ نفر از مدیران سابق بازداشت شده‌اندمدیر سابق منابع طبیعی سواد کوه بازداشت شدمدیر فرودگاه آبادان پس از بازداشت برکنار شد

میداوود شهری تابع بخش میداوود شهرستان باغملک استان خوزستان، در ۱۳۰ کیلومتر مرکز استان قرار دارد.

گفتنی است هفته گذشته نیز شهردار اهواز به دلیل کم کاری در مسئله آبگرفتگی به یک سال حبس تعزیری و دوسال انفصال از خدمت دولتی در دادگاه بدوی محکوم شده بود.

منبع: تسنیم

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حسین
    0

    ...علی برکت الله...افاضات و کرامات دولت تدبیرو امید علاوه بر بدنه فاسدو مفسد و ناکارآمد خودشون به سایر مسئولین مملکت هم سرایت پیدا کرد... ...خدایا اینها چه بلایی بودن که این قریب ۸ سال بر این مُلکو ملت حاکمشدن؟؟؟!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    اینجا عمرا دزدی نمیشود اگر هم بشود مسعول و با کلاس ۰

  • مصطفی
    0

    وقتی بسیاری از فتنه گران و براندازان نظام درسال ۸۸ بجای مجازات توسط جریان کثیف اصلاحات تشویق و پست های مسئولیتی می‌گیرند توقع نباید داشت که بخش بسیاری از آنان برای پیشرفت نظام کار و تلاش کنند! لیبرال ها هدفشان نابودی نظام و انقلاب است چگونه باید این را بعد از صدها خیانت و جنایت آشکار در روز روشن اظهار کنند....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها