جزئیاتی از خبر بازگشت احتمالی ستاره‌‎ی نقش "کاپیتان آمریکا"

پس از اینکه کریس ایوانز از دنیای سینمایی مارول خداحافظی کرد، حالا او دوباره قرار است به این مجموعه برای بازی در پروژه‌های آینده آن بازگردد.

جزئیاتی از خبر بازگشت احتمالی ستاره‌‎ی نقش "کاپیتان آمریکا"

به‌گزارش زومجی بامنبع ددلاین، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس ایوانز قرار است دوباره به دنیای سینمایی مارول بازگردد و باری دیگر نقش کاپیتان آمریکا را بازی کند. ددلاین از منابع خود شنیده که ایوانز در حال انجام مذاکره با مارول استودیو است و انتظار می‌رود او به‌زودی دوباره نقش کاپیتان آمریکا را بازی کند. هنوز این قرارداد نهایی نشده و جزئیات آن مبهم است، اما طبق گفته منابع نزدیک به مارول، ایوانز قرار است در حداقل یک پروژه از دنیای سینمایی مارول دوباره نقش استیو راجرز ملقب به کاپیتان آمریکا را بازی کند و همچنین ممکن است این قرارداد شامل یک فیلم دیگر نیز شود.

البته بازگشت ایوانز حداقل اکنون به معنای ساخت قسمت جدیدی از فیلم Captain America نیست و احتمالا او حضوری مانند رابرت داونی جونیور پس از فیلم Iron Man 3 خواهد داشت که شاهد حضورش در فیلم Captain America: Civil War و فیلم Spider-Man: Homecoming بودیم. ایوانز پیش از این به‌صورت رسمی و در پایان فیلم Avengers: Endgame، از دنیای سینمایی مارول جدا شد و به نحوی خط داستانی کاپیتان آمریکا نیز در پایان این فیلم به خاتمه یافت که در آن استیو راجرز سپرش را به سم ویلسون داد و پس از آن استیو راجرز رسما بازنشست شد.

بااین‌حال، در ماه‌های گذشته ظاهرا وضعیت تغییر کرده و ایده بازگشت راجرز مورد توجه مارول استودیو قرار گرفته بود و حالا ایوانز و مارول استودیو در اولین روزهای سال ۲۰۲۱ به سمت توافق برای تحقق این ایده هستند. همچنین هنوز نحوه بازگشت ایوانز و کاپیتان آمریکا مشخص نیست و در حال بررسی است، اما گزینه‌ها برای این موضوع نامحدود هستند. در هر حال هنوز مشخص نیست که ایوانز قرار است در کدام پروژه دوباره نقش کاپیتان آمریکا را بازی کند، اما به‌نظر می‌رسد که ممکن است طرفداران شاهد بازگشت شخصیت‌هایی به دنیای سینمایی مارول باشند که انتظارش را ندارند.

منبع: کافه سینما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها