فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

کشف ۶۵ هزار و ۳۱۵ قرص غیر مجاز در «خط ۳حصار» کرج 

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن هشدار به عطاری‌های ارائه کننده قرص‌های غیرمجاز، از کشف ۶۵ هزار و ۳۱۵ قرص غیر مجاز از یک واحد مسکونی خبر داد.

کشف ۶۵ هزار و ۳۱۵ قرص غیر مجاز در «خط ۳حصار» کرج 

سردار «عباسعلی محمدیان» با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه فعالیت باندی در زمینه تهیه و توزیع گسترده قرص‌های غیرمجاز شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه محرز شد که اعضای این باند مقادیر فراوانی قرص غیرمجاز را تهیه و در بین عطاری‌ها و افراد خاص توزیع می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی، مخفیگاه متهمان را که محل دپو و نگهداری قرص‌های غیرمجاز بود در منطقه «خط ۳حصار» کرج شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن ترددهای صورت گرفته به این واحد مسکونی موفق به دستگیری ۲ نفر از اعضای باند شدند.

وی با بیان این که در بازرسی از داخل خودرو و مخفیگاه متهمان ۶۵ هزار و ۳۱۵ قرص غیر مجاز کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش قرص‌های کشف شده حدود ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار «محمدیان» با اشاره به اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد، خاطرنشان کرد: به عطاری‌ها و افرادی که با در اختیار گذاشتن قرص‌های اعتیادآور قصد آلوده کردن جوانان به مواد مخدر را دارند هشدار می‌دهیم که در نهایت دستگیر شده و به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها