بارسلونا در نبود مسی بزرگ می‌شود

بارسلونا در نبود ستاره آرژانتینی اش نتایج خوبی کسب کرده است.

بارسلونا در نبود مسی بزرگ می‌شود

نبود بازیکن تعیین کننده یک تیم در یک بازی یک فقدان محسوب می شود به خصوص اگر این فوتبالیست کسی همچون لیونل مسی باشد. حریفان خوشحال می شوند چون دیگر نیازی نیست یک ستاره را مهار کنند. با این حال بارسلونا در نبود مهاجم آرژانتینی متفاوت عمل کرده و نتایج بهتری کسب کرده است. آمار این موضوع را نشان می دهد. آبی اناری ها در ۱۰ بازی اخیر خود بدون مسی شکست نخورده اند و هشت پیروزی و دو تساوی به دست آوردند.

تیم کاتالانی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ در شش بازی ستاره خود را همراه نداشت: چهار بازی در لالیگا، یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا و یک بازی کوپا دل ری. حریفان برجسته این دیدارها اینتر و والنسیا بودند. آبی اناری ها در نبود مسی از لحاظ گلزنی افت نکردند و در این شش دیدار ۱۸ گل به ثمر رساندند و هشت بار دروازه‌شان باز شد. این آمار با پنج پیروزی و یک تساوی همراه شد.

مسی در این فصل در چهار بازی حضور نداشت. در لیگ قهرمانان رونالد کومان برابر دیناموکیف و فرنسزواروش به او استراحت داد. مهاجم آرژانتینی دیدار برابر ایبار در لالیگا را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. آخرین غیبت مسی به دیدار دیشب (چهارشنبه) در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برابر رئال سوسیداد بر می‌گشت. شاگردان کومان بدون کاپیتان خود سه پیروزی و یک تساوی کسب کردند، ۹ گل به ثمر رساند و تنها دو بار دروازه‌شان باز شد.

در نبود ستاره آرژانتینی بازیکنانی همچون تراشتگن، دی یانگ و دمبله تعیین کننده ظاهر شدند. آن ها باید یکشنبه هم در فینال تمام تلاش خود را بکنند تا بدرخشند چون به احتمال فراوان بدون مسی بازی خواهند کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها