رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی:

باید یک دولت انقلابی روی کار بیاید/ می‌خواستند مردم گرسنگی بکشند تا شورش کنند!

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰دولتی از جنس مجلس داشته باشیم.

باید یک دولت انقلابی روی کار بیاید/ می‌خواستند مردم گرسنگی بکشند تا شورش کنند!

غلامعلی حداد عادل در همایش روسا و دبیران استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه با گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی برای دشمنان این مسلم شده که این انقلاب از جنس جابجایی‌های قدرت متعارف دنیا نیست، گفت: انقلاب یک جوشش و نور دیگری است و با دلهای مردم سر و کار دارد و حقیقتی را بیان می‌کند که در محدوده مرزها متوقف نمی ماند و این واقعیت نظام سلطه جهانی را بشدت نگران کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان آرایش جدیدی برای مقابله با انقلاب داده اند، بیان داشت: امروز نقشه و برنامه این است که تکیه و تاکید بر محاصره اقتصادی باشد و جنگ‌ جنگ اقتصادی تحت عنوان تحریم البته به بهانه‌هایی چون هسته‌ای است.

حداد عادل با اشاره به اینکه آمریکا با دستیاری اسراییل و همکاری اروپا و با به خدمت گرفتن حکومت‌های وابسته مثل سعودی برای ضربه یه این نظام الهی متحد شده‌اند، تصریح کرد: با راهبرد فشار اقتصادی و از هم گسیختگی نظام معیشتی مردم، حساب همه هزینه ها را برای انقلاب فرستادند و به پای انقلاب گذاشتند. هدفشان این است که مردم را از پشتیبانی از انقلاب دور کنند و آن وقت که مردم در صحنه نباشند دیگر به عملیات نظامی گسترده هم نیازی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه امروز پدیده بی‌سابقه‌ای در جهان و عرصه اجتماعی به نام فناوری ارتباطات و اطلاعات به ظهور رسیده است، گفت: در دهه ۶۰ هر وقت انتخابات داشتیم رادیوهای بیگانه می‌گفتند در انتخابات شرکت نکنید ولی در دهه ۹۰ برای خبرگان لیست می دهند و برای مجلس و ریاست جمهوری فهرست می دهند و با فضای مجازی در خانه ها حضور دارند و راست و دروغ را مخلوط می کنند.

حداد عادل با بیان اینکه در عرصه داخلی و بین المللی از نعمت بزرگ رهبری برخورداریم که ادامه دهنده راه امام با شجاعت و شهامت و صداقت و بصیرت است‌، اظهار داشت: این بزرگترین نعمت ماست و باید شکر آن را بجا بیاوریم و شکر نعمت این است که با این رهبر همراهی کنیم.

وی تاکید کرد: باید خدا را شکرکنیم که قوه قضاییه و مقننه در مسیر انقلاب هستند و قوه قضاییه پرانگیزه و مصمم در مبارزه با فساد است و مجلسی پدید آمده که با جدیت به دنبال حل مشکلات مردم است و رهبری آن را مجلس انقلابی می نامند.

حدادعادل ضمن تاکید بر اینکه همه ما امیدواریم که قوه مجریه‌ای پدید بیاید که راه درست و مردمی دو قوه قضاییه و مقننه را ادامه دهد، گفت: اگر دولت با مجلس و قوه قضاییه در حل مشکلات مردم و تحقق سیاست‌های نظام هماهنگ نباشد تلاش های مجلس عقیم و ابتر می‌ماند. باید کاری کنیم که قوه مجریه که امور کشور و اجرا بدست اوست در تراز انقلاب باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در این ۷-۸سال یک باور در جامعه بوجود آمده که قوه مجریه در اداره کشور مشکل دارد، گفت: کم کاری و بی تدبیری و ناهماهنگی درونی دولت را همه می‌بینند و وقتی این گفت و گوهای اقتصادی تلویزیون را می بینم از مردم خجالت می‌کشم چون یک روز بحث گوشت و یکی روز فولاد و و روز دیگر بحث بورس است و روی هرچه دست می‌گذاریم، می‌بینیم که هم کم‌کاری و هم بدکاری و هم ناهماهنگی است. قطعا مقداری از این مشکلات نتیجه تورم، تحریم و نبود تبادلات بانکی هست ولی همه مشکلات مربوط به این نیست.

حداد عادل با بیان اینکه عبارت «علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد» در این دولت تبدیل به «علاج واقعه بعد از وقوع خواهد کرد» شده است، گفت: ما برای پیروز شدن تهمت نمی‌زنیم ولی مثال‌های بی‌تدبیری و نگاه های سیاسی نسبت به مسائل بین المللی از یکی دوتا گذشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه وظیفه ما این است که خودمان را برای انقلاب، ایران و اسلام بخواهیم نه ایران و اسلام و انقلاب را برای خودمان اظهار کرد: وظیفه ما وحدت و بصیرت و مدیریت و سازماندهی است. امروز ایران همانطور که به یک شبکه نیرومند دفاعی و امنیتی احتیاج دارد و الحمدالله نیروهای نظامی و امنیتی ما مجهز هستند، احتیاج به یک سازمان‌دهی سیاسی برای حضور آگاهانه مردم در عرصه سیاست داریم که یکی از آنها انتخابات است و این را بدانیم که همه مسائل سیاسی انتخاب نیست.

حد عادل تاکید کرد: این اشتباه است که بخوابیم و دو ماه قبل از انتخابات بیدار شویم و پلاکاردها را در بیاوریم، نصب کنیم و بگوییم می‌خواهیم حزب بزنیم و کار سیاسی بکنیم. این نمی‌شود. باید تشکل مستمر داشته باشیم و در طول سال کار کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند مردم گرسنگی بکشند تا در خیابانها شورش کنند گفت: ملت ایران این کار را نکرد و البته خود مردم به یکدیگر و نظامشان کمک کردند. به این ملت بزرگوار باید آگاهی داد و واقعیت ها را برایشان تجزیه و تحلیل کرد و آن وقت بر سر دوراهی ها یک سازماندهی سیاسی قوی مردم را از بلاتکلیفی نجات دهد.

این اشتباه است که بخوابیم و دو ماه قبل از انتخابات بیدار شویم و پلاکاردها را در بیاوریم، نصب کنیم و بگوییم می‌خواهیم حزب بزنیم و کار سیاسی بکنیم. این نمی‌شود. باید تشکل مستمر داشته باشیم و در طول سال کار کنیم

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نقش بانوان در انقلاب اسلامی تصریح کرد: آیا ما یک‌تشکل مناسب خانمها داریم که با آنها مرتبط باشد و این نیروی عظیم را در صحنه موثر کند و پای انقلاب بیاورد؟

حدادعادل با بیان اینکه در انتخابات سال ۹۴ وحدت انجام شد و هرچند که از تهران وارد انتخابات مجلس نشدیم ولی مجلس دهم را هم از دست ندادیم، خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ تجربه جبهه مردمی نیروهای انقلاب را از جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات ۹۴ در آوردیم و همان تجربه را با درس گرفتن از ضعف ها تبدیل به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردیم و مجلسی پدید آمد که انقلابی هست و نیروهای جوان بسیار خوبی در آن حضور دارند و سعی کردیم یک قدم فرمایش رهبر انقلاب را در جوانگرایی محقق کنیم.

حداد عادل با اشاره به اینکه درآستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم و اولین شرط وحدت است، گفت: وحدت شرط هر نوع موفقیت در سازماندهی سیاسی است. برای انتخابات ۱۴۰۰ هر عده‌ای اسمی را عنوان می‌کنند و همه هم می خواهند وحدت ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه امکانات خودمان را باید به صحنه بیاوریم و این اشتباه است که خیال کنیم چون در انتخابات مجلس پیروز شدیم حتما در ریاست جمهوری هم پیروز می‌شویم اظهار داشت: این احساس اگر در ما به وجود بیاید، شکست قطعی است و کسی به کسی هیچ تضمینی نداده که نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ چه‌ خواهد شد.

حدادعادل با بیان اینکه معلوم نیست در ماه‌های بهمن و اسفند و فروردین و اردیبهشت و خرداد چه اتفاق‌هایی بیفتد و پیوست تبلیغاتی دشمن با افکار عمومی چه بکند، خاطرنشان کرد: مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰دولتی از جنس مجلس داشته باشیم و حتما آنها برای اینکه این نتیجه به دست نیاید برنامه اقتصادی و سیاسی دارند و با افکار عمومی بازی می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان این که در دهه ۶۰ از لحاظ انتخابات داخلی بود اما الان یک ضلع خارجی به آن اضافه شده که یک اهرم اقتصادی در دستش است اظهار داشت: مثلاً قبل از یک انتخابات به بهانه برجام پشت سرهم هیئت‌های اروپایی برای سرمایه‌گذاری به کشور می‌آمدند و بعد از انتخابات هیچ خبری از آنها نشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند خاطرنشان کرد: باید احزاب و تشکل ها و جامعه‌روحانیت مبارز و جامعه مدرسین و سایر روحانیون به میدان بیایند و همه آورده خود را به حساب انقلاب بریزند و این بت پرستی است که بگوییم باید به حساب من و تشکل من باشد بلکه باید در انقلاب و اسلام فانی شویم.

حدادعادل با بیان اینکه ما مفید می‌دانیم که انتخابات آینده ذیل عنوان شورای ائتلاف مدیریت شود، گفت: این را از باب این نمی‌گویم که مسئولیتی در شورای انقلاب دارم بلکه می‌گویم یک عنوان یک امتحان داده و مقداری جا افتاده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه به حضور تمام نیروهای انقلاب و مخصوصا جایگاه کلیدی و مهم روحانیت در انقلاب و هرکار سیاسی معتقدیم، اظهار داشت: بزرگترین خطری که ممکن است انقلاب را تهدید کند فاصله گرفتن روحانیت از انقلاب و سیاست است و ما جدایی روحانیت از سیاست را تجسم عینی سکولاریسم می‌دانیم و این را دشمن می‌خواهد.

حدادعادل با بیان اینکه سعی ما این بوده که عطر خوش جوان‌گرایی را در مجلس احساس کنیم و این کار شده است، گفت: از پیشکسوتان خواهش می‌کنم که برخی تند و تیزی‌های جوانان را تحمل کنند و از جوانان هم خواهش می‌کنم که دوگانه تازه ای تحت عنوان پیر و جوان ایجاد نکنند و جوان‌ها هم در درون خودشان و هم با بزرگترها متحد شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر اینکه پیروزی فقط با سازماندهی و مدیریت نیست و باید ببینیم با چه گفتمانی وارد عرصه انتخابات می‌شویم، گفت: احساس می‌کنیم که رقیب ما می‌خواهد دوگانه ای تحت عنوان مذاکره و جنگ خلق کند و این تله ای هست که نباید در آن بیفتیم.

وی با اشاره به اینکه رهبری می‌فرماید شرط ما برای مذاکره برداشتن همه تحریم‌هاست، اظهار کرد: عده ای می گویند اگر طرف مقابل به برجام برگردد ما هم برمیگردیم و این در حالیست که ما الان در برجام هستیم و تصور عده‌ای از پیروزی‌شان در این است که دوران ترامپ را به دوران اوباما برگردانیم و اینکه اینطور وانمود کنیم که آمریکا بد نیست و ترامپ بد بود یک مغالطه بزرگ است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: مگر قبل تر اینکه ترامپ روی کار بیاید در دوران اوباما رییس بانک مرکزی نگفت که بهره ما در برجام تقریبا صفر بود؟ بایدن هم معاون اوباما بود و اگر بیاید همان تقریبا صفر می شود و اینکه رهبری می‌گویند بازگشت ما به برجام شاید یه ضررمان باشد برپایه همین واقعیت هاست.

وی با بیان اینکه الان سیاست کشور مقاومت فعال است، تصریح کرد: ما می‌گوییم شما به تعهدات‌تان در برجام عمل نکردید و دلیلی ندارد ما عمل کنیم و غنی‌سازی ۲۰درصد را شروع می‌کنیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 90
  • داروغه
    0

    دقیقا زدی تو خال

  • علی
    0

    یه دولت دزد باب میل شما بیاد

  • احمد
    0

    دوره اصلاحاتچیا تمومه

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه این نظام الهی پس ؟؟؟؟؟

  • هادی
    0

    اقای حداد عادل این طور که شما حرف می زنید دولت فعلی پس مغرض است ومی خوادکه مردم شورش کنند پس چرا با استعفای اقای روحانی موافقت نشد این سیاستهای شما تند روها دیگربرای مردم نخ نما شده مگر شما در این سالها برای چه خدمت درخشانی کردید حداقل یکی از انها را برای مردم بگویید

    نظرات شما -
    • سید
      0

      همه چیز ارزان بود مردم درفشارنبودند.

    • به این سید قلابی
      0

      صید جان همه چیز زمان خاتمی ارزان بود یه لیتر و نیم شیر 25تک تومانی در دوره احمدی هفتصد تومانی شد این ب بسم الله.پرتغال فروش کجاست!!?

  • حاج کاطم
    0

    نتنها الان گرسنه ایم بلکه پول شهریه نداریم تو یه مدرسه ای درس بخونیم که در بالای شهر برای آقازاده ها طراحی شده است اما آدمای شریفی هستیم

  • ممد
    0

    زیادم گرسنه باشیم که دیگه جون شورش نداریم ،،

  • خشی۹۸
    0

    منظور خودشه وتیر طایفه اش .بلا گرفته داره جاده را صاف ک کمه.

  • موسوی
    0

    دولت انقلابی سال 57 دولتی سر امام به روی کار اومد منتها امثال شماها پر پرش کردین رفت

  • یک جو غیرت
    0

    مجلس انقلابیتون که تو زرد از آب دراومد صد در صد دولت انقلابیتون هم میزنه رو دست مجلس. برید بابا جمع کنید بساط حقه بازی را

  • کاربر ناشناس
    0

    فعلا ابوالمشاغل مملکت شمایی،مردحسابی حرف مفت نزن بیش ازچهل سال توودارودسته ات پدرمردم را درآوردید،گوشه ای ازرانت خواری ودزدی شما رافتاح گفت خجالت بکش حسابتان را مردم می رسند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      کاملا درست است

  • محسن
    0

    نمیخواد زحمت بکشی رئیس. از قبل قرار بر این شده که حالا که امریکا از برجام خارج شده بنابراین ایرانی ها اعتماد خود را به مذاکره با امریکا از دست داده اند و به کسانی رای خواهند داد که امریکایی ها آنها را تند رو میخوانند و فعلا سراغ کسانی که طرفدار مذاکره هستند نخواهند رفت. این پیامی است که در انتخابات سال آینده باید از طرف مردم ایران به امریکا فرستاده شود . ( همانطور که در انتخابات مجلس با رد صلاحیت ها فرستاده شد) حالا یا ما خودمون آدم میشیم این پیام رو سال دیگه میفرستیم یا یه کاری میکنند که بفرستیم. بالاخره از قوانین جدید مجلس و شورای نگهبان در محدود کردن شرایط کاندیداتورها و سخت تر کردن شرایط و سنگ اندازی و تخریب دولت در رسانه ملی از این قبیل کارهاست.

    نظرات شما -
    • طرفدار برجام
      0

      به نظر منم باید هر طور شده مذاکره کرد.

  • حسن موحد
    0

    آقا زاده این مجلس انقلابی چه گلی به سر مردم زد که دولت انقلاببش بزند آن وقت شما در مجلس بودید چه کاری برای مردم کردید ریس مجلس انقلابی از این شهر به آن شهر میرود که برای ریاست جمهوری خودش تبلیغ کند وهی میگوید معیشت به بهانه معیشت مردم آمدند حالا دارند قانون انتخابات تصویب میکنند

  • حمزه
    0

    آی مردم یه سئوال دارم . جناب حداد به جز فارسی را پاس بداریم کار دیگه بلده ؟ اصلا به درد سیاست میخوره ؟

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      چرا بلد نیست؟! طرح کاد رو ایشون به تقلید از ژاپن پیاده کرد که ایران رو تبدیل به ژاپن کنه!!!!...حالا هم احتمالا ادعا داره ژاپنیها آرزوشونه به ایران تبدیل بشن!!!!

  • منم مختار
    0

    آقای بی عادل از زمینخواری ووووو که جناب فتاح گفت بگو از شب شبزدهها که تاریک‌تر شده بگو از احمدی نژاد بگو

  • رضا
    0

    اینهم مثل دامادش که گفت خانواده شهید پرور ساکن امریکا است

  • کاربر ناشناس
    0

    دولتی از جنس مجلس عنقلابی که با حداقل رای تشکیل شد اگرروی کار بیاید فاجعه است

  • ناشناس
    0

    چرا حرف مفت میزنی همش دشمن قدرت وپول در اختیار شماست

  • اسماعیل
    0

    خجالت بکشید و از خدا بترسید ، بترسید که حتما مرگ به شما میرسه و شما به قهر خدا مردم گرسنه تر از اونی هستن که شما بتونید بفهمید چه برسه درک کنید

  • رضا.
    0

    منظور جناب حداد اینه که دولت هم هم راستا با دو قوه دیگه بشه که حاکمیت یک دست یک دست بشه.

  • آزاد
    0

    خدا رو شکر خوب خودزنی میکنین انشالله تیر آخر هم به خودتون بزنید شرتون از سر مردم کم بشه

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      آمین...به امید خدا

  • مورچه
    0

    چطوری میرزاقلم دون ۴۲ساله مفخوری میکنی ها

  • مهدی
    0

    از دلارهای بلوکه شدت تو آمریکا چه خبر بزار یکی دیگه حرف بزنه شما هیچی نگو لیستی که ترامپ منتشر کرد اسمای مبارکتونو مشاهده کردند همه مردم

  • قلندر
    0

    آقای آهنگر عادل شما بفرما بگو با چه رانتی سالها مسولیت داشتی تو به یاری خدا بازنده بودی و هستی و خواهی بود.

  • حسن لر
    0

    سیاسی نیستم واقعا تحلیل درستی نیست به رای مردم احترام بگذارید به هر صورت کسانی که بنوعی تصمیم گیری میکنند تایید شده ملت وخبرگان و .. هستند اینها که در مدرسه دیگری جناب اقای حداد عادل درس نخواندن که صدای اگاهان را در اوردید گرفتی

  • کاربر ناشناس
    0

    کاملاراست‌میگه‌اگه‌دولت‌بعدی‌هم‌مثل‌این مجلس‌‌بااینا‌هماهنگ‌باشه‌دیگه‌جنسشون جوره‌جوره!!!!!

  • فریاد
    0

    تغاری بشکند ماستی بریزد جهان به کام کاسه لیسان. این اوضاع درب و‌داغون مملکت وبعد ازآن فقط به درد امثال ...می خوردکه باشعارهای رنگین ازسرودوش همدیگر بالا می روندو دوباره می خواهندصحنه سیاست را به نفع خودشان اشغال کنند.

  • خیزران
    0

    علاقه شدید مردم به شمارو توکامنت ها میشه دید خدالعنتتون کنه که نه شرفی برخودتون گذاشتین نه زندگی برمردم.همه رو معتاد وعاجزنون شبشون کردین...

  • ناشناس
    0

    جناب امیر اعظم سابقه تو پیش اقای فتاح است بهتره اول بری انرا پاکسازی کنی

  • بهنام
    0

    البته حرف حرف درستی هست اگر منظور دولت و مدیرانی باشند که بی وقفه به دنبال کار مردم و حل مشکلاتشون باشه و از حاشیه سازی به دور باشند و چپ و راست نکنند و دنبال برجام (بخوانید برد خورد ) هم نباشند.....

  • احمد
    0

    حیف نیست کلمه مقدس انقلابی را روی مجلس فعلی بگذارید این مجلس که مجلس انتقامی است.خیلی از نمایندگان فعلأ فکر می کنند داروغه هستند پس حداد آقای ظالم ، دولت آینده مورد نظر جنابتان هم انتقامی خواهد بود نه فکر مردم.

  • یکی از مردم
    0

    حاجی از دخترت و ژاپن چه خبر؟ درسش تموم شد یا مادام العمر درس داره؟؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • Mi
      0

      بی ادبی نکنید به گفته ی خود ایشون دخترشان با یک خانواده ی شهید پرور در آمریکا وصلت کردند

  • داروغه
    0

    خجالت بکشید ایشون از نزدیکان رهبر هستنند

    نظرات شما -
    • یکی ازمردم
      0

      خجالت توبکش داروغه پاچه خواراینا پوست مردم راکندن

  • گنگ
    0

    رفیق فعلا کلا ب کتابا ما با این معادل سازی های فارسی ب فنا دادی حرف مفت نزن

  • کیان
    0

    این جمله رو که گفتید ما باید خود را برای ایران و انقلاب بدانیم!!! نه ایران و انقلاب را برای خودمان اصلا جر وا جر شدم تو کجاش بودی؟

    نظرات شما -
    • جبار
      0

      باید و نباید را مردم انتخاب میکنند شما چه کاره مردمی ؟

  • مچ گیر
    0

    اگرچندماه دیگرقوه مجریه هم افتاددست شماومشکلات اقتصادی مردم حل نشدمردنیستی نیای نگی غلط کردم .

  • محمد
    0

    دکترراستی آقای خاوری باشما چه نسبتی داره واقعاباهم باچناقید؟

  • محمد
    0

    پرویز فتاح در اواسط مرداد ۱۳۹۹ طی سخنانی از تلاش غلامعلی حداد عادل، برای تصرف ساختمانی در محله فرشته تهران به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان و زمینی در منطقه هروی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان پرده برداشت.[

  • اسدی
    0

    مثلا جنابعالی که با سوء استفاده از قدرت و بارانت و ویژه خواری این همه از اموال بیت المال را به بیت الحال تبدیل وبالا کشیده ای در صراط مستقیم وصراط انقلاب هستی ؟ ایجادمدرسه غیر انتفاعی در یک هکتار زمین بنیاد مستضعفان در گران ترین نقطه پایتخت ، تصرف یک خانه ویلایی سه طبقه در منطقه دروس پاسداران از ستاد اجرایی فرمان امام وسکونت بیش از بیست سال در ان ، ایجادمدارس غیر انتفاعی زنجیره ای در نقاط مختلف کشور ، حمایت تمام قد از احمدی نژاد طی ۸ سال ریاست ان پوپولیست هاله نور و.... با این حال به دنبال قوه مجریه خط انقلابی می گرد ی ، عجب !!!؟؟؟

    نظرات شما -
    • اسیر
      0

      اسدی خان تو باورت،نشده که آنها همه غنایم اینهاست ۴۲ سال کم است که به این فهم نرسیدی؟

  • بزب
    0

    پاچه خواری از وضع مملکت معلومه چه نعمتیه برای شما نه ملت بدبخت

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای حداد عادل این همه حرفی که زدید برای گفتن همین مطالب زیراست مابقی حرفهایتان شعارهای فاقد ارزشی است که همه شما اصولیان همواره در مقدمه و م

  • رحیمی
    0

    واین جناب واژه ساز با پررویی تمام هرگز به روی خود نمی اورد که این نمایندگان مجلس مورد وثوق حضرت والا با چند در صد رای مردمی بر کرسی های خانه ملت تکیه زده اند ؟ با ۱۰ درصدکسب رای خاضعانه ومخلضانه مشغول انتقام از ۹۰ درصد مردمی هستند که به انها رای ندادند ، پس این مجلس را نمی توان نام مجلس ملی بر ان گذاشت .

  • ابراهیم حامدی
    0

    منتظر حرف تو بودیم.از خانواده شهید تو آمریکا چه خبر؟

  • ناشناس
    0

    دنیا به کام شماها است .که غرق در رفاه اسایش خود خانواده اقازاده وحقو ق های عالی پست های عالی مدرک های عالی ردیف بودجه عالی دم گرسنگان زدن دور از انصاف میباشد. اصلا خود بچه های طعم فقر بدبختی بی پولی بی پارتی بی گردن کلفت زباله گردی در بدر کارخانه شرکت دنبال کار پیدا کردن دیدی که نه فعلا راه مفت خوردن خوب بلدی هر انچه ثروت قدرت وجود دارد به شما ها به راحتی اب خوردن تعلق دارد .خوب می دانی چه خبر چقدر فقر فلاکت هلاکت نا امیدی طلاق اعتیاد چه بر سر مردم درمانده گرفتار اورده که هر لحظه خیلی ارزوی مرگ می نمایند چون کاری از دست کسی غیر از دروغ شعار تزویر ریا مکر حیله تعملق چاپلوسی بر نمی اید. مرغ سعادت بر دوش تان نشسته حالش ببری ونمک بر زخم عمیق مردم برزید. اه وناله میلیون ها انسان گرفتار محروم نا امید از همه چیزی کی می گیرد.

  • ناشناس
    0

    اگه بعد از نیم قرن دولت انقلابی نیومده دیگه از خیرش گذشتیم.باید دولت مردمی بیاد نه دولت انقلابی؟

  • سلامتی
    0

    مگه اینا انقلابی نیستن روحانی هم از در سفارت بالا رفته بود. نکن هنوز کشور شاهنشاهی ما خبر نداریم جمع کن کاسه کوزه تو برو شب گردی تو لسان آنجلس .راستی زنت می گفت گشتیم تو ایران یه مدرسه در خور پسرم پیدا نکردیم گفتیم یه مدرسه براش درست کنیم یعنی خاک بر سر ما که شما شدید بالا دستی ما ها

  • ح ر
    0

    دولت انقلابی باید اول باید حساب کسانی را برسد که بچه های آن ها حوری پری هستند و مدرسه مجزا برایشان تأسیس می کنند

  • نادریش
    0

    قیافه رو ببینید مثل پیری خفاش شب های تهران میمونه کل مملکت داخل جیب همین آقا و آقازاده هاش تو انگلیس دلار نفله کن شما هزار تا رای هم نداری حراف خان

  • کیوان
    0

    مردم گرسنگی می کشند.... تو چی می کشی؟؟ ساقیت کیه؟؟

  • پرشین
    0

    باسلام آخه مردک شاعر مسلک پس ۴۲ ساله دولت انقلابی نیست چی میزنی شما ها انقلاب کردین ها حالا دنبال دولت انقلابی میگردی بابا خودتی ملت که گوش دراز نیستند

  • تصرفی
    0

    هنوزتو ی خانه تصرفی زندگی می کنی انجا نمازت باطله برو بیرون ازملک کمیته امداد

  • کسری
    0

    سهم خواهی تو از سیر وگرسنه این مملکت تمومی نداره......

  • مجتبی
    0

    فکر کنم شب غذای سنگین خورده خواب دیده

  • متین
    0

    یعنی تا الان دولت انقلابی سرکار نبوده ؟؟؟ پس این چهل سال اینا کیا بودن اومدن حکومت کردن (احتمالا ته مونده های صفوی و قاجار بودن )

  • جانباز
    0

    ماازشمامديريت محترم خبرفورى تقضاعاجزانه داريم ترتيبى اتخاذكنيدتااين نظرات مردم بدون سانسورومحرمانه خدمت اين مسئولين ارسال شود،اين نظرات هرچه كه باشديك مطالبه هست،مطالبه مخاطبتون،ومن فكرميكنم بسيار مهمه ازهرلحاظ،اين شخصيتها بايدمتوجه شوند تبعات فرمايشاتشون رووجايگاهشون رو،ياوضعيت اسفناك اقتصادى مردم رو،اينهاكه الحمدولله وضعشون خوبه والا اينطورى بى مهاباتاخت وتازسياسى نخواهندكرد. بازازشما خبرفورى تشكرميكنيم

    نظرات شما -
    • پرنیا
      0

      فکر می کنید از نظرات مردم بی اطلاع هستند مشکل بی اطلاعی نیست یک عده از بس افعی خوردن اژدها هفت سر شدن اصلا ملت برایشان اهمیتی ندارد از نظر شان فقط همان بیست درصد که بهشان رای میدهند وشعار می دهند مردم ایران هستند بقیه انگل جامعه اند. که حتی ارزش ندارند حتی یکبار صدایشان شنیده شود

  • رسول
    0

    یکی باید به این آقا برسوند برو نظرات مردم را در این پیج بخون تا عیار خودت و دار و دسته است و مخصوصا اهل بیتت را بفهمی. البته اینها پر روتر از این حرفها هستند.

  • قمر
    0

    آب درمانی به جای «هیدروتراپی»، بازگشت (ظهور مجدد علائم بیماری) به جای «ریلاپس»، حمام آفتاب به جای «سولاریوم»، سراچه به جای «سوئیت»، سه‌گانه به جای «تریلوژی»، کفی به جای «تریلر»، مزرعه‌سرا به جای «فارم هاوس»، نابهنجار به جای واژه «آنرمال» نظام شایسته‌گرا به جای «مریت سیستم»، شایسته‌سالاری به جای «مریتوکراسی»، ورزمان به جای «ماساژ»، اژدر(نوعی سلاح انفجاری) به جای «تورپیدو»، افسردگی به جای «دپرشن» و افسرده به جای واژه «دپرس». افشانک به جای «نازل nozzle»، بیش‌فعال به جای «هایپر اکتیو»، تنش به جای «تنشن tension» عوام‌گرایی به جای «پوپولیسم»، عوام‌گرا به جای «پوپولیست»، مردم‌سالاری به جای «دموکراسی» و رتبه بندی به جای «رنکینگ» اینها آخرین زحمات انقلابی آقای غلامعلی برای کشوراست چراقدرشناسی نمی کنیددولت چرابودجه این نهادراچند برابرنمی کندظلم تاکی!!!!

  • ناشناس
    0

    خودشون میدونن که مردم ازشون متنفرن ولی میگن گوربابای مردم.مردم کیلوچندهرکاری دلشون میخوادانجام میدن.

  • حسین
    0

    اگر سر سفره انقلاب نبودی بجای داشتن چندین مدرسه غیرانتفاعی در شمال شهر و ...... باید میرفتی .....

  • ناشناس
    0

    شاگرد خلف ماکیاول راستی ۱۴۰۰ کاندید شو مردم ببینند چند تا (عدد) رای میاری.

  • ناجی
    0

    همانطور که از فرمایشات این ٱقا بر میاد زیاد هم خوشش نمیاد انتخابات ریاست جمهوری مثل انتخابات مجلس بیست درصدی برگزار بشه

  • اللهیار
    0

    وچه با قدرت وانقلابی فتاح را ساکت ومجبور به عذر خواهی وتوبه کردی کاری که حتی از رضا شاه بر نمی امد ، افرین به این انقلابی زمان که چهل ساله همه کارش واژه سازی است تا ملت ایران فرنگی واجنبی زده نشوند ، اما جناب واژه ساز ومرفه بی درد شمال شهر نشین که نسخه برای مستضعفان کهریزک وخانی اباد ونازی اباد وشوش ویافت اباد می پیچید بفرمایید اگر این دولت غیرانقلابی ونفوذی است و ان است که تو می گویی پس چرا مجلس انقلابی ۱۰ درصدی استیضاحش نکرد ؟ چرا رهبری فرمودند بحث ازکنار گذاشتن رئیس جمهور یعنی بازی در زمین دشمن ؟ چرا به جای برگرداندن اموال بیت المال فتاح را مجبور به سکوت وعذرخواهی کردی ؟ چرا از افتضاح غرب وفرهنگ غربی می گویی اما منسوبینت در غرب به تحصیل اشتغال دارند ؟ چرا برای انها همان طور که مدرسه خصوصی ایجادکردیددانشگاه خصوصی هم ایجاد نکردید که مجبور شوندبه فرنگستان لجن( ازدید شما ) بروند ؟ دستاری بر سر ببند واز میان خواص ورجال سیاسی ۲ ساعت بیرون بیایید ودر بین مردم ناشناسانه گشتی بزنید تا بفهمید دیدگاه مردم نسبت به تو وامثال تو چگونه است . امید که پارسی را در این وجیزه کوتاه به قول کیهانیان پاس داشته باشم که شما به فکر تصحیحش نباشید.

  • ستم‌دیده
    0

    تفرقه‌در‌فرقه‌نصیریه‌دارند‌از‌درون‌متلاشی‌میشوند

  • لیلا
    0

    آقای حداد عادل ملت دولت مردمی (ملی)می خواهد (از جنس خودشان) نه دولت انقلابی ونه دولت مذهبی .چون انقلابیمن دشمن اقتصادند ومذهبیون دشمن دین واعتقادات .

    نظرات شما -
    • تولیلا
      0

      واقعا درست گفتی اما متاسفانه بعضی بوقلمون صفت خبیث خود را به اندک بها ساندیس میفروشن خدا عصر جاهلان تا به کی.!!

  • ع غ
    0

    مرد انقلابی و حامی مردم آقای احمدی نژاد است.

  • رحمانی
    0

    شما این دولت را غیر انقلابی وپادوی غرب می دانیدو اگر نظام سلطه با روی کار امدن مثلا شما انقلابی ها مخالف است پس بفرمایید چرا غرب با اعمال شدیدترین تحریم های قرن در صددبه زانو در اوردن این دولت بودبه نحوی که به دلیل بوجود امدن اوضاع اقتصادی بسیار بد وجهه دولت را در افکارعمومی خراب کردنددر صورتی که بنا به استدلال شما باید از این دولت غربزده نفوذی طبیعتا دفاع می کردند ، انقدر در گفتار تناقض دارید که خودتان هم در حیرت هستید .

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      شما چرا آسمون رو بافتی به ریسمون؟؟ هر چی جلوتر بریم، تا تفکر مردم ما استقلال طلبی و آزادگی باشه، تحریم میشیم! گرونی هم خواهیم داشت!. میخای گرونی از بین بره؟؟ دو تا راه داره. یک : تسلیم بشی به آمریکا که در این صورت دیگه هیچی برات نمیمونه. دو : مبارزه کنی با کسایی که در داخل کشور این گرونی ها رو به عناوین مختلف به وجود میارن. بالاغیرتا دیگه نرید توی صف دلار و طلا و این چیزا. تا که یه چیزی رو گرون کردند، نخرین. به همین سادگی بود.

  • دلسوز
    0

    آقای حداد عادل لطفاًدست از سر مردم بردارید.۴سال رئیس مجلس بودید و۸سال از دولت به قول انقلابی احمدی نژاد حمایت تام کردید چه تغییری در زندگی مردم ایجاد کردید جز فلاکت وبدبختی که این نقطه آغاز ی برای معیشت مردم بود تورم وگرانی و......آزموده را آزمودن خطاست.

  • امید
    0

    آفرین مثل مجلس انقلابی. شورای رقابت. دناپلاس... ملت همه چیز دیدند همه چیز فهمیدند این خانه ازبست خراب است به نظر من تاچشمش هم کور نکردی دیگه هیچی نگو افرین چهل سال جنابعالی واطرافیان تو توی راس هستی چند بار بچه هات سرگرسته زمین گذاشتن همین طور نوه هات آخه کسی که بچه اش توبهترین نقطه شهر تهران تحصیل میکنه ازبچه ای که تو سیستان توی کپر درس میخونه چیو میخواد درست کنه تو وامثال تواز درد ملت گرسنه چه میدونید تبعیض فاصله طبقاتی آخه باچه روی از خونتون میری بیرون چه برسه که بخوای در مورد سیاست حرف بزنی بگو مرگ برشاه بگو مرگ بر شاه بگو

  • فریذ
    0

    یه بارهم شده مملکت بدون ریس جمهور باشه قول میدم بهتر از چهل سال وجود چنین افراد نالایقه ،تاکی ملت به چنین افراد نالایق رای بدهند و درنهایت پشیمانی و تورم و گرانی و بدبختی بیشتر

    نظرات شما -
    • م
      0

      یکسال دیگه به حرفها امروزت فکر کن

  • نادر
    0

    خیلی فرق میکنه دولت ایران انقلابی باشه یا نه. آمریکایی ها هدفشون معلومه. تجزیه کردن ایران. حالا یکی میاد جلوشون و میگه نه، یکی هم میاد میگه بریم برجام کنیم. اتفاقا وقتی بهشون روی خوش نشون بدی بیشتر پر رو میشن و میان جلو. دلیل این همه تحریم هم همین روی خوش نشون دادن بود. دولت آقای روحانی بزرگترین خدمت رو کرد. نتیجه برجامی که درست کرد این بود که همه مردم دنیا بفهمن آمریکا چقدر خره. اما بدبختی هاش افتاد روی دوش ما مردم. یه چیز دیگه هم هست، گرونی ها همش از داخل شروع میشه نه از بیرون. تحریم تاثیر داره، نه که نداشته باشه ولی هممون میدونیم که در این حد نیست. آخه ماست و تخم مرغ مگه با دلار تولید میشه؟؟ قیمت پراید باید رو دلار تنظیم بشه؟؟ همش کشکه. حرف مفت. برا تسلیم کردن مردم.

  • کاربر ناشناس
    0

    خوشا بحالت که بهترین مدرسه لاکچری برای بچه‌ها ت می‌سازید، ناز و نعمت ای صاحب نیمی ازکشور، یکسرازمدارس سیستان و بلوچستان و جاهای محروم بزن بخدا بوی ازاسلام نبردین ازاسلام فقط راحت طلبی، خدایی هم هست

  • الن
    0

    حاج عادل باز هم مستقیما از سر بساط وافور پیام فرستاد.

  • .
    0

    ای کاش که این تملق گویی ها و چاکر صفتی ها از مسوولان دور شود.انسان عاقل حالش از این هم چاپلوسی بهم می خورد.ما انقلاب کردیم که این پدیده شوم و زشت از بین بره و امام راحل هم همیشه بر مذموم بودن این حرکات که برا شاهان ظالم کار برد داشت.تاکید داشت.

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای حداد عادل این همه حرفی که زدید برای گفتن همین مطالب زیراست مابقی حرفهایتان شعارهای فاقد ارزشی است که همه شما اصولیان همواره برای فریب اذهان عمومی در مقدمه و موخره گفته هایتان دارید. اما مطالب که باید پاسخ داد: شما گفتید: «باید خدا را شکرکنیم که قوه قضاییه و مقننه در مسیر انقلاب هستند و قوه قضاییه پرانگیزه و مصمم در مبارزه با فساد است و مجلسی پدید آمده که با جدیت به دنبال حل مشکلات مردم است و رهبری آن را مجلس انقلابی می نامند. همه ما امیدواریم که قوه مجریه‌ای پدید بیاید که راه درست و مردمی دو قوه قضاییه و مقننه را ادامه دهد، گفت: اگر دولت با مجلس و قوه قضاییه در حل مشکلات مردم و تحقق سیاست‌های نظام هماهنگ نباشد تلاش های مجلس عقیم و ابتر می‌ماند. باید کاری کنیم که قوه مجریه که امور کشور و اجرا بدست اوست در تراز انقلاب باشد. در این ۷-۸سال یک باور در جامعه بوجود آمده که قوه مجریه در اداره کشور مشکل دارد، گفت: کم کاری و بی تدبیری و ناهماهنگی درونی دولت را همه می‌بینند . قطعا مقداری از این مشکلات نتیجه تورم، تحریم و نبود تبادلات بانکی هست ولی همه مشکلات مربوط به این نیست. ما برای پیروز شدن تهمت نمی‌زنیم...». 1 - مجلس را انقلابی می دانید چون از یک انتخابات حداقلی بیرون آمد. چون 50 نفر آن مریدان احمدی نژادی هستند که کلاهتان را برداشت . چون هنوز نیامده طرح استیضاءرئیس را کلید زدند و رهبر گفت نکنید آنها برای دور زدن رهبر طرح اعدام رئیس جمهور را کلید زدند رهبر گفت نکنید آنها برای بی ارزش کردن فرمایش رهبر طرح اهانتهای پی در پی را کلید زدند رهبر گفت نکنید آنها طرح استیضاء وزیران را برای از اکثریت انداختن دولت کلید زدند و شدیدا اصرار دارند همنوا با دشمن کمر دولت و مردم را بشکنند بلکه در یک مشارکت حداقلی دیگر یکی مثل شما را برنده کنند. آیامجلس انقلابی شما در عمر 8 ماهه به ازای هر ماه یک لایحه و یا یک طرح قانونی تصویب شده در کارنامه اش دارد؟ یا فقط بخاطر کارشکنی هایش انقلابی است؟ شما پس از 42 سال حالا یادتان آمده که انقلاب نیاز به دولت انقلابی دارد. به راستی بجز دولت بنی صدر و احمدی نژاد علیه مردم و کشور و به نفع دشمن کار کردند از نظر شما کدام دولت ضد انقلاب بود . دولت جنگ، دولت سازندگی، دولت آزادی بیان، دولت تدبیر و امید، کدام دولت. اصولا چرا تا بحال نه دولت انقلابی داشته ایم نه مجلس انقلابی و حالا به فکر ایجاد آنها افتاده ایم. آقای حداد عادل در بررسی مشکلات این دولت آیا حسابی هم برای سلاطین باز کرده اید . ما ختی سلطان قبر هم داریم و شما به آنها اشاره نمی کنید. چرا؟ راستی شما اگر برای برنده شدن تهمت نمی زنید پس برای چه تهمت می زنید. حالا خدا را شکر که قبول دارید تهمت میزنید اما اینکه چرا میزنید را آدرس غلط میدهید. یعنی شما چه پیروز شوید چه باز هم شکست بخورید همچنان تهمت میزنید. و تهمت زدن به ذات و کنه اندیشه و باورهای حزبی شما وصل است.

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      تشکرازآقای سربندی که دقیقازدیدبه هدف خصوصاخط آخرکه تهمت زدن حزءباورهای تفکری هم فکرهای آقای حدادشده است.

    • مهرداد سربندی
      0

      مدیر محترم سایت خبر فوری بنده همین مطلب را دیروز نوشتم شما فقط یک سطرش را نمایش دادید و باقی را حذف کردید. اعهتراض کردم اعتراضم را هم نمایش ندادید. دوباره اعتراض کردم اعتراض دوباره را هم نمایش ندادید. در حالیکه نه تهمتی زده ام نه توهین کرده ام. لطفا یکبار تمام دیدگاه را بخوانید. ببینید چه تعداد از دیدگاه ها حاوی توهین و تهمت است اما شما آنها را نمایش داده اید. اما دیدگاه مرا نمایش ندادید. اگر امروز هم دیدگاه مرا نمایش میدهید چون هر خبری فقط 24 ساعت روی سایت شما نمایش داده می شود. و پس از آن خود خبر برای شما سوخته بحساب می آید لاجرم دیدگاه های آن هم فاقد ارزش نمایشی است. اینکه شما توهین ها را به نمایش می گذارید در راستای تحقق همان سیاست بدبین سازی مردم و ایجاد مشارکت حداقلی است. و اینکه مطالب روشنگرایانه را نمایش نمیدهید برای است که مبادا روشنگری ها موجب مشارکت حداکثری شود و اصولگرایان را خانه خراب کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها